Ærlig talt fra forumets fans
Jeg har ikke sett noen av kampene våre i vinter og føler jeg vet veldig lite om hvor vi stiller i forhold til i fjor.
Kan der som har sett litt svare meg på følgende
1)Hva er bedre i stallen i år fremfor ifjor? og er den bedre?
2)Hva er evt.tydelige mangler i forhold til spillerstallen?
3)Helt kynisk sett.Vil vi fortsatt kjempe i bunnen eller vil vi bevege oss oppover på tabellen denne sesongen?
Er litt redd vi ikke har god nok stall,men som sagt ikke sett kamp siden siste seriekamp i fjor.
Kan der som har sett litt svare meg på følgende
1)Hva er bedre i stallen i år fremfor ifjor? og er den bedre?
2)Hva er evt.tydelige mangler i forhold til spillerstallen?
3)Helt kynisk sett.Vil vi fortsatt kjempe i bunnen eller vil vi bevege oss oppover på tabellen denne sesongen?
Er litt redd vi ikke har god nok stall,men som sagt ikke sett kamp siden siste seriekamp i fjor.
---------------------------
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
1) Keeperplassen er BETYDELIG forsterket med Shabaan. Staw er også blitt et år eldre. Forsvaret er forsterket med Tronseth, samt at Piroja og Bora har vært skadefrie i vinter. Jørgen Magnussen vil også aspirere til en plass i førsteelveren.
Midtbanen er forsterket med Christian Berg som har lang TL erfaring. Brenne har ikke fått denne sesongoppkjøringen hemmet av skader. Kvisvik er på plass fra sesongstart i år. Tarik, MacDonald og Garro har blitt litt eldre og kan bidra på A-laget.
I angrepet er Toth bra trent og på plass fra sesongstart.
2) En svakhet at PAC fortsatt er førstevalg på høyre back. Enerly vil bli savnet. Uvisst når Hoås og West er tilbake for fullt.
3) Tror styrkingen av keeperplassen alene bør løfte laget til et høyere nivå(resultatmessig).
Midtbanen er forsterket med Christian Berg som har lang TL erfaring. Brenne har ikke fått denne sesongoppkjøringen hemmet av skader. Kvisvik er på plass fra sesongstart i år. Tarik, MacDonald og Garro har blitt litt eldre og kan bidra på A-laget.
I angrepet er Toth bra trent og på plass fra sesongstart.
2) En svakhet at PAC fortsatt er førstevalg på høyre back. Enerly vil bli savnet. Uvisst når Hoås og West er tilbake for fullt.
3) Tror styrkingen av keeperplassen alene bør løfte laget til et høyere nivå(resultatmessig).
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914