Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs administrasjon i krise.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 mar 06, 12:08
Opprinnelig postet av danieltr

Ja da er vi kanskje kvitt ham for godt da? Da er vi vel fornøyde? Kvitt både kommunisten og møkkadusten?


Begynner å hjelpe nå...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 06, 12:47
jeg kan ikke se hva mokkelbost har gjort noe galt jeg...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mar 06, 13:10
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke se hva mokkelbost har gjort noe galt jeg...


Men keiko99, har han gjort noe i det hele tatt da ?? Virker ikke sånn på meg.
Og hvis han ikke gjør noe så gjør han ikke jobben sin.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 mar 06, 14:51
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke se hva mokkelbost har gjort noe galt jeg...


Ta vekk ordet "galt", så tror jeg ikke du er så langt unna sannheten, keiko

---------------------------

FFK på toppen i 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 mar 06, 15:35
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av keiko99
jeg kan ikke se hva mokkelbost har gjort noe galt jeg...


Ta vekk ordet "galt", så tror jeg ikke du er så langt unna sannheten, keiko
så han har ikke gjort noe.. ja ja da er det sikkert bare å bytte han ut da...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 01 mar 06, 16:14
Opprinnelig postet av danieltr

Ja da er vi kanskje kvitt ham for godt da? Da er vi vel fornøyde? Kvitt både kommunisten og møkkadusten?


Hei, en slik omtale har vel ikke AM fortjent.  Ikke gjort jobben sin?  Kanskje.  Møkkadust?  Han er et menneske!

"Kommunisten" tok Norge til et par VM, har dere helt glemt hvor fantastisk denne tiden var for norsk landslagsfotball?  Hvordan det var å gå fra et redigert opptak av at Norge tapte hederlig 3-1 mot et eller annet østeuropeisk land til at vi slo England og Brasil?  Drillo slet i FFK og har ikke noen bragd å se tilbake på her, med unntak av hans siste kamp.  Men kvitt kommunisten synes jeg klinger dårlig.  Dessuten vil han muligens gjøre stor suksess i VIF som analytiker, en jobb han kunne gjort for FFK.  

Men nå er det viktig at man får ordnet opp i disse problemene lynkjapt!

---------------------------

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 mar 06, 17:17
Håper disse ryktene om at han skal vekk stemmer, har jo bidratt med å lukke klubben helt, ta å få inn en mann som kan sakene sine

---------------------------

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mar 06, 17:28
Endret: 01 mar 06, 17:31
Om AM kom fra en lengre sykemelding så har vi fått svar på det flere av oss lurte på ifjor om at det var hull i CV`n og det var en av de store ankepunktene på valget og beviset på at den konsulenten som var valg til å vurdere han ikke var bra nok.

Nå får vi håpe at de får tak i en kapasitet på ledelse og markedsarbeide og forhandlinger og som skal bo i byen og som har planer om å følge fotballen slik andre klubbers leder gjør.

En ting skal AM ha og det var at han krevde en større uteaktivitet for de  to markedkonsulentene i oppsøkende arbeide blant mindre sponsorer,  

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 mar 06, 17:33
Å bruke møkkadust og lignede er unødvendig. Men mine noen måneder gamle tråder som omhandler en administrasjon fortsatt i 2 Div og om Mokkelbost ansettelsen var en suksess, har vel begge fått svar.  Vi har fortsatt en vei å gå før vi har den organisasjonen FFK bør ha...........

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mar 06, 18:15
Til dere som ikke vet det Frode Kværneng fikk sparken i sin tidligere klubb før han kom til FFK, så det er ikke rart at noen synes det er rart at adiministarsjonen ligger 2. divisjon.

Her trengs det forsterkninger på øverste hylle

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 01 mar 06, 19:30

Det er viktig å ikke ta fra Kværneng en stor del av æren til at vi startet ferden fra 2.div til eliten. men om han er rett man nå videre er en helt  annen sak.

Om en person får sparken i en klubb eller annet bør ikke bety at vedkommende ikke kan levere et annet sted.
Det som er viktig er justering når det stagnerer mens andre går fremover.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 02 mar 06, 10:11
Men tilbake til dette med åpenhet.  Jeg bor jo i Oslo og har derfor ikke den kontakten med klubben mange av dere andre her har.  Men Eggen var vel en pådriver for å åpne opp klubben mer slik RBK er.  

Selv har jeg ved flere anledninger fått være med på klubbhuset før kamper (via en som er sponsor) hvor Eggen snakker om motstanderen og litt taktikk.  Kjempebra! Et forslag til FFK her:  La ikke det bare bli en gave til sponsorene.  I forkant av hver hjemmekamp burde FFK trekke ut 10-15 stk sesongkortinnehavere som kunne fått oppleve dette.  Gratis kaker og kaffe samt Eggen som taler. 

Ifjor var et "katastrofeår" for meg da jeg fikk sett 0-null hjemmekaper, bare noen bortekamper og tv.  Har klubben blitt mer lukket etter at AM kom inn?  Altså på hvilken måte?  Jeg synes ihvertfall FFK ofte er unødvendig seine med å komme på banen når det stormer litt, fex rundt Ringberg, Risholt og Drillo.  Jeg synes også FFK i mye større grad burde aktivt bruke egen hjemmeside til informasjon til oss.  Det meste vi får er spekulasjoner her og via FB.

---------------------------

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 02 mar 06, 10:42
Opprinnelig postet av DeKjök
Har klubben blitt mer lukket etter at AM kom inn?  Altså på hvilken måte?  Jeg synes ihvertfall FFK ofte er unødvendig seine med å komme på banen når det stormer litt, fex rundt Ringberg, Risholt og Drillo.  Jeg synes også FFK i mye større grad burde aktivt bruke egen hjemmeside til informasjon til oss.  Det meste vi får er spekulasjoner her og via FB.


Helt enig med at FFK burde bruke hjemmesiden sin bedre, det er tross alt en veldig nyttig informasjonskanal til oss supportere. Det er mye enkel informasjon om spillere og kamper som det er utrolig at ikke er på plass enda.

Men når det gjelder at FFK er dårlige til å komme med informasjon når det stormer litt....
Jeg tror ikke at klubben er tjent med å gå ut offentlig med informasjon om interne stridigheter før disse er løst på en forsvarlig måte, og da heller gå ut med løsningen.
Husk at FFK har ett arbeidsgiveransvar og om det var slik at Drillo, Ringberg eller Risholt forsvant fra FFK på grunn av interne uenigheter så mener jeg at det ikke er riktig av FFK å gå offentlig ut med denne informasjonen uten at begge parter er enige i hva som skal stå i pressemeldinga.

Generelt så syns jeg at det virker som om FFK tar dette arbeidsgiveransvaret på alvor og ikke går ut med informasjon som kan virke injurierende på noen parter.

Som supporter skulle jeg også gjerne ha innsyn i alt som skjer alltid, men jeg har vanskelig for å se hvordan dette skal kunne skje på en forsvarlig måte uten at FFK bryter flere skrevne og uskrevne regler i arbeidslivet.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 02 mar 06, 11:57

Neida, jeg er forsåvidt bredt enig.  Men man behøver ikke å si akkurat hva som skjer, men si noe som om usanne rykter om ikke annet eller si noe om at dette vil det bli informert om da og da.

Jeg har forsvart Drillo og AM, spesielt i Ringbergsaken hvor det falt mange krasse ubegrunnede ord.  Men jeg må si meg enig med dem som ikke forstår hva AM sier.  Ikka bare bruker han vansklige ord og setninger, men i iveren etter å virke profesjonell blir det han av og til sier uten mening.  Mange har tolket dette som at han er arrogant, men det blir litt krasst og jeg synes det er litt feil ettersom han kanskje ikke klarer dette bedre og prøver så godt han kan.  Men han er nok ikke denne rette til å uttale seg for FFK til supportere for dette dreier seg om fotball og da bør språket bør være litt mer direkte, slik fex både Eggen senior og junior er gode på.

Hva administrasjonen gjelder så forstår jeg snart ikke lengre hvem som gjør hva og har ansvaret for hva, men det er kommet til så mange nye rare titler og stillinger rundt fotballag de siste årene. 

---------------------------

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340