Husk meg
Brukernavn
Passord

300 mennesker i Østfoldhallen. Hvor var folk?!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 feb 06, 16:13
Ett spørsmål: Hvordan kan det ha seg at Plankehaugen har drøyt 2.000 medlemmer og at en treningskamp inne i Østfoldhallen trekker kun 300 menesker? 

Er det bare moro når det er VIF og RBK på andre banehalvdel??!!! Personlig synes jeg det er direkte pinlig!! 
Samtidig hører jeg at bl.a "Klokan" klager på folk på tribunen i Østfoldhallen som bare sutrer! Samme faen om de sutrer vel???!! De går ihvertfall på kamp og følger med på klubben!!!

Hvor er alle dere som liker å "vise dere fram" på 16.mai og mot RBK/VIF/Moss osv.??

Jeg bare lurer...

---------------------------

Pontus

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 feb 06, 16:19
Endret: 23 feb 06, 16:20
Jeg synes ikke dette er noe å henge seg opp i det hele tatt. 300 var faktisk kanskje i overkant av hva jeg forventet. Det var bare noen få dager siden FFK hadde spilt en mer interessant treningskamp mot Moss og det ble varslet at FFK kom til å starte med et reservepreget lag mot Hønefoss. Når det i tillegg er en kald og kjip hverdag med OL og alt mye annet rart på TVen, så synes jeg 300 tilskuere på en treningskamp mot publikumsmagneten Hønefoss i Østfoldhallen faktisk er ganske bra!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 23 feb 06, 17:23
Enig, Costanza!

Sjøl hadde jeg neppe giddet å dra på gårsdagens kamp hvis ikke jeg hadde hatt frikort. Og når alt kommer til alt, så synes jeg jaggu de som løste billett til gårsdagens (manglende) forestilling, burde fått pengene tilbake...

God bedring, Dagfinn!

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 23 feb 06, 18:18
Endret: 23 feb 06, 18:18
Opprinnelig postet av solgaard
Ett spørsmål: Hvordan kan det ha seg at Plankehaugen har drøyt 2.000 medlemmer og at en treningskamp inne i Østfoldhallen trekker kun 300 menesker? 

Costanza har vel truffet de fleste poengene spot on med sin respons, jeg for min del hadde eventuelt kun dratt for å kunne skrive referat for FFKSupporter.net, men hadde ikke tid.

Er grenser for hvor mange som gidder betale hundrelappen (regner med at det var prisen nok engang) for å se et middels førstedivisjonslag uten profiler mot FFKs annonserte B-lag...jeg er ihvertfall ikke blant de få. 

Da tar jeg heller en tur på rekruttkamp for å se talenter i fri utfoldelse - gratis.

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 25 feb 06, 13:48

betale 100 kroner for å se en trenings kamp er i seg selv helt tragisk, det er ialefall ikke noe jeg gidder, bruker sikkert minst 5000 kr på fotballen og hockyen i året, må begrense det litt.  man må da forstå at folk har et liv utenfor fotballen også.

FFK, stjernen og liverpool for altid:)

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 25 feb 06, 22:13
Opprinnelig postet av solgaard

Er det bare moro når det er VIF og RBK på andre banehalvdel??!!! Personlig synes jeg det er direkte pinlig!! 
Samtidig hører jeg at bl.a "Klokan" klager på folk på tribunen i Østfoldhallen som bare sutrer! Samme faen om de sutrer vel???!! De går ihvertfall på kamp og følger med på klubben!!!

Hvor er alle dere som liker å "vise dere fram" på 16.mai og mot RBK/VIF/Moss osv.??

Jeg bare lurer...

husk at det gikk kvartfinale i stjernehallen samme dag...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 25 feb 06, 22:51
Opprinnelig postet av hedvalen

betale 100 kroner for å se en trenings kamp er i seg selv helt tragisk, det er ialefall ikke noe jeg gidder, bruker sikkert minst 5000 kr på fotballen og hockyen i året, må begrense det litt.  man må da forstå at folk har et liv utenfor fotballen også.

Jepp, det at en treningskamp er så dyr har jeg klaget på før også, men fikk ikke så mye forståelse for det. 100 kr er blodpris for en treningskamp. Om de hadde gått til veldedige formål eller direkte til klubben hadde jeg nok sutret mindre(kansje ikke sutret i det hele tatt) , men de går vel rett til Østfoldhallen om jeg har forstått det rett.

United we stand, devided we fall!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 feb 06, 22:54
Det er jo veldig dyr leie i Østfoldhallen og et evt. overskudd går vel til Østfold fotballkrets som formidler det videre? Eventuelt til arrangør?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 25 feb 06, 23:53
var selv på kvartfinalen med stjernen. men uansett så er 100 kroner for en trenings kamp blod pris, det skulle kostet 50 kr  det ser ut som de prøve å tyne mest mulig ut av oss supportere, syns også billettene på stadion er for dyre også jeg da, er ikke få jeg har snakka med som ikke går på stadion pga prisen.

for å sette det litt på spissen så kan man se et eksempel fra england, der vanelige folk blir presentert for fotball i voksen alder fordi en billett koster 20-50 pund, der er det ingen som har råd til å ha med seg barna på kamp, og det finnes det veldig mange tilfeller av her i norge og fredrikstad også.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 feb 06, 08:46
Å slik utviklinga er i Norge vil det bli sånn i Norge! I 2008 regner NFF med at alle klubber i TL har nye stadioner! Da vil prisene på inngang stige over alt og døm 5000 du bruker i året vil bare være på billetter...

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 27 feb 06, 15:59
synes nff skal sette foten ned, å begrense billett prisene, 50 kr for barn og 150 for voksen feks. eller hadde dette vært en sak for supporter aliansen? vet ikke jeg , men hvis det fortsetter sånn så må noe gjøres.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 28 feb 06, 09:45
50 kr for barn er vel litt mindre enn det koster på kino.
150 kr er mindre enn en pizza på Peppes, men veien opp til topp prisen på en sitteplass på stadion er lang. 

Noen restriksjoner er vel ikke veien å gå, men markeded styrer dette også.
Hvis FFK legger listen for høyt vil de prise seg ut av markedet.

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 28 feb 06, 10:07
Nei, det er ingen sak NSA! Prisane vil bare stige og folk vil betale! Sier det igjen; Vil du se kampane gratis, bli dommer!

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 28 feb 06, 11:46
he he he ......  dommer ja ..... heeeeeeeeelt riktig ...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

hedvalen

A-lagspiller

Lagt til: 28 feb 06, 20:12

Såklart, jeg kommer til å dra på stadion vær kamp uansett jeg, men ikke alle som vil det. 
Hadde det vært rimeligere så hadde det kommet flere folk. Mange som sitter på gjerdet vettu.

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 02 mar 06, 13:26
Sånn vil det alltid værra! Koster å drive klubb og det er det trofaste publikum som blir "offeret"

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 02 mar 06, 18:58
helt sant hjælmen, er desverre sånn at vi trofaste må punge ut med det de krever for det. Men så er vi såppass "dumme" at vi godtar det også da....

hvor mye koster det med sitteplass hos dere borti moss da?? 

Husker ikke hva det var på Fredrikstad stadion når vi var i 1 div. men nå er det vel va 230kr for en sitteplass tror jeg...

det rare er jo at en ikke sparer noe på å kjøpe sesongkort, blir faktisk noen få kroner dyrere, pleier vel å være omvendt?!!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 03 mar 06, 12:02
Gikk opp tell 160 for sitte fra 140 og 90 på stå fra 80! 50 for KV medl

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 03 mar 06, 16:21
Apropos priser. Noen som vet hva sesongkortene vil koste når vi har en ny stadion å gå til?

Dagfinn Enerly i våre hjerter!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 03 mar 06, 20:04
Opprinnelig postet av Scout
Apropos priser. Noen som vet hva sesongkortene vil koste når vi har en ny stadion å gå til?

Det er det antagelig ingen som kan svare på enda, for det er sikkert en beslutning som ligger endel frem i tid.
Men det er vel ingen ting som tyder på at det vil bli en priseksplosjon. 
Det man vet er at klubbens utgifter vil ligge på omtrent det samme nivå på det nye stadion i forhold til det gamle, så derfor vil ikke dette være noen grunn for å øke prisene vesentlig.
I tillegg ser det ut til at klubbens gamle stadion kan bli solgt til en betydelig høyere sum enn budsjettert. Dersom man også tar med at klubben nå vil eie 75 % av den nye stadion, så ser klubbens økonomiske fremtid nå svært lys ut, i hvertfall dersom klubben fortsatt vil gjøre sportslige fremganger og henge med blandt de 6 - 8 beste lagene i Norge 

Jeg tipper at prisene på det nye stadion fortsatt vil ligge på det samme nivået som på de andre tippeliga arenaene og det vil si en liten økning i forhold til i år. 

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914