Noe er på gang?
Opprinnelig postet av Patrioten
Har fått signaler om at ledelsen snuser på en spiller fortiden, noen som har hørt det samme
Skulle bare mangle sier jeg da. Det er ikke mye nytt vi har fått hittil.
Opprinnelig postet av Husgutt
får vi en høyreback så er jeg fornøyd jeg.. mener vi ikke trenger noe mer.. ihvertfall ikke før seriestart.. skulle verden falle i grus så får vi heller kjøpe litt i sommer..
En etablert høreback, etablert høyre flanke og en... en... Nuh. Jeg har bare to ønsker. ;)
Selvsagt ville det vært fint med enda en klassespiller på midtbanen og en spiss, men jeg har litt trua på unggutta våre. Og på Toth. Men det vet dere jo. Håper bare jeg får rett. ;)
---------------------------
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har fått signaler om at ledelsen snuser på en spiller fortiden, noen som har hørt det samme
En midtbane spiller med god TL erfaring, en ung og fremadstormende allround forsvarsspiller og en keeper med erfaring fra en toppklubb i Sverige og premier league. Nei, det er jo ikke stort!?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Gleder meg sinnsykt til vi kommer igang nå!! Tror dette blir sesongen hvor vi får vårt gjennombrudd. (Les: øvre halvdel)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Opprinnelig postet av kanogvetalt
En midtbane spiller med god TL erfaring, en ung og fremadstormende allround forsvarsspiller og en keeper med erfaring fra en toppklubb i Sverige og premier league. Nei, det er jo ikke stort!?
Det bør i hvertfall komme et par til.
Fredd
Det kan være greit å ha noe i reserve om det skulle bli skader på sentrale spillere utover i sesongen
savner "svensk magi" allerede
Spilleren FFK vurderte var en spiss som var hyperrask, men på grunn av økonomien måtte FFK si nei
Er det virkelig en superrask spiss FFK trenger? Hvis vi hadde brukt hele pengebeholdningen på å kjøpe en ny spiss (når vi har rikelige spillere på den plassen - og de er både raske, unge og lovende og eldre og på gang, så hadde jeg blitt skuffet.
Fuh! Fuh! Fuh!
Håper FFK prioriterer høyreback om de skal ha inn en ny spiller før seriestart.
Om det ikke kommer flere spillere før seriestart så tror jeg faktisk at vi skal bite bra fra oss denne sesongen uansett....
Syns det begynner å se bra ut jeg!
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Med Berg ute så er det veldig mye forsterkning vi har fått. Det at vi gjør det bedre nå en i fjor har nok med treningsintensiteten å gjøre. Mannskapet er jo stort sett det samme.
Med Berg ute så er det veldig mye forsterkning vi har fått. Det at vi gjør det bedre nå en i fjor har nok med treningsintensiteten å gjøre. Mannskapet er jo stort sett det samme.
Stort sett ja, men det er bedre, og med en så jevn Tippeliga så kan fort det lille ekstra gjøre at vi kaprer en del ekstra poeng.
For å ta en liten konklusjon. På de fem treningskampene vi har hatt med 11-fotball så har vi sluppet inn 0,6 mål i snitt per kamp. I fjorårets Tippeliga slapp vi inn 1,69 mål per kamp i snitt. Det er da en forbedring på 1 mål per kamp det. Det betyr jo enormt!
Nå skal vi ikke legge altfor stor vekt på dette, treningskamper er treningskamper, men dessuten, vi har møtt motstandere som holder et høyere nivå en snittet i Tippeligaen vil jeg tro. Selv om fem treningskamper ikke gir en like god pekepinn som 26 seriekamper, så ser i hvert fall jeg lyspunkter. I fjor slapp vi jo inn mål etter mål etter mål, og det må dårligere motstand.
Og dette tror jeg har litt med at Eggen er tilbake, og som du nevner treningene, men også keeper Rami Shaaban, selv om Sørlie faktisk har holdt nullen i noen av kampene. Ting har i hvert fall blitt bedre. Vi har fått en solid forsterkning på keeperplassen, en som er stabilt god og ikke kun gjør det strålende i enkeltkamper for så å gå ned på et moderat nivå igjen.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Benksliter`n
BYGG EN STOR NOK STADION!
15 000 +++++
1. omgang var meget bra, med mye småfikst spill
Tror vi går mot en stor sesong.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914