Husk meg
Brukernavn
Passord

hva er det med iversen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 11 feb 06, 19:35
jeg bare lurer...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 11 feb 06, 21:34
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg bare lurer...
ja si det. Egoist og tror han er bedre en alle andre.. ja ja nå er han vel i RBK da så for en se hvor lenge.. tydelig at dem satser store penger for å få tilbake tittelen som beste tippeliga lag.. Nå er det ikke bare VIF som er kjøpe lag..  Tilbake til Iversen.. jeg skjønner meg ikke på den gutten

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 11 feb 06, 21:50
Fotballhore som har alt for høy mening om seg selv... 

Kunne ikke se ham i FFK drakta t.o.m. hvis han kom gratis.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 11 feb 06, 22:20
Opprinnelig postet av keiko99
jeg bare lurer...
ja si det. Egoist og tror han er bedre en alle andre.. ja ja nå er han vel i RBK da så for en se hvor lenge.. tydelig at dem satser store penger for å få tilbake tittelen som beste tippeliga lag.. Nå er det ikke bare VIF som er kjøpe lag..  Tilbake til Iversen.. jeg skjønner meg ikke på den gutten

Helt enig med deg Keiko99.. han er en tulling, og dersom FFK  hiver seg inn i kampen om hans underskrift, skal IKKE jeg ønske han velkommen... Makan til vagling, kan minne om en annen sopp som jeg hater jæ***g mye, han heter Andre Schei Lindbæk!!!
Nå har "Litj-Surre-Ivers"  vært i 100  klubber :P Everton, Mallorca, VIF og nå RBK...
HAr en ting å si om han, egoistiske sutrehue egoistiske teiting!

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 12 feb 06, 02:17
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
jeg bare lurer...

Helt enig med deg Keiko99.. han er en tulling, og dersom FFK  hiver seg inn i kampen om hans underskrift, skal IKKE jeg ønske han velkommen... Makan til vagling, kan minne om en annen sopp som jeg hater jæ***g mye, han heter Andre Schei Lindbæk!!!
Nå har "Litj-Surre-Ivers"  vært i 100  klubber :P Everton, Mallorca, VIF og nå RBK...
HAr en ting å si om han, egoistiske sutrehue egoistiske teiting!

Ojda, litt av en utbasunering fra SirLion...

United we stand, devided we fall!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 feb 06, 03:19
Endret: 12 feb 06, 03:21
Opprinnelig postet av Klokan
Fotballhore som har alt for høy mening om seg selv... 

Kunne ikke se ham i FFK drakta t.o.m. hvis han kom gratis.

Du kan få sagt det Zoran!!! Er i hvertfall helt enig med deg.

FFK på toppen i 2006

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 12 feb 06, 03:47
Hmm... Jeg får som førstemann si meg uenig...

Det er ikke ulovlig om å ha ambisjoner om å spille et par år til i utlandet, og det er vel snart siste mulighet for ivers til det... Hva mener dere han burde gjordt? Skrevet under en langtidskontrakt med enga? Det er jo ikke akkurat slik at han har ført Vif bak lyset her, så det er vel litt drøyt med et stempel som klubb-hore... synes han har opptredd veldig ryddig i den saken her... Hvor han vil spille og hvor lenge er til syvende og sist hans eget valg, så lenge han blir enig med de aktuelle klubbene. Hva mener dere ivers burde gjordt?

Nå ble jeg brått forsvarer for en fyr jeg ikke har så mye til overs for, men sånn er det vel av og til...  

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 12 feb 06, 04:47
vel, han skrek jo rosenborg er ræva i forfjor da...hehe..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 12 feb 06, 11:31
Endret: 12 feb 06, 11:33
Opprinnelig postet av Olavesen
Hmm... Jeg får som førstemann si meg uenig...

Det er ikke ulovlig om å ha ambisjoner om å spille et par år til i utlandet, og det er vel snart siste mulighet for ivers til det... Hva mener dere han burde gjordt? Skrevet under en langtidskontrakt med enga? Det er jo ikke akkurat slik at han har ført Vif bak lyset her, så det er vel litt drøyt med et stempel som klubb-hore... synes han har opptredd veldig ryddig i den saken her... Hvor han vil spille og hvor lenge er til syvende og sist hans eget valg, så lenge han blir enig med de aktuelle klubbene. Hva mener dere ivers burde gjordt?

Nå ble jeg brått forsvarer for en fyr jeg ikke har så mye til overs for, men sånn er det vel av og til...  

Støtter deg fullt ut på dette, selv om jeg også ikke har noe til overs for Steffen.

Jeg synes ærlig talt ikke Steffen har hatt noen utvikling siden han gikk fra RBK til Tottenham.

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06

Lagt til: 13 apr 06, 12:57
Han har ikke vært ønsket velkommen av oss heller. Har mange svin på skogen den gutten, som ikke er helt godt mottatt blant oss supportere. At han sang Rosenborg er ræva, har overhodet ingen betydning, bare latterlig det, men det er det som media har hengt seg opp. Men nå er han hos oss, ikke mye vi kan få gjort med det nå....

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...

arneg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 feb 05

Lagt til: 23 apr 06, 11:05

Det at Steffen reiser til Trondheim er ikke nok til å kalle han klubbhore.  Ikke alle klubbene han har reist fra heller, da de fleste er glad for å bli kvitt han.  Slik er det også blant endel klansmedlemmer.  Det har jo etterhvert blitt klart at Iversen ikke la for mye svette igjen på treningsfeltet, samtidig som at Oslos utesteder hadde en god tid mens Steffen var i byen.  Ikke var han god i 2005 heller.  
Det at RBK supporterne nå må ta imot Steffen etter at han han flere ganger har sunger RBK e rævva er jo på en måte deres kamel.

arneg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914