FFK-Hønefoss(treningskamp -06)
Hønefoss har mildt sagt sprikende resultater i årets treningskamper.
Fra å bli grisebanket av LSK(1-6) til overbevisende seier over ODD (3-0).
Tapte også stort for Nybergsund! (Det har vel vi også gjort for en tid tilbake:)
Klubben har ambisjoner om opprykk og håper på å bygge ny stadio.
Mot FFK vil de nok ligge bakpå og satse på kontringer. Det viste seg å fungere bra mot ODD, men er nok ikke
holdbart mot oss.
(FFK-Hønefoss 3-0)
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Shabaan
Pål Bora Rajo Bertie
Tarik Røn Brenne Bjørkøy Kvisvik
Wiig
Med Toth og Ramberg som superinnbyttere
FFK i tykt og tynt, på FMV!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Lagoppstillingen står i en annen tråd...
Costanza: syntes det er bra at dere sender PM når vi har laget en tråd som har vært laga før...
Syntes det er bra at dere sier ifra at dere seltter innlegget fordi at det står fra før av =)
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
http://fosseberget.net/pages/modules.php?name=News&file=article&sid=1244
http://fosseberget.net/pages/
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
FB: "FFK offer for Voll"
Skikkelig VG-overskrift.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Costzana, mener vi stilte med et B lag i dag, greit nok at vi begynte med det,
men i løpet av kampen var det ikke et B lag, vi manglet bare Rami, Hans Erik og Pål Andre
som har spilt de siste kampene.
Det er ikke sikkert at hverken Hans Erik, eller Pål Andre er gode nok for 11.
Vi fikk i værtfall svar på hva som ikke fungerer......det er jo bra!
Merkelig tafatt i alle ledd.
Men Hønefoss hadde taktikk! De lå i forsvar med stort sett alle mann, og når sjansen bød seg, kom de i 100 med 8-9 mann. Virkelig imponerende!
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Møklegård
Vi fikk i værtfall svar på hva som ikke fungerer......det er jo bra!
Merkelig tafatt i alle ledd.
Men Hønefoss hadde taktikk! De lå i forsvar med stort sett alle mann, og når sjansen bød seg, kom de i 100 med 8-9 mann. Virkelig imponerende!
Je, Hønefoss spillte nesten i ren Drillo stil.
Og Drillostilen var det ikke mye igjen av i FFK. Vi bygger opp og bygger opp og går gjerne tilbake på banen for å bygge opp enda et angrep. Nei, dette blir alt for omstendtlig og forutsigbart, derfor håper jeg vi finner litt tilbake til Drillostilen, hvor vi erobrer ballen og går rett på mål så fort som mulig.
Det er greit at vi ikke skal være så gode når vi starter med 3 A lagsspillere (Bora, Bjørkøy og Kvisvik), og med 8 av de nest beste, men vi bør jo fortsatt se den spillerstilen som laget skal spille etter alikevel.
En annen ting som jeg også blir forundret over er at Eggen lar en meget svak Martin Wiig spille ving i 75 minutter før han lar Mc Donald slippe til. Det samme kan sies om Peters, som ble byttet ut med Garro også etter 75 minutter. Spesielt Garro viste mye positivt i de 15 minuttene han var på banen. Mc Donald var kun involvert i et par angrep, men fikk i hvertfall vist at han er mye bedre som venstreving, enn det Martin Wiig er.
Nå skal man ikke legge for stor vekt på en kamp som denne hvor FFK stilte med et alt for svakt lag i 1. omgang. Laget ble straffet i 2. omgang når laget gjerne ville ta igjen Hønefoss og hvor Hønefoss derfor kontret inn to mål.
Men for meg er det to ting som skremmer litt.
Det ene er at de nest beste spillerne ikke leverer bedre, og den andre tingen er at vi i år ser ut til å spille et mye mere omstentlig spill, hvor angrepene blir bygget opp til det kjedsommelige. Det ble sagt sist år at Drillo og Eggen stort sett hadde den samme fotball-filosofien, men akkurat det er det veldig vanskelig å forstå etter å ha sett kampene mot Moss og Hønefoss.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Ja, FFK var jo hurtige på mål ifjor???? Greit du har ventet på en mulighet til å sette Eggen opp mot Drillo, men det blir litt gjennomsiktig, da FFK over flere kamper nå har løftet seg mange hakk siden Drillo forlot skuta som kaptein etter Aalesund kampen. Dette var den første dårlige kampen siden dengang....... Forventet mer av deg snæbbusaristokrat!!!!du vet hvordan ffk slet meg skader og da var det ikke enkelt for drillo og skape samme resultalt på treningskamper. vi vet ennå ikke hvor langt vi har løftet oss.. det jeg så mot moss holder ikke mot dem beste i TL
Enkel konklusjon på dagens kamp, FFK var flere hakk for små, og bør skjerpe seg betraktelig i den nærmeste fremtid, ellers så er det ett fett om Drillo eller Eggen har annsvaret, da får vi ENDA en rævva sesong!
Men helt svartmalt bør jeg kanskje ikke gjøre det, som en nevnte her, noen svar fikk vi jo, og det er hvem som ikke presterer godt nok, skal ikke ta en vurdering så nøye, men Røn, wiig og Blixt bør det kanskje vurderes noe ang???
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914