Husk meg
Brukernavn
Passord

Er Høili tilbake igjen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 feb 06, 00:38
Endret: 19 feb 06, 08:48
Mai 2004 meldte Terje Høili seg ut av FFK på grunn av Stadion på FMV.
Han mente at andre fikk ta stafettpinnen, men at ville komme til om noen år, og nå
har det jo gått noen år, kan vi håpe at han er tilbake

La lydfilen gå i 3,56

mms://pbcsreal2.osl.basefarm.net/www.f-b.no/wma/FB60148526.WMA

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 feb 06, 00:56
han kommer ikke som sponsor det skal jeg nesten garantere deg... selv om du legger ut den lydfilen og høyli sier at han kan komme tilbake så er det nok ikke som noe sponsor.. jeg syns heller ikke at vi eventuelt skal satse på høli--

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 19 feb 06, 04:30
Opprinnelig postet av keiko99
han kommer ikke som sponsor det skal jeg nesten garantere deg... selv om du legger ut den lydfilen og høyli sier at han kan komme tilbake så er det nok ikke som noe sponsor.. jeg syns heller ikke at vi eventuelt skal satse på høli--

Nei, det er klart... Dersom en lokal milliardær med genuin forkjærlighet til laget ønsker å bidra på sponsorsida, bør vi selvfølgelig satse på å ekskludere ham så godt vi kan...

Herlig innstilling...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 19 feb 06, 10:06
Opprinnelig postet av Olavesen

Nei, det er klart... Dersom en lokal milliardær med genuin forkjærlighet til laget ønsker å bidra på sponsorsida, bør vi selvfølgelig satse på å ekskludere ham så godt vi kan...

Herlig innstilling...

Godt sagt. 

Jeg vet ikke hva Høili har gjort keiko99, men keiko99 har en holdning som oser av bitterhet. 

Høilis konsern (Europris- og Max-franchisene) er riksdekkende og ekspanderer også utover norges grenser. Jeg kan ikke forstå annet enn at Høilis penger er minst like gode som andre sponsorers penger...

Selv om det selvsagt må være krystallklart at en sponsor aldri vil ha noen form for innflytelse på ting som skjer direkte i klubben (laguttak, kjøp&salg av spillere, osv).

Fuh! Fuh! Fuh!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 19 feb 06, 10:12
Endret: 19 feb 06, 10:20
Det er lov å håpe... Det hadde passet perfekt å fått Høili med igjen, vi trenger pengene!
Den verste skuffelsen over at stadion havnet på FMV bør ha lagt seg nå...

Usikker på hvor dypt det stakk, men han har jo sterke følelser for klubben så....tror han kommer tilbake, engang.

Overskriften var også litt morsom, skikkelig VG stil, ER HAN TILBAKE??? også viser det seg at det er bare spekulasjoner i gamle ting fra flere år tilbake

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 19 feb 06, 13:17

Tror det er lite trulig at Høyli går inn med midler, spesiellt i den situasjonen vi nå har med Harry  Hansen i daglig leder rolle. han er jo som kjent ikke favoritt personen til Høyli.

Skulle tro ledelsen i FFK ønsker å la Høyli sitte på sidelinjen. 

I løpet av fjoråret var ikke Høyli på noen kamper, han har ikke vært på kamp siden bråket for 1,5 år siden.

Harrys inntreden i ledelsen har jo  som kjent skapt nye problemer internt i FFK nå for tiden. 

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 19 feb 06, 13:19
Opprinnelig postet av tomroar

Tror det er lite trulig at Høyli går inn med midler, spesiellt i den situasjonen vi nå har med Harry  Hansen i daglig leder rolle. han er jo som kjent ikke favoritt personen til Høyli.

Skulle tro ledelsen i FFK ønsker å la Høyli sitte på sidelinjen. 

I løpet av fjoråret var ikke Høyli på noen kamper, han har ikke vært på kamp siden bråket for 1,5 år siden.

Harrys inntreden i ledelsen har jo  som kjent skapt nye problemer internt i FFK nå for tiden. 

Hvor får du alt det negative fra, tomroar?

FFK på toppen i 2006

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 13:29
Det er ikke jeg som skaper det negative i FFK systemet, det ser det ut som om de klarer godt selv.
Legger ikke skyld på noen spesielle i den nye saken , alle detaljene på den siste saken kjenner ikke jeg

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 13:31
Det er ikke jeg som skaper det negative i FFK systemet, det ser det ut som om de klarer godt selv.
Legger ikke skyld på noen spesielle i den nye saken , alle detaljene på den siste saken kjenner ikke jeg

Det kommer vel mest ann på øynene som ser og ørene som hører, tomroar, og da synes jeg du er veldig flink til elegant å sile vekk alt det positive.

FFK på toppen i 2006

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 14:13

Slik jeg ser det så er Terje Høili en kunde av FFK systemet , han har lagt igjen div millioner, mye som ren veldedighet.

I min jobb så har vi en policy, der det på storkunde nivå er viktig med gode relasjoner og om våre personer kommer i en situasjon der det er konflikt med kunden eller det er smarbeidsproblemer ol.  så blir den interne personen byttet ut umiddelbart. Det er normalt i de fleste store bedrifter .
Mens man i FFK systemtet ser ut til å gi de bare mer fremtredende posisjoner , det er for meg en stor gåte hvorfor de gjør dette.  Uavhengig av dette så deler jeg ikke ut skyld i den nye konflikten.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 19 feb 06, 14:55
FFK kan gå med hevet hode i saken med Terje Høili. Bakholdsangrepet han gjorde mot Harry Hansen var usmakelig, og når han gikk til angrep som han gjorde, burde det ha vært mot Eggen da i tilfelle og ikke budbringeren. At han furtet for at vi nå får en fantastisk stadion på værste var det også han som tapte ansikt på.......... Nei, her har i FFK ledelsen ikke noe å skamme seg over. Endog håper jeg Høili glemmer snøen som fallt ifjor, og kommer tilbake som FFKs rike onkel. Noe han etter min mening bør gjøre.........

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 15:56

Det er nå engang slik at pengene styrer innen fotballen , og det kan komme tider da FFK kan trenge penger, pr nå så har vi ingen rik onkel som blar opp som de har i flere klubber.

Det er ikke få kommentarer jeg har fått på jobb i Oslo fra andre klubbers supportere som lurer på hvordan det går an å skyve fra seg Fredrikstads rikeste person som appåtil er fotball interresert.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 19 feb 06, 16:00

Det er vel heller Høili som har skyvet fra seg FFK enn omvendt........

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 16:20
Men hvem kan tape på det i lengden, begge parter og det hjelper ikke FFK på vei mot Norgestoppen

Fordi om Høili var klønete i sin uttalelse , så har FFK sørget for at han ikke spiller på samme lag.

Vi får be om at vi ikke havner i et nytt økonomisk uføre ( det forige kostet oss over 20 år å komme oss opp fra)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 16:34
Men hvem kan tape på det i lengden, begge parter og det hjelper ikke FFK på vei mot Norgestoppen

Fordi om Høili var klønete i sin uttalelse , så har FFK sørget for at han ikke spiller på samme lag.

Vi får be om at vi ikke havner i et nytt økonomisk uføre ( det forige kostet oss over 20 år å komme oss opp fra)

Nå tror jeg du prøver å oppkonstruere en konflikt som ikke eksisterer, tomroar. Jeg tror rett og slett ikke du er oppdatert i hvordan forholdet mellom Høili og Harry er og hvilket forhold Høili har til klubben pr. dags dato.

FFK på toppen i 2006

tomroar

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 21:20
ja det er mulig at jeg tar feil og konflikten mellom de er avblåst, men det som er helt sikkert er at Høyli ikke har vært på kamp siden forifjor sommer. Han har hatt plass 3 rader bak meg og det er bekreftet av  tidligere av en av hans ansatte at han har sluttet å gå på kamper. Hvorfor skulle han slutte med det om alt var ok ???
Det er mulig at han har blitt dritt lei fotball

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 20 feb 06, 14:48
Endret: 20 feb 06, 14:50
Da Høili gikk ut å kritiserte HH så gjorde han det som engasjert og kritisk tilskuer. At hen er den han er gjorde at det fikk litt mer oppmerksomhet enn om andre hadde gjort det. Jeg opplevde ikke at klubben på noen som helst måte gikk til motangrep, men derimot løste dette i lukkede fora. Høili har derfor ingen grunn til å være fornærmet. Om det er så at han ikke lenger går på stadion kan jeg vanskelig se hvordan skulle forandre på det, uten å gå på akkord med sin egen integritet.

Enig i at det er Høili som har skjøvet fra seg FFK og ikke omvendt. Synes det er vanskelig å kritisere klubbledelsen for det.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 13:16

Høili trakk seg som hovedsponsor, keiko99. 
Han har aldri trukket seg helt ut av FFK og bidro også sist år, men ikke som hovedsponsor. Rykter sier også at han var en av dem som bidro til spillerpoolen, men det er vel aldri blitt bekreftet.
Man må huske på at hovedgrunnen til at han trakk seg som hovedsonsor ikke var stadionsaken, men det faktum at han solgte ut 80 % av Terje Høili a/s.
Jeg tror vi godt kan få se Terje Høili som hovedsponsor igjen, antageligvis ikke i år og antageligvis ikke som privatpersonen Terje Høili.
Dessuten skjønner jeg ikke hvordan du kan si at du nesten garanterer at han ikke kommer tilbake som sponsor, keiko99. 
Husk verden er ikke kun hvit eller svart, det finnes mange nyanser i mellom der.

FFK på toppen i 2006

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 19 feb 06, 21:49
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Høili trakk seg som hovedsponsor, keiko99. 
Han har aldri trukket seg helt ut av FFK og bidro også sist år, men ikke som hovedsponsor. Rykter sier også at han var en av dem som bidro til spillerpoolen, men det er vel aldri blitt bekreftet.
Man må huske på at hovedgrunnen til at han trakk seg som hovedsonsor ikke var stadionsaken, men det faktum at han solgte ut 80 % av Terje Høili a/s.
Jeg tror vi godt kan få se Terje Høili som hovedsponsor igjen, antageligvis ikke i år og antageligvis ikke som privatpersonen Terje Høili.
Dessuten skjønner jeg ikke hvordan du kan si at du nesten garanterer at han ikke kommer tilbake som sponsor, keiko99. 
Husk verden er ikke kun hvit eller svart, det finnes mange nyanser i mellom der.
ja jeg mener da som terje Høyli som enkel person. dessuten syns jeg vi skal prøve noe annet

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914