Madag blir tv-kampene satt opp
TV 2-kampene fra de første serierundene skal forsøksvis avklares under et møte 6. februar skriver Dagbladet.
Blir spennende å se hvor mange tv-kamper FFK får.
Blir spennende å se hvor mange tv-kamper FFK får.
Greit om vi får tv-kamper på søndagskveldene, men jeg vil ikke ha noen kamper på mandag - tv eller ei.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Bare de ikke sender fra Fredrikstad Stadion så er det greit.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Bare de ikke sender fra Fredrikstad Stadion så er det greit.
Med den holdningen blir det nok vanskelig å få en stor, rik nasjonal sponsor... Jo mer FFK er i media, med livekamper og annet, dess mer attraktive blir FFK som klubb.
Jeg er også en av dem som ikke tror at TV-sendte kamper betyr så veldig mye. Kanskje i -5 og snøføyka, men med normalt vær og et FFK som ikke suger blågrønne elefantballer, så trekker vi bra med folk - uansett TV eller ikke.
Fuh! Fuh! Fuh!
TV-kamper på hjemmebane gir penger i kasse og masse forhåpentligvis positiv eksponering som kan gi enda mer penger i kassa på sikt. Men jeg vil for all del unngå mandagskamper, da tror jeg inntektene ved tv-kampen ikke vil overgå tapet av antall tilskuere som ikke har mulighet til å dra på kamp.
Men fra klubbens ståsted så er det definitivt positivt å få tv-kamp og kanskje spesielt på hjemmebane. Tromsø-FFK derimot må gjerne gå på en mandag :)
Men fra klubbens ståsted så er det definitivt positivt å få tv-kamp og kanskje spesielt på hjemmebane. Tromsø-FFK derimot må gjerne gå på en mandag :)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg synes FFK spiller dårlig nesten hver gang TV kommer hit.
Noen som har fått med seg resultatet her? Utsatt eller...
Stolt Oslo Aristokrat
Opprinnelig postet av Svupzz
Noen som har fått med seg resultatet her? Utsatt eller...
Hva er det du vil fram til ?? Det er ikke snakk om en spesiell kamp som er ferdigspilt i denne tråden.
Nei men rune da... Han lurte vel på om Tv-kampene har blitt satt opp, siden det stod her at det skulle skje på mandag
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Nei men rune da... Han lurte vel på om Tv-kampene har blitt satt opp, siden det stod her at det skulle skje på mandag
Det stod forsøksvis avklares i trådstartes innlegg. De bør ikke ha kommet fram til noe i det hele tatt på nåværende tidspunkt.
Greit , jeg misforsto innlegget foran Kristian B. Jeg tar den på min kappe.
ahh... glad i deg for det jeg rune
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Nå er det bestemt at det kommer etter Ol
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914