Husk meg
Brukernavn
Passord

Buing på stadion!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 01 sep 03, 17:06
Til dere det angår: Se til hælvete å slutt med buinga så fort det buttær litt i mot æ!!
Værste jeg hører!!!

:eek:

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 01 sep 03, 17:08
Enig. Spillerne vet selv når de spiller dårlig, og det hjelper absolutt ikke at også publikum buer og piper. Spillerne trenger snarere en motsatt reaksjon fra publikum da.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 01 sep 03, 17:20
Spillerne sier at publikum er den 12 spilleren på stadion. La derfor buingen være og støtt guttane under kampen. Publikum må ikke drite seg ut og bue når vi ligger så godt ann i opprykkskampen.
I går syntes jeg at det sambatullet ødela for heiinga. Det er mye kulere når plankehaugen drar igang og sittetribunen svarer opp.

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!


javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 01 sep 03, 18:29
Opprinnelig postet av Costanza
Enig. Spillerne vet selv når de spiller dårlig, og det hjelper absolutt ikke at også publikum buer og piper. Spillerne trenger snarere en motsatt reaksjon fra publikum da.


Det tror jeg Fredrikstadpublikum har vanskelig for. "Nei nå går det dårlig så da er ikke gleden til å synge der".. Det er akkurat som du sier Kristian B. Hei ekstra godt når det går dårlig, det er da guttane trenger det.. Det er derfor man er supporter uansett måten man heier på..

"Måtte dommern sitte på sidelinja i en stressless med en kald øl i handa.. For alle vet jo det at det er ingen som vet mer om fotball enn en fyr i stressless forran TV`n med en kald øl.."

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 sep 03, 18:36
Det er ikke lett å overdøve samban da.
Døm holder på altfor lenge når døm først begynner. En liten snutt innimellom går, men heller ikke mer.

Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 01 sep 03, 18:44
Velkommen til Rune Haugen.
Det var jaggu lenge siden.

---------------------------

Gøran Karlsen


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 01 sep 03, 19:23
Jeg er ikke så sikker på at dem som buer besøker denne hjemmesiden.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 01 sep 03, 19:33
Evig greie det på stadion,hvor flok blir liksom oppgitte etter litt "daue"perioder.
Later som de er skikkelig kresne og har greie på det....
Er nok noe som vil henge igjen på stadion en stund..Blir vår jobb og få de til å holde kjeft..
Tærga på meg ørten ørn fans på sittæ,da jeg sa at welton ikke slo spilleren deres rett ned som de sa..Greit nok at han ikke skal dytte,men ørn spilleren la seg rett ned etter en pusedytt...Samme saklighetsnivå på disse som på mange av våres altså

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 01 sep 03, 19:50
Det er helt unødvendig å bue på både spillere og dommere. Jeg vil tro at de fleste gjør så godt de kan. Ikke har alle like godt falkeøye som vi tribunesittere... Det er like hyggelige å få støtte og support når ting går litt skeis, når ikke går akkurat slik VI (!!) vil, som da de skårer eller redder et mål. Noe de stadig får i form av mange forskjellige måter å heie på.

Opprinnelig postet av Topscorer
I går syntes jeg at det sambatullet ødela for heiinga. Det er mye kulere når plankehaugen drar igang og sittetribunen svarer opp.


Sambatullet ødela neppe mye rop mellom Plankehaugen og sittetribunen igår, meg bekjent skjedde dette to ganger, muligens tre, men det var alt... Dessuten må jeg si at Plankehaugen til tider er tafatte, og sittetribunen er jo heller ikke den mest livate gjengen. Ja, når de først er igang, er det virkelig liv, men så blir det stille - og ofte lenge.
Trodde det var positivt at det var liv på stadioen, og håper virkelig av Plankehaugen og alle andre supportere kan være åpne for andre innslag i fremtiden-vi vil jo alle det beste for byens lag!! Derfor håper jeg av hele mitt hjerte at det fortsetter å være liv på stadioen, enten det er ved rop mellom hovedtribune og Plankehaugen, korps, klapping, fallskjermhoppere, synging, straffesparkkonkurranser, heiarop, samba og alt annet som måtte forekomme på en kamp!!

Vær tolerante!!


Stor hilsen fra sambaspillende Elin, som er på kamp først og fremst for å støtte laget, ikke plage tilskuerne...



Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 01 sep 03, 20:53
Elin: Ta et hint. Det er faktisk ingen som har klaget på klapping, fallskjermhoppere eller synging. Det er tydelig at mange ikke liker at dere har konsert under fotballkampene på stadion, så da synes jeg at dere burde legge igjen trommene, og ikke minst trompeten hjemme.

Vær hensynsfull...

Hilsen en som gjerne hører på samba andre steder, men har lyst til å konsentrere meg om fotball på Fredrikstad stadion.

---------------------------

Any given sunday


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 01 sep 03, 21:45
Opprinnelig postet av Krumtapp
Hilsen en som gjerne hører på samba andre steder, men har lyst til å konsentrere meg om fotball på Fredrikstad stadion.



Evig diskusjon dette, som sikkert ikke tar slutt med det første.

Må man konsentrere seg når en er på kamp da? Føler at jeg blir underholdt på stadion, av synging, fotball osv. Men sliter ikke med konsentrasjonen av den grunn.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 01 sep 03, 22:03
Kjære Krumtapp og andre som måtte føle for å lese dette...


Vet ikke helt hvilket hint jeg skal ta jeg.. Noen er positive til litt rytmer, mens andre er negative. Hva kan det komme seg av?!?? Jo, alle er forskjellige!!

Beklager, men jeg føler ikke for å stå sammen med Plankehaugen å skrike meg hes. Ikke for at jeg ikke liker det de gjør, jeg er faktisk medlem, men fordi dette ikke er min greie. Men all respekt for det!

Jeg liker ikke folk som skriker og synger.. Jeg kan ikke snakke med sidemannen, ei heller høre mine egne tanker, nå er det slutt på min tålmodighet, skjønn at dere ikke er velkomne.. Legg fra dere stemmebånda hjemme, og kom gjerne på stadioen.

Ja, jeg er usaklig, men det finner jeg ganske mange andre også.. Og bare til informasjon, ingen kritikk til Plankehaugen, liker bare å sette saken litt på spissen (beklager at det skal gå ut over noen...)!

Her inne, og i andre ffk fora, møter vi en liiiiten brøkdel av de som er på stadioen og ser på kamper, men dere kan ikke anse dere som majoriteten med talsrett for alle tilskuere. Flere er positive til alternativ heiing, mens andre er negative. Er trist at ofte det er de som har noe negativt å si som er å høre...

Hilsen Elin (nok engang) som vet at dette ikke er siste gangen noen kommer til å skrive usakelige innlegg under tema HEIING, eller SAMBA for den saks skyld...


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 02 sep 03, 03:42
Så til Elin:
YDMYKHET ER EN DYD, noe som du og det resterende sambaorkesteret har mistet begrepet på.
SKJØNNER DERE IKKE?

---------------------------

Gøran Karlsen


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 02 sep 03, 07:58
Jeg syntes det er greit at de lager litt liv med sambarytmene, men holder det ikke med å spille ved scoring og viktige høydepunkter. For når dere begynner å spille leeeenge i strekk så skjønner jeg at folk kan bli irriterte...

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 02 sep 03, 08:07
Gøran: Det å være ydmyk er helt greit det. men det er så vanskelig når man får så mange forskjellige tilbakemeldinger; flest positive og noen negative.

En ting er helt sikkert, det er ikke majoriteten som er på nettet... Så hvorfor ikke la alle heie som de vil, så lenge ledelsen og gutta syns det er ok?!?

FFK-Supporter: Vil bare si at det ei ble spilt samba lenge i strekk. Det spilt samba ca 4 minutter etter at kampen hadde vart i 30 minutter, og 4 minutter ca det 42 spilleminutt og frem til pause. Deretter ble det spilt tilsvarende i 2. omgang.

Jaja... Nok fra meg denne gang!

langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 02 sep 03, 08:08
Tror vel kanskje at det er flere enn oss som bør gå i seg selv når det gjelder ydmykhet.

Bare som en kuriositet: på fredrikstadfk.no er det en avstemming på gang ang. samba på Stadion og der er det en overvekt på over 60 % som ønsker samba på stadion.

Så konklusjonen må jo bli at du ikke er helt oppdatert på antallet mennesker som er for eller i mot samba på stadion, Gøran Karlsen...

Så lenge publikum, klubben og spillerene synes det blir mer liv på Stadion med samba så kommer vi nok ikke til å bry oss så veldig om hva du måtte mene Gøran...

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Kjell K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 14

Lagt til: 02 sep 03, 11:09
Endret: 02 sep 03, 11:17
Tror vel neppe 21 stemmer (som det er nå) er helt representativt for hva menige mann på stadion mener om samba på kamper. Det er jo bare å sende to SMS`er til venner og bekjente så har man påvirket det resultatet. Skulle ikke forundre meg om hele slekta til Langemann har stemt :D
Jeg sitter på hovedtribunen og skjønte ikke helt hvorfor folk var i mot samba på kamper, men på søndag ble det litt klarere... Og jo mer dere spilte, jo mer irriterte det meg. Og jeg var ikke alene om å irritere meg over det for å si det sånn.
Klart dere får positive tilbakemeldinger på spillingen deres, folk er da høflige. Om det kommer en som er rar på håret så sier du vel ikke det til han direkte.....
Kanskje et dårlig eksempel, men jeg tror du skjønner tegninga;)

"Så konklusjonen må jo bli at du ikke er helt oppdatert på antallet mennesker som er for eller i mot samba på stadion, Gøran Karlsen..." (Sitat Langemann)
Min konklusjon er at du burde la være å spise så mye sukker før kampene, så kanskje du klarer å stå rolig å se på.... :D

javell

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 02 sep 03, 11:14
Endret: 02 sep 03, 11:15
Hvorfor er akkurat røst den måten det skal heies med på Stadion.?

Vil gjerne ha forklaring på det...

---------------------------

Les reglene for dette forumet!



NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p


langemann

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 80

Lagt til: 02 sep 03, 11:23
:D skal forsøke å holde meg unna sukkeret før neste kamp, men kan ikke garantere at jeg klarer å stå rolig å se på for det... :D

Når det gjelder avstemmingen så har jeg ikke stemt da jeg synes det blir litt for sært og vel inhabilt. Slekta mi har heller ikke stemt så vidt meg bekjent! :ffk:

"Klart dere får positive tilbakemeldinger på spillingen deres, folk er da høflige. Om det kommer en som er rar på håret så sier du vel ikke det til han direkte....." De som har gitt oss tilbakemeldinger har gjort dette på eget initiativ, og jeg har vanskelig for å tro at noen gir komplimenter til noe de ikke liker bare for å være høflige når de ikke må. Jeg vet at jeg i hvertfall ikke går bort til noen og gir dem komplimenter når jeg ikke må, bare for å være høflig. Tror nok heller at de fleste da er som meg og holder høflig kjeft i stedet...


:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!


Kjell K

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 14

Lagt til: 02 sep 03, 11:25
Røst, klapping, pusting og pesing er de mest brukte middlene sånn på landsbasis. På stadion er sukking og klynking også veldig populært, men dette syns jeg er en uting. Særlig når man leder kamper :D
Hvorfor det er sånn? Dette er noe alle kan være med på i ulik grad.
Tror ikke du hadde blitt så fornøyd om jeg satt siden av deg med munnharpe i 2 ganger 45 min også fulgte jeg deg til bilen etterpå ;)


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340