Jose Garro uaktuell for Pors
Han blir sendt hjem, er vist ikke aktuell i denne omgang.
Da blir det vel vanskelig å få inn noen nykommere med EØS pass som
kanskje ledelsen håpet på?
Blir spennende å se hva de gjør med spillere som Lars Blixt, Mikael Røn og Dag Frode Hornseth.
Er nok ikke usannsynlig at de forsvinner før seriestart, med tanke på å frigi penger til lønnsbusjettet.
De må vel snart gjøre noe, hvis de har planer om å hente inn en,eller kanskje to
storfisker. Da må jo noen ut, eller er det noen andre som kanskje er mere aktuelle for å bli vraket i FFK
Michael Røn tror jeg for øvrig FFK vil beholde selv om det ideelle kanskje ville vært å låne ham ut til en 1. divisjonsklubb. Hornseth er nok nærmest en overgang, men alt kommer an på om noen viser interesse. Lars Blixt er det nok smart å beholde hvis vi ikke henter inn noen ny back.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
– Det får bli som det blir, sier 19-åringen.
– Jeg har kontrakt til 2007, og målet mitt er selvsagt å bli god nok til eliteseriespill på FFK.
Det rareste blir å eventuelt flytte fra hybelen som Yherland og han har delt sammen på Frydenberg, tenker José.
Familien Garros typiske og enkle costaricanske hus ligger i en liten, fredelig gate midt i landsbyen. Der bor faren Guillermo, som er elektriker, moren Olga og fem søsken. I tillegg passer moren en nevø. En masse barn og andre besøkende strømmer ut og inn av døren hele tiden mens vi er på visitt.
---------------------------
Vin og blomster på bordet...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914