Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette er en hyggelig periode!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 30 jan 06, 13:55

Det er en hyggelig afære å være FFK supporter i år. I fjor var det mange skader, flere langtidsskadde og resultatene var heller nedslående. 
I år er det få skader, gode resultater og i følge spillerne er de bedre trent i år i forhold til i fjor. 

Kan vi glede oss litt over dette? Ja, det kan vi.

Det ser ut til at Misha har en fin utvikling og ex-gunners keeperen er en trygghets faktor.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 30 jan 06, 14:06
Veldig artig med god form og gode resultater. Nå får vi bare håpe det holder seg, at Mishy fortsetter å vise fremgang, at Brian og Øyvind kommer tilbake i storslag, at Simen fortsetter å score og at vi havner på en respektabel plass i Tippeligaen.

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 30 jan 06, 14:14
Jeg hadde nok følt meg enda tryggere med en eller to forsterkninger til på høyrekanten som erstattere på Enerly og Czwartek. Førsteprio da måtte ha vært en høyreving. Men jeg bør vel ikke klage pr. dags dato.

Nå er det bare å glede seg til april!   

United we stand, devided we fall!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 30 jan 06, 15:02
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
........og at vi havner på en respektabel plass i Tippeligaen.

Jeg ba om det samme i fjor,....la oss slippe nærve helvete med nedrykks-spøkelse i år...

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

Jonek

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jan 06, 15:03
En styrking av høyre siden kan vel være det neste som vi bør gjøre noe med. Jeg tror at Øyvind, Martin, Misha, Tarik, og West holder et godt tippeliga nivå. Det er klart at vi kan ønske oss en enda bedre stall, men det handler jo om å være realistiske, og det å forbedre de man allerede har i stallen.

Våre unge spillere er gode og har et stort utviklings potensiale. Det er med glede jeg tenker på kommende sesong. 

FORZA FREDRIKSTAD FK!

HOLYGANS

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 jan 06, 17:15
Endret: 30 jan 06, 17:16
Det føles lenge til sessongstart, men når en titter på kalenderen så er det ikke så galt alikevel..  Det er bra vi har noe å se frem til gutter.. jeg tror også at klubber som vi møter bør se opp for macki og kvsvik + resten som er tatt opp her.. Tronseth har jeg også veldig tro på.. Berg for vi nok se når det blir kamper i hallen igjen.. blir spennede å se hva berg kan gi oss.. Rami blir nok på toppen av TL når det gjelder og ha den beste keeperen..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 jan 06, 17:49
jeg mener høyreback bør prioriteres før høyreving.. men sier ikke nei takk til begge deler

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 30 jan 06, 20:55
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg mener høyreback bør prioriteres før høyreving.. men sier ikke nei takk til begge deler

Enig med deg Husgutt, selv om jeg er en av få PAC-fans her inne.. Hvis jeg skal være ærlig så er vel faktisk høyrebacken det svakeste leddet i førsteoppstillingen.. Men vi begynner å få god dekning på de fleste plasser nå synes jeg!

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 30 jan 06, 22:28

Helt enig! En høyreback må være 1. prioritet og det bør være en som holder både farten og standarden til Bertil.
Hvis ikke vi får flere forsterkninger, tror jeg Trondseth tar den plassen fra Czwartek.

FFK på toppen i 2006

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 30 jan 06, 22:29
Opprinnelig postet av danieltr

Enig med deg Husgutt, selv om jeg er en av få PAC-fans her inne.. Hvis jeg skal være ærlig så er vel faktisk høyrebacken det svakeste leddet i førsteoppstillingen.. Men vi begynner å få god dekning på de fleste plasser nå synes jeg!

Søt musikk i mine ører Daniel!!! Er vel kun på høyrebacken vi har dårlig konkurranse å sårt kunne trengt en forsterkning!

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 30 jan 06, 22:32
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Helt enig! En høyreback må være 1. prioritet og det bør være en som holder både farten og standarden til Bertil.
Hvis ikke vi får flere forsterkninger, tror jeg Trondseth tar den plassen fra Czwartek.

Noen som har sett Tronseth i aksjon? Virker mannen som et godt kjøp? Jeg vet i hvert fall veldig lite om ham.

Dagfinn Enerly i våre hjerter!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 30 jan 06, 22:40
vi har tross alt 2rene høyrebacker(pac og blixt) så konkurransen er der. hvorvidt de to duger i TL er en annen sak. selv ønsker jeg som ifjor at klubben rydder unna stallfyll-og det har vi endel av. FFK har en rimelig stor tropp og før nye hentes inn nå bør dette prioriteres. men lykkes vi i å selge blixt er hback den posisjonen vi trenger  forsterkning sterkest. høyrevingen vil jeg avvente, både mackie,tarik og berg kan bli å figurere som hving.

savner "svensk magi" allerede

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jan 06, 22:43
Endret: 30 jan 06, 22:44
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Noen som har sett Tronseth i aksjon? Virker mannen som et godt kjøp? Jeg vet i hvert fall veldig lite om ham.

Jeg har sett ham både på flere treninger og i Bautas cup, både som høyreback, venstreback og som midtstopper.
Han klarer seg bra på alle plasser i forsvaret, men virker kanskje tryggest som midtstopper, men det er jo naturlig, fordi det er der han er vandt til å spille.
Han ser ut til å være like rask som Czwartek, er veldig arbeidssom og yter alltid 100 %. Utvilsomt et godt kjøp.

FFK på toppen i 2006

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 jan 06, 23:11
hvorfor ville ikke hamkam ha han egentlig? virker merkelig hvis han er så god.. jeg så han også i bautascup og synes ikke han gjorde seg bort i hele tatt..

blir spennende å se hva framtida bringer.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 30 jan 06, 23:23
hvorfor ville ikke hamkam ha han egentlig? virker merkelig hvis han er så god.. jeg så han også i bautascup og synes ikke han gjorde seg bort i hele tatt..

blir spennende å se hva framtida bringer.

Et godt spørsmål! 
De ville vel ha ham, men kunne ikke garantere ham plass i 1. ellveren. Det har han nok heller ikke blitt lovet i FFK, men følte vel på en måte at han var uønsket der oppe på bondelandet.
Jeg tror det skjedde flere litt rare spiller disposisjoner under Ståle Solbakkens ledelse. Feks. Rune Buer Johansen, som var landslagsaktuell da han spillte for Sogndal, ble langtidsskadet i Ham-Kam og fikk ikke engang lov å trene sammen med troppen til A laget under Solbakkens ledelse. Han er nå tatt opp i troppen igjen, visstnok med stort hell.

FFK på toppen i 2006

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 01 feb 06, 11:32
SOm supportere må vi ta med oss alt som er posetivt. Jeg vet hvor sterkt det går inn på meg når FFK gjør det dårlig, så da gjelder det å ta med seg de posetive følelsene når det går bra. Så langt har jo treningskampene resultert i gode resultater. Slik var det ikke for FFK i fjor.

Treningskampåene gir gjerne en pekepinn på hvor laget står. Se på Start. De vant nesten alle treningskamepene de spilte før sessongen i fjor

kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03

Lagt til: 01 feb 06, 11:37
Vi var elendige før sesongen som var. Men når serien startet så gikk vi fem kamper uten å tape. Var med i toppen i starten

Ære være plankebyen!

Jonek

Landslagsspiller

Lagt til: 01 feb 06, 11:57
Det virker sterkt å slå S. Moscow selv om det er på straffer. Det er jo betryggende at vi klarer å sette noen straffer og at vi får selvtillitt på dette også.
Det blir bedre og berde dag for dag...........

HOLYGANS

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 01 feb 06, 13:16
Bodø/Glimt (B) = 2-1
Molde (H) = 1-1
Lillestrøm (H) = 1-1
Start (B) = 3-1
Tsjekkia Innendørslandslag (N)= 1-2
Hamburger SV  (N) = 5-2
Ember Kickers (N) = 5-2
Kroatia Innendørslandslag (N) = 2-1
Tsjekkia Innendørslandslag (N) = 2-1
Viborg (H) = 3-0
IFK Gøteborg (H) = 2-1
Skonto Riga (N) = 2-1
Spartak Moskva (N) = 0-0

Bra periode dette. 9 seire, 3 uavgjort og 1 tap på de 13 siste kampene!!!! Minner om den berømte høstsesongen 2004

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914