Hva i ...?!?
Er det OK at Rudi kjerringa kommer på landslaget?? Eller??
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
PÅL
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
BRENNE ER RETT FORAN ØYA DINE.
Oppskrytte jævel!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Carew kunne jo ikke dra fordi Lyon ikke hadde vaksinert ham i tide. Så de som skal med såpass sent må vel allerede ha vaksinen i kroppen? Hvis ikke faller jo Carews unnskyldning i fisk?
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av aavdst
Årsaken til at Rudi kom med var vel at han allerede hadde vaksinert seg (uten at jeg vet dette)
Carew kunne jo ikke dra fordi Lyon ikke hadde vaksinert ham i tide. Så de som skal med såpass sent må vel allerede ha vaksinen i kroppen? Hvis ikke faller jo Carews unnskyldning i fisk?
Det var vel mange flere enn de som ble tatt ut, som i god tid fikk beskjed om å vaksinere seg. Rudi må jo dessverre ha vært en av disse.
Som alle andre så forstår jeg ikke hva Rudi gjør på et Norsk landslag. Kan ikke komme på noen annen forklaring enn at han må være i slekt med Hareide.
FFK på toppen i 2006
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Men som det er sagt tidligere i forumet; siden Brenne ikke har skrevet under ny kontrakt med FFK ennå, så skal vi egentlig bare være glad at han ikke blir tatt ut på landslaget eller havner i diskusjonen gjennom riksmedia. Da blir han fort veldig vanskelig å holde på, tror jeg.
Sant nok, enig med deg der.
Men allikevel, Petter Rudi har ingenting på landslaget å gjøre.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Glimt i mitt hjerte!
Men dersom Gamst Pedersen er blitt såpass skadet at han må melde avbud, så styrker det kanskje sjansene til Bertelsen om spill fra start. For da kan det fort bli til at Riise skyves opp på venstre midtbane og Bertelsen får sjansen på venstre back!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det er foreløpig usikkert hvem Håland erstatter i troppen, men det er mulig at Morten Gamst Pedersen melder avbud etter strekkskaden han pådro seg i oppgjøret mot Arsenal i går.
I tillegg til Atle Roar Håland har også Petter Rudi blitt kalt inn i troppen etter at Grindheim måtte melde avbud.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914