Husk meg
Brukernavn
Passord

f-b refererer FFK - Shakoor Donets

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 03 feb 06, 13:07
Endret: 03 feb 06, 13:44
Ja, du leste riktig...f-b slår til igjen

ARTIKKEL

Det som er morsomt er at f-b er verdens første til å finne på dette latterlige klubbnavnet, et enkelt Google-søk gir ett eneste treff, og dette er da fra vår fantastiske lokalavis.

Grunnen til at jeg skriver dette på forumet er at de lokale journalistene henger her inne for å finne nyheter uansett, og siden kommentar-funksjonen i artikkelen ikke fungerer og de ikke lenger tør publisere mail-adressene sine i artiklene etter for mye kjeft fra folk som meg, er nok dette den mest effektive måten å nå frem til dem på.

Bare å gratulere...ser frem til mer morsom lesing frem mot seriestart!

EDIT: Måtte bare få med dette, fra samme "journalist"...fra en annen artikkel:

Til dagens kamp mot Shakoor Donets var Terje Jensen og Henning Røli trener Eggens spioner da Shakthar Donetsk i går slo Skonto Riga 3-2.

Genialt våken fyr...

---------------------------

"Odd Grenland står nå med fem strake seire - av seks mulige"
- Ernst A. Lersveen, TV2-skrue

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 03 feb 06, 14:20
Synes Flåklypa Tidende gjør så godt de kan. Vi får ha det moro med dem så lenge de er der. Tilårskommende lokal patrioter som tror midtgardsormen ligger og lurer etter Smart Club i Råde, er en utdøende rase. Når disse er borte blir nok F-B historie også. Det er bare å begynne å samle med en gang.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 04 feb 06, 00:12
I dag prøver de seg med Shakthar Donets så de nærmer seg hvert fall.

Og én ting er sikkert: Tor-Fredrik Sparre Enger kan virkelig ikke kommareglene! Har vært opp i mot 10 feil pr. artikkel han har produsert fra Spania den siste uka.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914