Husk meg
Brukernavn
Passord

TV-kampene for våren

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 feb 06, 17:53
(se nyhet på forsiden)

Vi får altså 3 kamper på TV i løpet av våren, men ingen på TV2s hovedkanal, kun 3 stk på TV2 Zebra hvorpå 2 stk blir flyttet til mandag. Og alle er selvfølgelig hjemmekamper...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 15 feb 06, 19:04
Åååååå, som jeg hater mandagskamper!! Det er meningsløst å spille kamper på en hverdag...

Ære være Eggen jr.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 15 feb 06, 19:04
Grunnen til at vi kanskje får så få tv-kamper, er at vi mangler de store profilene og ikke minst at vi mangler Drillo, vi fikk nok noe ekstra med han som trener i fjor, både i media og tv-kampene.

Så til dere som mener at vi har så mange kjente navn, her kommer nok sannheten tenker jeg

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 15 feb 06, 19:16

I serierunde 9, 10 og 11 kan det komme justeringer i følge hjemmesiden til Vålerenga

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 15 feb 06, 20:42
Opprinnelig postet av Patrioten
Grunnen til at vi kanskje får så få tv-kamper, er at vi mangler de store profilene og ikke minst at vi mangler Drillo, vi fikk nok noe ekstra med han som trener i fjor, både i media og tv-kampene.

Så til dere som mener at vi har så mange kjente navn, her kommer nok sannheten tenker jeg

3 kamper på våren holder i lange baner.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 16 feb 06, 11:36
Opprinnelig postet av Costanza
(se nyhet på forsiden)

Vi får altså 3 kamper på TV i løpet av våren, men ingen på TV2s hovedkanal, kun 3 stk på TV2 Zebra hvorpå 2 stk blir flyttet til mandag. Og alle er selvfølgelig hjemmekamper...

Mandagskamper er ok for meg, men det som suger stort er at det bare er hjemmekamper vi får overført... Hadde satt pris på et par bortekamper - det er verre å få med seg alle bortekampene live. :(

Fuh! Fuh! Fuh!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 feb 06, 12:13
Du vil ikke bare få muligheten til å se disse tre kampene for FFK på tv, men alle både hjemme og borte.
Men, aberet er at du må betale for å se dette. Tv 2 skal ha en ekstra kanal som skal sende dette og det vil bli klart om kort tid

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 16 feb 06, 12:47
Opprinnelig postet av Patrioten
Du vil ikke bare få muligheten til å se disse tre kampene for FFK på tv, men alle både hjemme og borte.
Men, aberet er at du må betale for å se dette. Tv 2 skal ha en ekstra kanal som skal sende dette og det vil bli klart om kort tid

Jeg er klar over det... Men denne type ekstra-kanal som koster penger vil vel ikke akkurat få A-laget av kommentator-standen, vel?  

Vi får vel vente og se hva Canal Digital presenterer - hva det vil koste, hvordan det skal distribueres osv. For det er vel ikke TV2 som skal sende betal-kampene?

Fuh! Fuh! Fuh!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914