300 mennesker i Østfoldhallen. Hvor var folk?!!!
Siden klubben frem til nå hvert fall ikke har lagt fasiliteter til grunn for prisene, så forventer jeg at de heller ikke vil gjøre det med nytt stadion.
Men som snæbbussen sier; dette er jo noe ingen vet noe om og som ligger langt frem i tid ennå.
Men som snæbbussen sier; dette er jo noe ingen vet noe om og som ligger langt frem i tid ennå.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg tipper at prisene på det nye stadion fortsatt vil ligge på det samme nivået som på de andre tippeliga arenaene og det vil si en liten økning i forhold til i år.
En økning for å ligge på samme nivå...? Vi har vel de desidert dyreste billetene i hele tippeligaen... Er kun de aller, aller beste plassene på Viking stadion og lignende som er dyrere enn sesongkortene våre.
Ansvarlig redaktør
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 03 mar 06, 20:43
Endret: 03 mar 06, 20:44
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg tipper at prisene på det nye stadion fortsatt vil ligge på det samme nivået som på de andre tippeliga arenaene og det vil si en liten økning i forhold til i år.
En økning for å ligge på samme nivå...? Vi har vel de desidert dyreste billetene i hele tippeligaen... Er kun de aller, aller beste plassene på Viking stadion og lignende som er dyrere enn sesongkortene våre.
Uten at jeg her og nå kan henvise til noen statistikk eller noe annet, så mener jeg det er feil å påstå at vi har de desidert dyreste prisene i tippeligaen.
Hvis jeg har feil, så vær vennlig å kom frem med en oversikt, Holters.
Den oversikten som jeg kan huske å ha lest sist år en gang viste vel at vi lå blandt de dyreste uten å ligge helt på topp, og der tror jeg også vi vil ligge i 2007.
FFK på toppen i 2006
Årsaken til at vi ikke kom helt på topp på den listen tror jeg var fordi vi ikke har differensierte priser og at de aller beste plassene på de nye stadionene til noen lag dermed blir dyrere, men de aller fleste sitteplassbillettene på langsiden er fremdeles rimeligere enn våre.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Årsaken til at vi ikke kom helt på topp på den listen tror jeg var fordi vi ikke har differensierte priser og at de aller beste plassene på de nye stadionene til noen lag dermed blir dyrere, men de aller fleste sitteplassbillettene på langsiden er fremdeles rimeligere enn våre.
Dette stemmer meget godt med min hukommelse. Jeg mener å huske vi hadde en heftig debatt om dette når FFK økte prisen betydelig og Robert Nilsson påstod på Radio Fredrikstad at vi lå på gjennomsnittet i forhold til de andre klubbene. Dette stemte ikke i det hele tatt og var ren skjær løgn. Det var kun RBK og Viking - på sine DESIDERT beste plasser - som var dyrere. Men dette er etter hukommelsen, så ta det med en klype salt
Stort sett alle Tippeligaklubber har differansierte priser og det blir feil å sammenligne våre priser kun med de beste plassene på meget moderne stadioner.
Etter å ha skrevet dette fant jeg to linker på FFKsupporter.net om saken:
Sak 1
Sak 2
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914