Husk meg
Brukernavn
Passord

5 promille

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 28 jan 06, 11:35
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/oversikt?nocache=1&Kategori=BLOGG&a_id=3090

Jon leverer som alltid varene. Og jeg observerer med skrekk at han tar opp noe som synes å være en gjennomgående holdning blant FFKs supportere. 

"Det som gleder meg mest, er at Mihàly Tóth begynner å vise "framfötterna". Da blir jeg like glad som da Øyvind Hoås i fjor viste en utrolig mental styrke, og greide kjempe seg gjennom hagleskurene av mobbing og ukvemsord og bevise at han kunne spille fotball. Det var en imponerende prestasjon. 

Fikk dessverre litt Hoås-assosiasjoner i Østfoldhallen i helga når jeg hørte kommentarer fra tribunen om Tóth. Når noen har bestemt seg for at en spiller er dårlig, så er det visst ikke nok at de spiller bra. Forstå det den som vil."

Dette er noe vi må gripe fatt i - og jeg håper virkelig vi som supportere kan hjelpe til. Vi bør i det minste fortelle de dustemiklene som gjør billige poenger om dårlige spillere på banen at de bør se til hel___te å holde kjeft og heller bruke stemmebånda til å HEIE på guttæne. 

For jeg opplevde flere personer på tribunen ifjor, som ALDRI var med å synge, klappe eller å rope positive ting - det eneste de serverte var negative oppgulp og hetsende rop til Hoås....

Slike personer stinker blå elefantballer og bør få som fortjent - tilsnakk. Tilsnakk så høyt og tydelig at de må forstå at vi andre på tribunen ikke aksepterer hets av FFKs fotballspillere. 

Jeg håper virkelig Plankehaugen er obs på dette og vil bidra til å redusere og helst fjerne slike dårlige holdninger.

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 28 jan 06, 11:55
Opprinnelig postet av denialsander
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/oversikt?nocache=1&Kategori=BLOGG&a_id=3090

Jon leverer som alltid varene. Og jeg observerer med skrekk at han tar opp noe som synes å være en gjennomgående holdning blant FFKs supportere. 

"Det som gleder meg mest, er at Mihàly Tóth begynner å vise "framfötterna". Da blir jeg like glad som da Øyvind Hoås i fjor viste en utrolig mental styrke, og greide kjempe seg gjennom hagleskurene av mobbing og ukvemsord og bevise at han kunne spille fotball. Det var en imponerende prestasjon. 

Fikk dessverre litt Hoås-assosiasjoner i Østfoldhallen i helga når jeg hørte kommentarer fra tribunen om Tóth. Når noen har bestemt seg for at en spiller er dårlig, så er det visst ikke nok at de spiller bra. Forstå det den som vil."

Dette er noe vi må gripe fatt i - og jeg håper virkelig vi som supportere kan hjelpe til. Vi bør i det minste fortelle de dustemiklene som gjør billige poenger om dårlige spillere på banen at de bør se til hel___te å holde kjeft og heller bruke stemmebånda til å HEIE på guttæne. 

For jeg opplevde flere personer på tribunen ifjor, som ALDRI var med å synge, klappe eller å rope positive ting - det eneste de serverte var negative oppgulp og hetsende rop til Hoås....

Slike personer stinker blå elefantballer og bør få som fortjent - tilsnakk. Tilsnakk så høyt og tydelig at de må forstå at vi andre på tribunen ikke aksepterer hets av FFKs fotballspillere. 

Jeg håper virkelig Plankehaugen er obs på dette og vil bidra til å redusere og helst fjerne slike dårlige holdninger.

Godt sagt!

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 jan 06, 15:19

veldig fredrikstadsyndrom det her..   man ser det her på boardet også..  pessimister som svartmaler alt og når noen kritiserer surmulinga, så får man slengt trynet at det er bedre med konstruktiv kritikk enn å legge seg flate for alt ledelsen og klubben gjør..

poenget er vel heller at noen er mer nyanserte og velger å fokusere på det positive, mens andre har som fremste oppgave å tenke negativt og lever etter murphys law hele tida.

uansett, poenget er at selv om de fleste av disse "surpompene" er enige i at på kamp så er det lite vits i å sutre, så tror jeg det er vanskelig for folk å svitsje om.... vanskelig å rope og heie fram f.eks hoås når man innerst inne syns han spiller som en dritt....

derfor syter de eller holder kjeft..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914