Vålerenga ønsker seg v.back
Dette står å lese på VGK.
Ser at bohinen i dag mener det er viktigere at klubben får tak i en ny venstreback enn at vi får tak i en ny kraftspiss. jeg vet ikke helt om jeg liker det jeg hører. ok at vi bare har hovi som er ren venstreback i klubben for øyeblikket, men både freddy og storbæk kan spille på begge backene, vesentlig bedre enn noen i klubben pr i dag kan spille kraftspiss. stoler de blindt på at Flo skal bli mannen man spiller opp på?
Det siste året har vært som et endeløst eventyr for "Bertie". Etter nedrykket til 2.-divisjon med Haugesund i 2004, har livet lekt for den oppofrende spilleren. Såpass mye har 21-åringen imponert at Vålerenga ønsket å sikre seg ham i desember.
– Jeg kan bekrefte at det stemmer, men FFK ønsket ikke å kvitte seg med meg.
Har vi grunn til å være redde for at Vålerenga prøver seg på Trond Erik Bertelsen igjen?
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette står å lese på VGK.
Ser at bohinen i dag mener det er viktigere at klubben får tak i en ny venstreback enn at vi får tak i en ny kraftspiss. jeg vet ikke helt om jeg liker det jeg hører. ok at vi bare har hovi som er ren venstreback i klubben for øyeblikket, men både freddy og storbæk kan spille på begge backene, vesentlig bedre enn noen i klubben pr i dag kan spille kraftspiss. stoler de blindt på at Flo skal bli mannen man spiller opp på?
Det siste året har vært som et endeløst eventyr for "Bertie". Etter nedrykket til 2.-divisjon med Haugesund i 2004, har livet lekt for den oppofrende spilleren. Såpass mye har 21-åringen imponert at Vålerenga ønsket å sikre seg ham i desember.
– Jeg kan bekrefte at det stemmer, men FFK ønsket ikke å kvitte seg med meg.
Har vi grunn til å være redde for at Vålerenga prøver seg på Trond Erik Bertelsen igjen?
Dette skriver Dagsavisen.
– Vi skal ha flere spillere. Men vår førsteprioritet nå er å kjøpe inn en venstreback, sier administrativ sportslig leder i Vålerenga, Lars Bohinen.
– Vi har bare en venstrebeint spiller i dag, nemlig Tom Henning Hovi, og vi vil ikke flytte nykomlingen Jarl André Storbæk over på venstresiden, legger han til.
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hvor lenge har han igjen av kontrakten egentlig?
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Vi kan vel ikke finne på å selge han? Selvom Enga skulle komme med et meget godt bud, så tror jeg ikke vi selger nå....Vi har da ambisjoner om å kunne konkurere med de beste, da kan vi ikke selge våre beste til de beste. Skulle derimot Berti ønske seg bort, så stiller det seg annerledes, men jeg syns ikke det virker som om han har noe spesielt behov for det ennå.
Hvor lenge har han igjen av kontrakten egentlig?
Han skrev vel på for 4 år og har da 3 år igjen.
Er helt enig med # 78 her, vi kan ikke selge vår mest verdifulle spiller til et lag som vi har ambisjoner om å bli like gode som, kanskje allerede i år.
FFK på toppen i 2006
PS : Jeg kunne lagt til Ringberg og Risholt, hvis innlegget var skrevet for ett år siden.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
PS : Jeg kunne lagt til Ringberg og Risholt, hvis innlegget var skrevet for ett år siden.
Og dermed ble det vanskelig å ta resten av innlegget ditt vanskelig å ta alvorlig.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av keiko99
det er så usansynlig at dem for berti nå dette året. For å si det på en annen måte. For vif berti dette året så for en ferari av mamman min til bursdag
Skal aldri si aldri, hvem trodde at vi skulle miste Risholt og Ringberg i fjor, tror nok det ville overrasket flere enn om Bertelsen forsvinner i år, selv med langkontrakt.
Regner med at den Fararien din er skrapet,ellers kan det bli dyrt for deg Keikomann
Opprinnelig postet av Patrioten
Ringberg og Risholt ha ha ha.. det kunne jeg da sagt uten problem. Risholt hadde litt problemer med eggen det vet vi alle og Ringberg ja det kom heller ikke som en overraskelse..Opprinnelig postet av keiko99
det er så usansynlig at dem for berti nå dette året. For å si det på en annen måte. For vif berti dette året så for en ferari av mamman min til bursdag
Skal aldri si aldri, hvem trodde at vi skulle miste Risholt og Ringberg i fjor, tror nok det ville overrasket flere enn om Bertelsen forsvinner i år, selv med langkontrakt.
Regner med at den Fararien din er skrapet,ellers kan det bli dyrt for deg Keikomann
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
.....Risholt hadde litt problemer med eggen det vet vi alle........
Nu vel... Tror nok du mener Drillo, og ikke Eggen
God bedring, Dagfinn!
Opprinnelig postet av A.Scheie
Nei jeg mener Eggen.. husker du ikke roger gikk inn her for å si at han ikke furtet for å bli tatt av banen da eggen ene og alene var hovedtrener.. Jeg vet drillo og roger hadde kansje ett problem.Opprinnelig postet av keiko99
.....Risholt hadde litt problemer med eggen det vet vi alle........
Nu vel... Tror nok du mener Drillo, og ikke Eggen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914