Husk meg
Brukernavn
Passord

brian

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 28 jan 06, 11:45
Endret: 28 jan 06, 11:46

det er deilig og se han spille igjen!!!

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060128/FFK/101280030

---------------------------

Lasse Båtstad

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 28 jan 06, 12:16
Ja det er bra det. I år kommer Brian til å bli stor!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 09 feb 06, 19:23
Er vist lenge til han kan spille treningskamper, kanskje det tar lenger tid for BrianWest å bli frisk enn det FFK har regnet med og muligens burde de sjekket alternativer for han?????

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 09 feb 06, 19:45
eller er det sånn at du  alltid skal  tenke det verste om  all ting? og aldri stoler på av ledelsen gjør jobben sin?

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 09 feb 06, 20:01
Visse folk foretrekker at ting går galt på en slik måte at man kan kritisere ledelsen...
Ille lett å være etterpåklok da vet du....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 feb 06, 20:36
Opprinnelig postet av Husgutt
eller er det sånn at du  alltid skal  tenke det verste om  all ting? og aldri stoler på av ledelsen gjør jobben sin?

Patrioten vet nok mer enn vi aner han. Jeg synes de var sent ute med operasjonen til West. Det er ikke holdbart bare å rekke seriestart. Da er det bedre å få i gang en annen spiller i steden. Og jeg synes ikke det skal være noe automatikk i at West skal gå rett inn i 1-11`ern etterpå heller.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 09 feb 06, 21:38
Det er vel ikke noe automatikk i det!? Men det vil vise seg om han er klar og "back in buisness" etter operasjonen. Vi får jo krysse fingrene da. For en Brian i toppform er utrolig viktig for laget. Ikke minst så blir vi mer uforutsigbare!

Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 feb 06, 00:55
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Husgutt

Patrioten vet nok mer enn vi aner han. Jeg synes de var sent ute med operasjonen til West. Det er ikke holdbart bare å rekke seriestart. Da er det bedre å få i gang en annen spiller i steden. Og jeg synes ikke det skal være noe automatikk i at West skal gå rett inn i 1-11`ern etterpå heller.

West skal være klar til å spille treningskamper på den neste treningsleiren på La Manga.

At West har vært ute med skade har jo gitt Toth en god sjanse til å vise seg frem og den sjansen har han forløpig tatt godt vare på. I følge rapportene så imponerer han også stort på treningene om dagen.
Nå som vi har mange gode spissalternativer, så er jeg enig med Rune i en ting, og det er at det er ingen automatikk i at West skal gå rett inn i 1. ellveren, men på den annen side så skal det veldig mye til å nekte ham en plass, dersom han kommer opp på sitt toppnivå igjen. 

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914