Husk meg
Brukernavn
Passord

Knust av vingen på tribuna..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 19 feb 06, 23:31
Hvorfor er vi så jævlig tafatte i treningskamper? Greit at det ikke er særlig med prestisje i disse kampene, men vi kan vel ta oss sjæl i nakken og synge vel?!?

Vi er jo normalt bedre enn vingen og treningskamper skal ikke være noen unntak!

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 20 feb 06, 18:16

Vingen har alltid vært bedre enn oss til å støtte laget sitt på disse årlige nedturene. 
Virker som om ingen får noe særlig tenning til annet enn å følge med på kampen.
Litt dårlig gjort for spillerne egentlig.
Var nok fler som sang for Stjernen og sølvmedaljen i går tenker jeg.

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 feb 06, 20:52
Endret: 20 feb 06, 20:54
Opprinnelig postet av bønna
Hvorfor er vi så jævlig tafatte i treningskamper? Greit at det ikke er særlig med prestisje i disse kampene, men vi kan vel ta oss sjæl i nakken og synge vel?!?

Vi er jo normalt bedre enn vingen og treningskamper skal ikke være noen unntak!


Synes du Kråkevingen var bra i går ?? De sang mye mer sist vi møtte dem i Østfoldhallen.
Jeg synes de åpna bra de 10 første minuttene, og dett var dett. Ellers synes jeg det var rimelig stille fra dems side også.
Så knust vil jeg  ikke si vi ble, selv om vi sang lite.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 20 feb 06, 23:28
Nix, syns ikke de var bra, men mye bedre enn oss.. Syns egentlig vingen er flinke til å støtte Moss, synd at det er så jævla få som kommer på kampene dems. Var vel flere i Østfoldhallen på søndag enn det pleier å være folk på Melløs en god dag

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 feb 06, 12:57
Opprinnelig postet av bønna
Nix, syns ikke de var bra, men mye bedre enn oss.. Syns egentlig vingen er flinke til å støtte Moss, synd at det er så jævla få som kommer på kampene dems. Var vel flere i Østfoldhallen på søndag enn det pleier å være folk på Melløs en god dag


Holder du med Moss eller ?? Siden du synes det er synd at de er så jævla få på kampene dems ?? På meg så virker det sånn.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 21 feb 06, 15:44
Er langt ifra no Moss-supporter! Nesten sånn at jeg sender klage, for personangrep Men jeg skulle ønske de hadde fler folk på kampene sånn at det faktisk hadde vært et skikkelig derby, istedenfor en kamp mellom lille David(Moss) og store Goliath(FFK).

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 feb 06, 11:50
Opprinnelig postet av bønna
Er langt ifra no Moss-supporter! Nesten sånn at jeg sender klage, for personangrep Men jeg skulle ønske de hadde fler folk på kampene sånn at det faktisk hadde vært et skikkelig derby, istedenfor en kamp mellom lille David(Moss) og store Goliath(FFK).


Du nevnte vel på Melløs nå og ikke kampen i Østfoldhallen ?? Og derby på Melløs pleier vel å bli fullt hus.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 feb 06, 14:06
Men det blir liksom no påtatt over det hele, når FFK er motsatnder så trekker det 10 000 til Melløs mens serieåpninga til Moss i fjor mot Løv Ham trakk 1267 tilskuere.

---------------------------

United we stand, devided we fall!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 feb 06, 14:39
Opprinnelig postet av bønna
Men det blir liksom no påtatt over det hele, når FFK er motsatnder så trekker det 10 000 til Melløs mens serieåpninga til Moss i fjor mot Løv Ham trakk 1267 tilskuere.


Det viser vel bare hva Mosse-folket setter høyest, nemlig å slå storebror FFK. Resten av kampene gir de blaffen i. Forstå det den som kan. Hadde de hatt fullt hus kamp etter kamp så hadde de sikkert spilt i TL.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 25 feb 06, 13:37
det med at moss trakk 10000 mennesker mot oss var vel ikke så rart for  6000 av dem var jo fredrikstad supportere:P

en ting skal dere huske kvikk halden kampen trakk flere mennesker en mosse kampen, jeg for min del syns kampene mot moss er et "trøste derby" helt til Sarp slår sammen alle gode krefter.

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 27 feb 06, 15:43
Opprinnelig postet av Møklegård

Vingen har alltid vært bedre enn oss til å støtte laget sitt på disse årlige nedturene. 
Virker som om ingen får noe særlig tenning til annet enn å følge med på kampen.
Litt dårlig gjort for spillerne egentlig.
Var nok fler som sang for Stjernen og sølvmedaljen i går tenker jeg.



Synes Red Beavers gjør lite av seg og jeg desverre.. 

Hvorfor har egentlig Plankehaugen besluttet å ikke synge under treningskamper? Er det ikke greit "å trene" litt for supporterne også? Prøve ut nye ting?

---------------------------

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo


danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 02 mar 06, 00:17

Ingen som kan svare meg på dette? Hvorfor i all verden synger ikke PH under treningskamper???

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 02 mar 06, 18:04

Noen sier; Plankehaugen har bestemt at vi ikke skal synge på treningskamper. 
Det kan jeg aldri tenke meg styret i Plankehaugen har bestemt!? 
Mulig de har sagt, at styret i Plankehaugen ikke organiserer sang på treningskampene. 

Jeg er helt enig med deg danieltr. Klart vi skal synge for FFK. Uansett! Det er jo derfor vi er med i en supporterklubb.


---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 02 mar 06, 20:09
Opprinnelig postet av Møklegård

Noen sier; Plankehaugen har bestemt at vi ikke skal synge på treningskamper. 
Det kan jeg aldri tenke meg styret i Plankehaugen har bestemt!? 
Mulig de har sagt, at styret i Plankehaugen ikke organiserer sang på treningskampene. 

Jeg er helt enig med deg danieltr. Klart vi skal synge for FFK. Uansett! Det er jo derfor vi er med i en supporterklubb.




Start å synge du da. Jeg er med deg jeg. Jeg har spurt flere om å begynne og synge jeg, men jeg får det oppgitte svaret hver gang. Hvorfor skal jeg da begynne ??

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 03 mar 06, 17:34
Ja kom igjen  Rune så synger vi for FFK . Blir vel Sparta først nå da eller.....

---------------------------

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 03 mar 06, 18:15

Jeg er med

---------------------------

United we stand, devided we fall!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340