Synd at FFK ledelsen er uinteressert i dette..
http://www.stabak.no/content/view/1584/159/
Hvorfor kan ikke FFK ledelsen gjøre dette?
Stabæk er ikke no større klubb en FFK og vil ikke ha noe større sjanse til å få spillere enn FFK til at de må være stille om alt de driver med.....
Er redd for å si det, men FFK er nok fortsatt en "lukket klubb" ja...
Stabæk er ikke no større klubb en FFK og vil ikke ha noe større sjanse til å få spillere enn FFK til at de må være stille om alt de driver med.....
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Det er jo vel og bra med gode målsetninger. Men kanskje ikke så mye håndfast
enda...
Vi har vel og hørt før tildligere sesonger at en ønsker seg ulike toppspillere som går inn i føste 11ern. Vi har blitt skuffet før og vil helt sikkert bli det igjen. Jeg tror og mener at det er bedre å gå litt rolig ut i media og andre fora, men jobbe høyt internt. Betyr ikke at klubben er lukket for det? Jeg vil heller bli overasket over de vi får enn nok en gang surmule over brutte løfter.
Stolt Oslo Aristokrat
Det er penger i FFK-systemet, føler på meg at investorene ønsker seg en skikkelig profil og venter bare på at han dukker opp. Grunnen til de venter er vel at de ønsker at flere skal være med på laget, slik at de kan dele på utgiftene det koster å få en 5 milloners mann til oss, ikke usannsynlig at de sikter så høyt
Opprinnelig postet av Patrioten
Det er penger i FFK-systemet, føler på meg at investorene ønsker seg en skikkelig profil og venter bare på at han dukker opp. Grunnen til de venter er vel at de ønsker at flere skal være med på laget, slik at de kan dele på utgiftene det koster å få en 5 milloners mann til oss, ikke usannsynlig at de sikter så høyt
Får vel ikke store greiene for 5 mill. Vaagan Moen er jo dyrere enn det.
Opprinnelig postet av ffkfmv
http://www.stabak.no/content/view/1584/159/
Ingebrigt Steen Jensen er vel en vindballong av de helt største - så jeg ser ikke nødvendigvis noe poeng i at FFK plutselig skal begynne å late som at de er noe mer enn det de faktisk er...
Vi får se om Stabæk klarer å oppfylle det Ingebrigt Steen Jensen sier her frem mot seriestart - men jeg må være ærlig nok til å si at jeg har mine tvil...
Fuh! Fuh! Fuh!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914