Nye spillere på vei?
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Opprinnelig postet av stenhard
Har ikke penger til spillekjøp. Så bare glem det.
De må jo forsterke laget da...så det må de skaffe penger til....
Heia FFK
Har ikke penger til spillekjøp. Så bare glem det.
Og det regner jeg med at du er sikker på?!?
Skal ikke utelukke en ny spiller før seriestart, kanskje en snill onkel dukker opp vet du
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Har ikke penger til spillekjøp. Så bare glem det.Nå pleier det jo å være sånn at FFK finner en spiller de vil ha, og så går de ut og skaffer pengene til å kjøpe spilleren. Er ikke ofte FFK har brukt av sitt opprinnelige budsjett for å kjøpe en spiller...
"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
Tid Er Penger, Penger er makt, ergo; tid er lik MAKT - AJG - En stor filosof
Opprinnelig postet av DeMeNteD
har vi ikke nok spisser nå a? Wiig, Toth, hoås og west.. Der har vi jo dobbel dekning!
I og for seg har vi en del spisser nå. I tillegg har vi jo også McD og Tarek. Men ingen av de nevnte har vel vist seg som skikkelige storscorere ennå. Håpet er at Toht blomstrer. Tarek trenger vel enda en eller to sesonger før han slår gjennom på dette nivået. Mcd er mer en vingtype. Wiig og Hoås mer tilretteleggere. West scorer nå og da, men vil vel aldri bli noen utpreget goalgetter. Uansett er han usannsynlig viktig i og med at han skaper mye røre i de bakre rekker hos motstanderen. I tillegg skaffer han oss en del straffer pga farten sin. En skikkelig goalgetter av typen Årst kunne vi trengt.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Problemet med for mange spisser er at de må ha matching på høyt nivå for å vedlikeholde formen, og stor konkurranse vil bare være gunstig inntil et visst punkt...
Jeg har tro på at vår midtbane vil gjøre spissene gode, og at vi er godt nok beslått på spissplass nå...
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg mener vi heller burde kjøpe høyreback nå og heller kjøpe/leie spiss i sommer hvis det blir krise.. ikke bare mener jeg de spissene vi har er gode nok, jeg mener et godt forsvar er viktigere enn et godt angrep.altså,, for at angrepet skal være bra, må forsvaret være bra..
Litt uenig med deg jeg Husgutt.. Pr. i dag har ikke vi en spiss som gjør 10-12 seriemål pr. sesong, og det bør vi ha for å oppnå målsetningen om å ikke være i bunnstriden i år igjen.. Alle lagene som havnet på øvre halvdel har en spiss som scoret eller er kapabel til å score 10 mål +..
Er i utgangspunktet med på at forsvar er det beste angrep, men jeg mener at har et godt nok forsvar, selv om PAC mest sannsynlig er det svakeste kortet på laget..
Vi mangler som sagt den "goalgetter"-typen synes jeg da.. Det jeg har sett av treningskamper tilsier at Toth KANSKJE kan være den typen.. Særlig i det nye, spennende spillesystemet, der han ligger som møtende midtspiss/tanksenter..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Det lille jeg husker om Roussel fra engelsk fotball tilsier hvert fall at han fort kan bli en suksess i Tippeligaen.
Det høres ut som et kupp ja! Kan vi ikke "stjele" han fra de og æ?
Så at han uttalte i en nettavisen-artikkel at han synes Molde stadion var fantastisk.. Han skulle bare visst at den aldri er mer 1/3 full..
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914