FFK-Skonto Riga
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Det er jo i og for seg greit at FFK oppdaterer kampen, det er vel ikke forlangt at dem skal holde oss oppdatert med treningskamper, men likevel, hvis de først skal gjøre det så gjør det skikkelig. Det blir jo nesten bare plagsomt når det blir en halvveis oppdatering. Fremdeles står det pauseresultat der inne. Gjør det skikkelig eller dropp hele greia, og kom heller tilbake med en artikkelen når kampen er ferdig.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
De er nok døgnville og starter nok mest sannsylig på benken.
Kampbillett 120 kroner
Sportslig leder i FFK, Terje Jensen, forteller at det var en del å glede seg over i denne kampen.
-Dette var en grei gjennomføring, men ingen stor kamp av FFK. Det blir gjort en del feil som vel er vanlig så tidlig i sesongen. Jeg synes målscoreren og Raio Piiroja var FFKs beste i denne kampen, sier Terje Jensen.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Kampbillett 120 kroner
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av keiko99
Deilig at vi vant...
Verdt å merke seg at Toth nok en gang var toneangivende!! Spennende å se fortsettelsen!!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Opprinnelig postet av Gofoten
mmmm enda bedre joOpprinnelig postet av keiko99
Deilig at vi vant...
Verdt å merke seg at Toth nok en gang var toneangivende!! Spennende å se fortsettelsen!!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Gofoten
mmmm enda bedre joOpprinnelig postet av keiko99
Deilig at vi vant...
Egentlig så var det ikke meningen å trykke sitere på det forrige innlegget. Men dog, innlegget ditt ble faktisk bedre
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Nesten alle hadde jo gitt ham opp og nærmest bestemt at han var tidenes FFK bomkjøp.
Det beste med Toth er kanskje at han er en helt annen spisstype enn de andre spissene vi har og det gjør at laget får enda flere strenger å spille på.
Det er sikkert fint for Toth å få bygget opp selvtilliten og det ska bli spennende å følge ham i fortsettelsen.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Vi vet fortsatt ikke hva vi har i Toth. Han kan godt være bomkjøp eller han kan slå i til. Det får tiden vise.Vel, det han har vist de siste kampene tyder jo på at han ikke er noe bomkjøp slik som mange trodde allikevel.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914