Husk meg
Brukernavn
Passord

Når er det neste treningskamp ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 feb 06, 10:38
Lurte på bare når er det neste treningskamp. Hadde møte i østfoldhallen i går og titta innom kampen i 10-15 minutter. Hadde jeg vært FFK spiller så hadde jeg gruet meg om å spille der. Fy fabian det var bedre stemning på Oldboyskampen forrigge lørdag enn i går. Nå synes jeg at Plankehaugen folket bør ta seg sammen og prøve å lage litt liv for i 10-15 minutter jeg satt der da hørte jeg kun negative kommentarer. Begynner å lure på om hva er det folk elsker og heier på ... er det resulatter og spillet eller klubben. Nå vet jeg at alle kommer til å hoppe på meg og kommer til å føler seg truffet men ... ja jeg bare lurer på .....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 feb 06, 11:38
Endret: 23 feb 06, 11:41
Opprinnelig postet av Klokan
Lurte på bare når er det neste treningskamp. Hadde møte i østfoldhallen i går og titta innom kampen i 10-15 minutter. Hadde jeg vært FFK spiller så hadde jeg gruet meg om å spille der. Fy fabian det var bedre stemning på Oldboyskampen forrigge lørdag enn i går. Nå synes jeg at Plankehaugen folket bør ta seg sammen og prøve å lage litt liv for i 10-15 minutter jeg satt der da hørte jeg kun negative kommentarer. Begynner å lure på om hva er det folk elsker og heier på ... er det resulatter og spillet eller klubben. Nå vet jeg at alle kommer til å hoppe på meg og kommer til å føler seg truffet men ... ja jeg bare lurer på .....


Hvor mange var det fra Plankehaugen der ( av de som pleier å synge på Stadion ) ?? 10-15 stk. ?? 
Da var det nok mer status å komme mot Moss.

Neste kamp er mot Sparta Søn. 19. mars kl. 18.00. Og hvis de spiller som mot Hønefoss så får de rundjuling.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 feb 06, 15:18
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Klokan
Lurte på bare når er det neste treningskamp. Hadde møte i østfoldhallen i går og titta innom kampen i 10-15 minutter. Hadde jeg vært FFK spiller så hadde jeg gruet meg om å spille der. Fy fabian det var bedre stemning på Oldboyskampen forrigge lørdag enn i går. Nå synes jeg at Plankehaugen folket bør ta seg sammen og prøve å lage litt liv for i 10-15 minutter jeg satt der da hørte jeg kun negative kommentarer. Begynner å lure på om hva er det folk elsker og heier på ... er det resulatter og spillet eller klubben. Nå vet jeg at alle kommer til å hoppe på meg og kommer til å føler seg truffet men ... ja jeg bare lurer på .....


Hvor mange var det fra Plankehaugen der ( av de som pleier å synge på Stadion ) ?? 10-15 stk. ?? 
Da var det nok mer status å komme mot Moss.

Neste kamp er mot Sparta Søn. 19. mars kl. 18.00. Og hvis de spiller som mot Hønefoss så får de rundjuling.


Er det ikke sånn at Plankehaugen har bestemt seg for å ikke synge på treningskamper, Zoran? Treningskampene mot Moss er vel naturlig nok et lite unntak. 
Jeg tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg. Når sesongen starter så er vel både Zoran og sangen på plass tenker jeg.

En annen ting som jeg har tenkt på er om det blir noen ny CD i år, og om det blir lagt opp til et sangverksted, slik det var sist vinter? Her på forumet så blir det jo stadig lagt ut forslag til sanger, noen brukbare, andre ubrukelige og noen som kan bli veldig bra. 
Hvem tar initiativet til å sette igang med et eller annet, Zoran? Det er jo tross alt kun 43 dager til seriestart.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 feb 06, 15:20
Jeg kan dessverre ikke.  Har mer enn nok å ta tak i både hjemme og på jobben..... Det er ikke rart heller, jobber kun med nisser jeg og det er bare slit det..... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 feb 06, 15:43
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg kan dessverre ikke.  Har mer enn nok å ta tak i både hjemme og på jobben..... Det er ikke rart heller, jobber kun med nisser jeg og det er bare slit det..... 



Det er jo sikkert hyggelig å jobbe med nisser i Julemåneden, men hvis det blir hele året, så skjønner jeg jo at det kan bli litt slitsomt.
Jeg kan prøve å dra igang et eller annet i neste uke. Snakket med Møklegård, her om dagen og han var også interessert i å få til noe, og han har jo alltid mange gode ideer.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 feb 06, 15:43
Opprinnelig postet av Klokan
Jeg kan dessverre ikke.  Har mer enn nok å ta tak i både hjemme og på jobben..... Det er ikke rart heller, jobber kun med nisser jeg og det er bare slit det..... 



Jula er vel over nå vel ?? Eller varer jula helt til påske ??

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 feb 06, 16:32
Blir gjerne med på sangverksted jeg. Om noen kunne si ifra nærmere hvor og når dette skal være så hadde det vært fint.

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 23 feb 06, 17:49
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Klokan
Lurte på bare når er det neste treningskamp. Hadde møte i østfoldhallen i går og titta innom kampen i 10-15 minutter. Hadde jeg vært FFK spiller så hadde jeg gruet meg om å spille der. Fy fabian det var bedre stemning på Oldboyskampen forrigge lørdag enn i går. Nå synes jeg at Plankehaugen folket bør ta seg sammen og prøve å lage litt liv for i 10-15 minutter jeg satt der da hørte jeg kun negative kommentarer. Begynner å lure på om hva er det folk elsker og heier på ... er det resulatter og spillet eller klubben. Nå vet jeg at alle kommer til å hoppe på meg og kommer til å føler seg truffet men ... ja jeg bare lurer på .....


Hvor mange var det fra Plankehaugen der ( av de som pleier å synge på Stadion ) ?? 10-15 stk. ?? 
Da var det nok mer status å komme mot Moss.

Neste kamp er mot Sparta Søn. 19. mars kl. 18.00. Og hvis de spiller som mot Hønefoss så får de rundjuling.


Er det ikke sånn at Plankehaugen har bestemt seg for å ikke synge på treningskamper, Zoran? Treningskampene mot Moss er vel naturlig nok et lite unntak. 
Jeg tror ikke det er noen grunn til å bekymre seg. Når sesongen starter så er vel både Zoran og sangen på plass tenker jeg.

En annen ting som jeg har tenkt på er om det blir noen ny CD i år, og om det blir lagt opp til et sangverksted, slik det var sist vinter? Her på forumet så blir det jo stadig lagt ut forslag til sanger, noen brukbare, andre ubrukelige og noen som kan bli veldig bra. 
Hvem tar initiativet til å sette igang med et eller annet, Zoran? Det er jo tross alt kun 43 dager til seriestart.


Jeg tror det er sånn at Plankehaugen ikke organiserer synging på treningskamper. Men om det er noen som føler for å støtte guttane hvorsomhelst og nårsomhelst så må vi for faan gjøra det. Det setter spillerne pris på!!!!

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340