Husk meg
Brukernavn
Passord

Oppdatering av spillere på laget.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

6611-FFK

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04

Lagt til: 18 feb 06, 17:07

Ser at hverken FFK eller suporternett har klart å oppdatere spillerlisten med bilde og navn m.m. på de nye spillerne. Dette syntes jeg er dårlig. Noen som vet hvorfor ?

---------------------------

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 feb 06, 17:48
Kommer sikkert før seriestart, og er det egentlig sååå viktig, vi vet vel selv hvem som er i klubben eller ei? Dessuten har de sikkert ikke så god tid til å oppdatere alt jevnlig, da er det bedre å ta hele kaka når overgangsvinduet har stengt. De var jo veldig raskt ute med oppsettet for Tippeligaen, så det er vel snakk om prioriteringer fremfor latskap i hvert fall.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 18 feb 06, 19:34
Opprinnelig postet av FFK1903
Kommer sikkert før seriestart, og er det egentlig sååå viktig, vi vet vel selv hvem som er i klubben eller ei? Dessuten har de sikkert ikke så god tid til å oppdatere alt jevnlig, da er det bedre å ta hele kaka når overgangsvinduet har stengt. De var jo veldig raskt ute med oppsettet for Tippeligaen, så det er vel snakk om prioriteringer fremfor latskap i hvert fall.

Er i så fall skeptisk til om det er en god prioritering... En dårlig oppdatert web kan like gjerne tas bort, spør du meg. Jeg er ikke sikker på at potensielle sponsorer synes det er spesielt imponerende og kvalitativt markedsrettet arbeid. 

Med 1 time per uke i tillegg til utlegging av pressemeldinger og andre ting som haster burde FFK klare å holde webben oppdatert og god... 

De har et publiseringsverktøy, slik at det ikke burde være noe spesielt vanskelig og tidkrevende å gjøre jobben heller.

Fuh! Fuh! Fuh!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 feb 06, 20:06
Endret: 18 feb 06, 20:07
Snakket mest for denne siden jeg, men siden du nevner FFKs offisielle side; Jeg vil tro at de ikke gjør noen oppdatering før overgangsvinduet er stengt, og at de er sikre på at det ikke kommer nye spillere. Det er også slik at det vel blir nye drakter i år, noe som gjør at lagbildet og bilder av enkeltspillere ikke blir tatt før hovedsponsor og ny drakt og slikt er på plass. Er vel neppe noe vits i å avbilde nye spillere med den gamle drakta når det uansett skal tas bilder om ikke lenge uansett.

Og tviler på at sponsorer bryr seg nevneverdig om spillerdatabasen er oppdatert eller ei, det kommer jo en jevn strøm med artikler inn der, og det er sikkert helt andre kritererier som avgjør om klubben er aktuell eller ei.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 feb 06, 21:47
Opprinnelig postet av FFK1903
Snakket mest for denne siden jeg, men siden du nevner FFKs offisielle side; Jeg vil tro at de ikke gjør noen oppdatering før overgangsvinduet er stengt, og at de er sikre på at det ikke kommer nye spillere. Det er også slik at det vel blir nye drakter i år, noe som gjør at lagbildet og bilder av enkeltspillere ikke blir tatt før hovedsponsor og ny drakt og slikt er på plass. Er vel neppe noe vits i å avbilde nye spillere med den gamle drakta når det uansett skal tas bilder om ikke lenge uansett.

Og tviler på at sponsorer bryr seg nevneverdig om spillerdatabasen er oppdatert eller ei, det kommer jo en jevn strøm med artikler inn der, og det er sikkert helt andre kritererier som avgjør om klubben er aktuell eller ei.

Tror du har helt rett, FFK1903.
Selv om det kanskje ikke skulle komme flere nye før vinduet stenger 1. april, så er det vel svært trolig at stallen vil bli slanket med et par spillere. Da er det fornuftig å vente med vareopptellingen til 1. april.

FFK på toppen i 2006

Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05

Lagt til: 18 feb 06, 21:54
Endret: 18 feb 06, 21:54
For en gangs skyld skal jeg driste meg til å være enig med SA1...

Uansett har vel alle kontrollen over hvem som er i klubben.. Hvis ikke, er de ikke EKTE FFK-guttær!! hehe

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 feb 06, 22:38
Endret: 18 feb 06, 22:39
Opprinnelig postet av Superboy
For en gangs skyld skal jeg driste meg til å være enig med SA1...

Uansett har vel alle kontrollen over hvem som er i klubben.. Hvis ikke, er de ikke EKTE FFK-guttær!! hehe

For en gangs skyld?
Er det virkelig så gæærnt eller kontroversielt det jeg skriver?

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914