Sang i Østfoldhallen idag
Vet at dette ikke hører hjemme egentlig under "Fredrikstad Fotballklubb forumet", men siden flest er her inne poster jeg den her..
Jeg syns det var sykt dævt mot Viborg og jeg håper at man i Plankehaugen idag setter igang med litt heiarop som ruver ut i hele hallen!
MFK skal få bank!
Jeg syns det var sykt dævt mot Viborg og jeg håper at man i Plankehaugen idag setter igang med litt heiarop som ruver ut i hele hallen!
MFK skal få bank!
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av ffkfmv
Vet at dette ikke hører hjemme egentlig under "Fredrikstad Fotballklubb forumet", men siden flest er her inne poster jeg den her..
MFK skal få bank!
Du må nok se langt etter det ffkfmv. For min egen del så hadde jeg nok sunget hvis resten av Plankehaugen hadde gjort det. Men nå har det blitt sånn at på treningskamper synges det ikke. Jeg synes egentlig at det hadde vært greit å få trent opp stemmen litt jeg da.
Ja ja , dere skulle ha vært i østfoldhallen i går og hørt på synging på Oldboys kampen. hadde vært morsåmt å få det til noe slikt med FFK også..
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
synes virkelig PH skal gi kråkene en skikkelig på tygga idag, syng mossefolket tilbake til lukta! Jeg stiller opp jeg!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914