Husk meg
Brukernavn
Passord

Jose Garro uaktuell for Pors

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 feb 06, 16:44

Han blir sendt hjem, er vist ikke aktuell i denne omgang.
Da blir det vel vanskelig å få inn noen nykommere med EØS pass som
kanskje ledelsen håpet på?

Blir spennende å se hva de gjør med spillere som Lars Blixt, Mikael Røn og Dag Frode Hornseth.
Er nok ikke usannsynlig at de forsvinner før seriestart, med tanke på å frigi penger til lønnsbusjettet.
De må vel snart gjøre noe, hvis de har planer om å hente inn en,eller kanskje to 
storfisker. Da må jo noen ut, eller er det noen andre som kanskje er mere aktuelle for å bli vraket i FFK

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 feb 06, 17:15
Synd. Hadde vært fint om Garro kunne spilt fast i 1. divisjon. Du hadde for øvrig skrevet Odd i overskriften, men regner med at du mente Pors så jeg endret det til det...

Michael Røn tror jeg for øvrig FFK vil beholde selv om det ideelle kanskje ville vært å låne ham ut til en 1. divisjonsklubb. Hornseth er nok nærmest en overgang, men alt kommer an på om noen viser interesse. Lars Blixt er det nok smart å beholde hvis vi ikke henter inn noen ny back.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 06 feb 06, 17:28
Håper Røn blir, han er på gang nå! Blixt er også greiå ha i troppen. Garro skulle helst vært leid ut til 1 divisjon. Hornseth bør selges!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 feb 06, 11:14
Utpå våren er det mye som taler for at José blir leid ut fra FFK til 1.divisjonsspill i Pors i Telemark.
– Det får bli som det blir, sier 19-åringen.
– Jeg har kontrakt til 2007, og målet mitt er selvsagt å bli god nok til eliteseriespill på FFK.
Det rareste blir å eventuelt flytte fra hybelen som Yherland og han har delt sammen på Frydenberg, tenker José.
Familien Garros typiske og enkle costaricanske hus ligger i en liten, fredelig gate midt i landsbyen. Der bor faren Guillermo, som er elektriker, moren Olga og fem søsken. I tillegg passer moren en nevø. En masse barn og andre besøkende strømmer ut og inn av døren hele tiden mens vi er på visitt.

Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06

Lagt til: 11 feb 06, 11:55
Endret: 11 feb 06, 12:02
Hmmm, denne saken som står i fb i dag ble jo laget i Januar mens gutta ennå var "hjemme på ferie", så avklaringen om at Garro ikke blir utleid til Pors i denne omgang kom vel ikke før senere. Var forøvrig hyggelig og artig å lese om familien og hjemstedet til gutta våre fra Costa Rica.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914