FFK en av Tippeligaens dyreste
Arve Mokkelbost, administrerende direktør i FFK, er ikke interessert i å kommentere de høye prisene i forhold til hva klubben kan tilby av fasiliteter.
- Vi trekker om lag 9000 tilskuere i snitt på kampene, noe som jo betyr at markedet godtar våre priser. Utover det har jeg ingen kommentar, sier han til TV 2 Nettavisen.
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Noen som har noen formening om hvilke priser de kommer til å operere med på den nye stadion? Hvis de tar blodpris under elendige fasiliteter blir det vel enda verre med flunkende ny stadion med alle fasiliteter? Det første året med høye priser var vel unnskyldningen nytt flomlys eller noe, i fjor spillerkjøp? Og i år er det? Men nå er ikke Start noe bedre heller da, elendig stadion, men der er det vel ventet noenlunde sportslig suksess i år, la oss håpe det samme skjer her.
Man kan jo snu litt på det å si at det er nettopp fordi en klubb har en dårlig stadion, at man er nødt til å ta høye priser, for å få muligheten til å få bygget et nytt stadion å flytte inn i.
Og så lenge man klarer å fylle opp stadion til hver kamp, selv om laget ligger å kaver i bunnen av tabellen, så kan jo ikke prisene være helt gale.
For FFK`s del vil ikke utgiftene bli vesentlig høyere etter at man har flyttet til nytt stadion på FMV, mens inntektene bør kunne bli vesentlig høyere.
Jeg tror alle FFK supportere ønsker at FFK tar steget helt til topps i Norsk fotball og da bør man også være villig til å akseptere at FFK ligger i toppen når det gjelder billett priser
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av FFK1903
Noen som har noen formening om hvilke priser de kommer til å operere med på den nye stadion? Hvis de tar blodpris under elendige fasiliteter blir det vel enda verre med flunkende ny stadion med alle fasiliteter? Det første året med høye priser var vel unnskyldningen nytt flomlys eller noe, i fjor spillerkjøp? Og i år er det? Men nå er ikke Start noe bedre heller da, elendig stadion, men der er det vel ventet noenlunde sportslig suksess i år, la oss håpe det samme skjer her.
Man kan jo snu litt på det å si at det er nettopp fordi en klubb har en dårlig stadion, at man er nødt til å ta høye priser, for å få muligheten til å få bygget et nytt stadion å flytte inn i.
Og så lenge man klarer å fylle opp stadion til hver kamp, selv om laget ligger å kaver i bunnen av tabellen, så kan jo ikke prisene være helt gale.
For FFK`s del vil ikke utgiftene bli vesentlig høyere etter at man har flyttet til nytt stadion på FMV, mens inntektene bør kunne bli vesentlig høyere.
Jeg tror alle FFK supportere ønsker at FFK tar steget helt til topps i Norsk fotball og da bør man også være villig til å akseptere at FFK ligger i toppen når det gjelder billett priser
Bør vi ikke da ligge i toppen budsjettmessig også Snæbb? Hvis vi har ambisjoner om å være en toppklubb...
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av danieltr
Bør vi ikke da ligge i toppen budsjettmessig også Snæbb? Hvis vi har ambisjoner om å være en toppklubb...
Rom ble ikke bygget på en dag, danieltr.
Synes faktisk det har gått rimelig fort med FFK de siste årene.
FFK på toppen i 2006
Hva skal man med fiender når man har venner som deg.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Klubben trenger mer inntekter og som det ser ut på sponsor inntektene som kommer de hvertfall ikke der, da får vi supportere bistå.
Opprinnelig postet av tomroar
Der er jeg enig med S1, neste år bør prisene for de beste bilettene økes til ca 4000
Klubben trenger mer inntekter og som det ser ut på sponsor inntektene som kommer de hvertfall ikke der, da får vi supportere bistå.
Jeg kan også være kritisk noen ganger, både når det gjelder FFK og andre.
Feks. så var jeg en av de første som var skeptisk til denne Sør-Afrikaneren, Given Mabasa, selv om han på det tidspunktet knapt hadde landet i Norge.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av tomroar
Der er jeg enig med S1, neste år bør prisene for de beste bilettene økes til ca 4000
Jeg kan også være kritisk noen ganger, både når det gjelder FFK og andre.
Feks. så var jeg en av de første som var skeptisk til denne Sør-Afrikaneren, Given Mabasa, selv om han på det tidspunktet knapt hadde landet i Norge.
Hvem var vel ikke kritiske til ham?!?!
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Vlad-Regjerende SiffertipsKonge
Få Roger hjem !!!
Rom ble ikke bygget på en dag, danieltr.
Synes faktisk det har gått rimelig fort med FFK de siste årene.
Jada helt enig med deg.. Liker å snu litt på ting og kverulere litt vettu kjære nabo! (Visste du det forresten? Hehe..)
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
-Ullo
Jada helt enig med deg.. Liker å snu litt på ting og kverulere litt vettu kjære nabo! (Visste du det forresten? Hehe..)
Nei det visste jeg ikke. Bor du i samme gate? Hvilket nr?
FFK på toppen i 2006
Ikke i helt samme gate.. Rett oppe på fjellet.. Anton Davidsens..
-Ullo
PÅL
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914