Husk meg
Brukernavn
Passord

Noe er på gang?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 07 feb 06, 18:53
Har fått signaler om at ledelsen snuser på en spiller fortiden, noen som har hørt det samme

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 07 feb 06, 18:54
Snæbuss vet vel mere om dette?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 07 feb 06, 19:06
Opprinnelig postet av Patrioten
Har fått signaler om at ledelsen snuser på en spiller fortiden, noen som har hørt det samme

Skulle bare mangle sier jeg da. Det er ikke mye nytt vi har fått hittil.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 07 feb 06, 19:09
får vi en høyreback så er jeg fornøyd jeg.. mener  vi ikke trenger noe mer.. ihvertfall ikke før  seriestart.. skulle verden falle i grus så får vi heller kjøpe litt i sommer..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 07 feb 06, 20:44
Opprinnelig postet av Husgutt
får vi en høyreback så er jeg fornøyd jeg.. mener  vi ikke trenger noe mer.. ihvertfall ikke før  seriestart.. skulle verden falle i grus så får vi heller kjøpe litt i sommer..

En etablert høreback, etablert høyre flanke og en... en... Nuh. Jeg har bare to ønsker. ;)

Selvsagt ville det vært fint med enda en klassespiller på midtbanen og en spiss, men jeg har litt trua på unggutta våre.  Og på Toth.  Men det vet dere jo. Håper bare jeg får rett. ;)

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 08 feb 06, 10:31
Opprinnelig postet av Rune Haugen

En midtbane spiller med god TL erfaring, en ung og fremadstormende allround forsvarsspiller og en keeper med erfaring fra en toppklubb i Sverige og premier league. Nei, det er jo ikke stort!?

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 08 feb 06, 11:12
hehe...synes vi har forsterket brukbart jeg også, men føyer meg inn i rekken av de som ønsker en høyreback. Ønsker ikke at Bjørkøy utelukkende skal plasseres der, når hans fighter egenskaper er som skapt for midtbanen.

Gleder meg sinnsykt til vi kommer igang nå!! Tror dette blir sesongen hvor vi får vårt gjennombrudd. (Les: øvre halvdel)

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 08 feb 06, 15:17
Opprinnelig postet av kanogvetalt

En midtbane spiller med god TL erfaring, en ung og fremadstormende allround forsvarsspiller og en keeper med erfaring fra en toppklubb i Sverige og premier league. Nei, det er jo ikke stort!?

Det bør i hvertfall komme et par til.

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 08 feb 06, 17:43
Synes ikke det er alt for bra. Jeg er fornøyd, men mye vil jo ha mer. Kunne tenkt meg en høyreback. Og høyre kant. Ellers synes jeg det er greit.

Fredd

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 08 feb 06, 20:58
Syntes de bør se det litt an, pga de positive resultatene til nå.  Jeg var skeptisk til de to foregående sesongene, men nå ser jeg lyset og begynner å få tro på neste sesong.

Det kan være greit å ha noe i reserve om det skulle bli skader på sentrale spillere utover i sesongen

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 08 feb 06, 22:57
er mer opptatt av at vi skal slanke den nåværende stallen...minst 3-4spillere vi defintivt ikke trenger. ønsker nå kun 1forsterkning:høyreback! pac vil være et godt cover for den nye backen. blixt selg/gi bort.

savner "svensk magi" allerede

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 11 feb 06, 11:17
Spilleren FFK vurderte var en spiss som var hyperrask, men på grunn av økonomien måtte FFK si nei

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 11 feb 06, 11:25
Spilleren FFK vurderte var en spiss som var hyperrask, men på grunn av økonomien måtte FFK si nei

Er det virkelig en superrask spiss FFK trenger?  Hvis vi hadde brukt hele pengebeholdningen på å kjøpe en ny spiss (når vi har rikelige spillere på den plassen - og de er både raske, unge og lovende og eldre og på gang, så hadde jeg blitt skuffet. 

Fuh! Fuh! Fuh!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 11 feb 06, 11:52
Helt enig.
Håper FFK prioriterer høyreback om de skal ha inn en ny spiller før seriestart.

Om det ikke kommer flere spillere før seriestart så tror jeg faktisk at vi skal bite bra fra oss denne sesongen uansett....
Syns det begynner å se bra ut jeg!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 11 feb 06, 14:53
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Med Berg ute så er det veldig mye forsterkning vi har fått. Det at vi gjør det bedre nå en i fjor har nok med treningsintensiteten å gjøre. Mannskapet er jo stort sett det samme.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 11 feb 06, 15:18
Endret: 11 feb 06, 15:20
Med Berg ute så er det veldig mye forsterkning vi har fått. Det at vi gjør det bedre nå en i fjor har nok med treningsintensiteten å gjøre. Mannskapet er jo stort sett det samme.

Stort sett ja, men det er bedre, og med en så jevn Tippeliga så kan fort det lille ekstra gjøre at vi kaprer en del ekstra poeng.

For å ta en liten konklusjon. På de fem treningskampene vi har hatt med 11-fotball så har vi sluppet inn 0,6 mål i snitt per kamp. I fjorårets Tippeliga slapp vi inn 1,69 mål per kamp i snitt. Det er da en forbedring på 1 mål per kamp det. Det betyr jo enormt!

Nå skal vi ikke legge altfor stor vekt på dette, treningskamper er treningskamper, men dessuten, vi har møtt motstandere som holder et høyere nivå en snittet i Tippeligaen vil jeg tro. Selv om fem treningskamper ikke gir en like god pekepinn som 26 seriekamper, så ser i hvert fall jeg lyspunkter. I fjor slapp vi jo inn mål etter mål etter mål, og det må dårligere motstand.

Og dette tror jeg har litt med at Eggen er tilbake, og som du nevner treningene, men også keeper Rami Shaaban, selv om Sørlie faktisk har holdt nullen i noen av kampene. Ting har i hvert fall blitt bedre. Vi har fått en solid forsterkning på keeperplassen, en som er stabilt god og ikke kun gjør det strålende i enkeltkamper for så å gå ned på et moderat nivå igjen.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 feb 06, 20:30
Håper at FFK har U21 landslagssiss Steffen Nystrøm, Moss i kikkerten. Så idag på kampen at Eggen kom ut av garderoben snakkende med Nystrøm......Kanskje de er i dialog???? ;-))) FFK-forsvaret slet med Nystrøm`s fart og fysikk idag.

Benksliter`n

BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 19 feb 06, 21:33
Mye positivt i dag, tror ikke vi trenger mer enn muligens ny høyreback

1. omgang var meget bra, med mye småfikst spill
Tror vi går mot en stor sesong.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 22:00
Bra kamp, men vi mangler fortsatt en som kan omsette sjansene, Tarik og Martin hadde flere sjanser de burde scoret på og avgjort kampen i 1.omgang

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 feb 06, 22:20
Synes fortsatt IKKE det er spiss vi trenger... Wiig, Toth og Tarik (selv om han spilte kant) gjorde alle en god figur i dag mens vi har de to presumptivt beste i Hoås og West i bakhånd!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914