Husk meg
Brukernavn
Passord

Latterlige Tv2

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 jan 06, 21:42
Altså, å kun vise bilder fra bronsefinalen hvor vålerenga knuser viborg 8-0, for så å la være å vise noen bilder fra en jevn finale blir jo bare latterlig. Ble ikke en gang nevnt med et ord.

Ikke et bilde fra hockeyrunden heller.

Det er jo bare latterlig.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 22 jan 06, 22:03
Hadde tenkt til å lage en tråd om dette selv! Helt håpløst av TV2!
Hadde enga vunnet hadde det blitt slått stort opp! Vålerenga vinner turnering med lag som IFK å Viborg! Men når "kjedelige" FFK vinner, IKKENOE!
Begynner å bli for dumt!! Greit at de digger enga å hater FFK, men kan være LITT nøytrale da.... Står ikke noe på tekst TV heller, men når LSK eller enga eller sånn spiller kamp mot Moss å andre møkkalag skriver dem...
SKJERPINGS tv2!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 22 jan 06, 22:07
Endret: 22 jan 06, 22:08
De hadde jo om kampen mellom FFK og Viborg, dog med vinkling mot Enerly. Og at TV2 hater FFK er i hvert fall bare pisspreik. De har faktisk ganske mye stoff om FFK, det er titt og ofte egne reportasjer om ting og tang i FFK på TV2. Er det virkelig så viktig å bli "anerkjent" i riksmediene? Vi vet hva FFK står for. Dere høres litt ut som mossingene som hater Mini og TV2 og skriver lange innlegg fordi Moss ikke blir nevnt når de vant og oppsummerer 1. divisjon.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

frekkrik

A-lagspiller

Lagt til: 22 jan 06, 22:23
VI vet ja... Men det er alltid greit å få reklamert litt for klubben utover Fredrikstad å da.....! 
Tv2 lager stort sett ikke reportasjer om resultater da, det er om Kvisvik sitt hus, Kvisvik sin sveis, eller det var Drillo i fjol... Det er stort sett det! Ta turneringa i Tyskland da... Jeg kan ikke huske de sa noe om FFK( kan være jeg ikke fikk med meg) Men de hadde jevnt å trutt oppdateringer om tapene LSK blant annet hadde i en annen turnering i Tyskland.
Men men, om du ikke vil se mål o.l på TV så er jo det greit, men det vil jeg

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 jan 06, 22:25
Opprinnelig postet av FFK1903
De hadde jo om kampen mellom FFK og Viborg, dog med vinkling mot Enerly. Og at TV2 hater FFK er i hvert fall bare pisspreik. De har faktisk ganske mye stoff om FFK, det er titt og ofte egne reportasjer om ting og tang i FFK på TV2. Er det virkelig så viktig å bli "anerkjent" i riksmediene? Vi vet hva FFK står for. Dere høres litt ut som mossingene som hater Mini og TV2 og skriver lange innlegg fordi Moss ikke blir nevnt når de vant og oppsummerer 1. divisjon.

Har ikke noe med å hvor viktig det er å være anerkjent i media. Når man har bilder fra en turnering som Bautas cup, så må de jo ta med det viktigste som skjer. Når de kun velger å ta med bronsefinalen, og atpåtil en kamp enga vinner 8-0, i stedet for en jevn finale, har Tv2 rett og slett ikke gjort jobben sin.

Plankehaugen avd kr.sand!!!

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 23 jan 06, 08:05
Hadde ihvertfall bilder å interjuver på frokost-tv.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 23 jan 06, 15:46
Tv2 er tvens svar på se og hør......så dersom det ikke er noen sensasjonsnyhet er det ikke interesant for dem. Hvis en FFK spiller hadde sendt en sms flørt til idol Tone hadde det blitt slått stort opp i sporten, men ikke en FFK kamp mot IFK, det er slik den kanalen er.......

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

FFK1903

Moderator

Lagt til: 23 jan 06, 16:41
Opprinnelig postet av rødforalltid
Hadde ihvertfall bilder å interjuver på frokost-tv.

Da er det jo ikke verre enn at dem kanskje ikke hadde fått redigert den ferdig til sporten i går, trenger i hvert fall ikke bety at TV2 hater FFK som enkelte vil ha det til her...

Kampbillett 120 kroner

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 24 jan 06, 10:41
Opprinnelig postet av Fjedjik
Tv2 er tvens svar på se og hør......så dersom det ikke er noen sensasjonsnyhet er det ikke interesant for dem. Hvis en FFK spiller hadde sendt en sms flørt til idol Tone hadde det blitt slått stort opp i sporten, men ikke en FFK kamp mot IFK, det er slik den kanalen er.......

Du driter deg litt ut når du poster oppgulp som dette - TV2 viste faktisk innslag fra kampen og det ble kommentert i innlegget før deg... 

Hva med å i det minste lese tråden ferdig før du sier noe...?

Fuh! Fuh! Fuh!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 24 jan 06, 11:47
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Fjedjik

Du driter deg litt ut når du poster oppgulp som dette - TV2 viste faktisk innslag fra kampen og det ble kommentert i innlegget før deg... 

Hva med å i det minste lese tråden ferdig før du sier noe...?

Du kan lese eller ? Jeg skriver om sportssendingen søndag kveld, ikke om frokost tv mandag, tosk!

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05

Lagt til: 24 jan 06, 13:51
Å herregud, FFK var vel faktisk en av de klubbene som fikk mest omtaleunder sesongen ifjor. At regjerende seriemester får mere omtale en ett lag som nesten rykket ned, kan jeg ihvertfall godt forstå.
At FFK vant en cup hvor lagene stortsett besto av B spillere er vel ikke akkurat noe å hoppe i taket for.

Nei ta til takke med den repotasjen som var på frokost-tv.
Å heller gled deg over at  FFK vant denne såkalte eliteturneringen.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 24 jan 06, 17:32
Dessuten er det sikkert mer spennende å vise bilder fra en kamp med 8 mål (vet ikke om de viste samtlige) enn en kamp med tre mål. Når det skal plukkes ut bilder til en reportasje så tar de ikke ut den kampen som er jevnest, det får de ikke vist frem på skjermen uansett, at den var jevn altså, med mindre de hadde sjanser til begge lag, men da er det vel bedre å vise mange mål, fremfor mange sjanser.

Og deler vi tabellen fra i fjor på midten så var vel FFK utenom RBK det laget som fikk mest oppmerksomhet i mediene. Vi har i grunn fått mye oppmerksomhet fra mediene opp igjennom årene. Kan jo nevne at vi fikk to helsider i tabloidavisene etter opprykket til Tippeligaen, mens vinneren av førstedivisjon, Hamkam, ble avspist med en liten notis i forhold. Det ble laget reportasjer med Lersveen i teltet, det ble gjort intervjuer. Det ble også hederlig omtale i fjor når vi gjorde en kjempesnuoperasjon og reddet plassen, vi fikk også behørlig omtale i år. Dessuten har vi blitt vist en god del ganger på TV i år.

Og at årets seriemester er mer interessant enn FFK skulle egentlig bare mangle...

Men vi kan vel legge hele tråden død ettersom TV2 faktisk viste bilder fra kampen uansett, dagen derpå. Uviss av hvilken grunn, det kan hende reportasjen ikke var ferdig, eller de kan ha valgt en av kampene til sporten på søndagskvelden og tatt FFK-kampen inn i frokost-tv.

En ting er i hvert fall sikkert, TV2 hater ikke FFK...

Kampbillett 120 kroner

frekkrik

A-lagspiller

Lagt til: 24 jan 06, 21:44
Neida neida neida, beklager forferdelig masse at jeg kunne være så teit å skrive at de hater FFK! Håper det går bra?? MEN du snakker om alle reportasjene deres, hvor mange har handlet om det sportslige å hvor mange om annet piss, som alt fra huset til Kvisvik, maten kvisvik spiser, hvordan Kvisvik vil oppføre seg når han spiller mot Brann, Bråket rundt trenerne+++ Jeg sier bare at de er glad i FFK når det er noe utenomsportslig.....

FFK1903

Moderator

Lagt til: 24 jan 06, 22:03
Endret: 24 jan 06, 22:04
Du snakker om det sportslige, hvor mye sportslig kan det egentlig være utenom Tippeligaen egentlig? Er det seriespill så blir jo samtlige kamper behørlig dekket, og nå under treningskampene så er det vel litt drøyt at TV2 skal dekke hver minste lille treningskamp. De har faktisk dekket begge treningskampene så langt i sesongen, hva mer vil du ha egentlig? Nå ser ikke jeg sporten på TV2 hver dag, men tviler på at de viser bilder fra absolutt alle treningskampene til Tippeligaklubbene. Viste de forresten noe fra kampen mellom Lillestrøm - Moss? Eller alle andre treningskamper som har vært dette året?

Så hvis du synes at TV2 er slett når det gjelder sportslig dekning av FFK syns jeg du bør ta en titt til... Og for meg personlig syns jeg det er helt greit at TV2 prøver å presse inn så mye vintersport som mulig i sendingene midt på vinteren, det er snart OL, og det er mye vintersport om dagen. Syns det er bra at TV2 i det hele tatt viser bilder fra noen treningskamper jeg...

Og når du nevner trenerne som argument mot at de kun dekket ting rundt det utenomsportslig, så er vel trenerspørsmålet noe som ble tatt opp i media når det gikk dårlig sportslig for FFK... Med mindre du kun vil at TV2 skal sende utelukkende sportslig suksess hvis de skal nevne FFK i sine sendinger. Da bør vi vel kanskje først skape sportslig suksess, og ikke ligge i sumpa?

Konklusjon: Mediaoppmerksomhet for klubbene når de er interessante nok og har gjort seg fortjent til det, ikke klubber som vinner en og annen treningskamp og som har slitt i bunnen av Tippeligaen to år på rad. Da er det sikkert mer interessant for den objektive seer og se hva som skjer med årets seriemester.

Kampbillett 120 kroner

frekkrik

A-lagspiller

Lagt til: 24 jan 06, 23:22
Hehe, pussig du drar frem LSK-Moss, for der viste de målene++

Jada, enig i mye av det du sier, MEN når de først er der oppe, så ventet jeg hvertfall målene, men det ble jo vist morgenen etter vistnok, så greit nok. Men er vel sikkert bare jeg som er glad i å endelig se noe fotball i sporten om dagen! Ser gjerne alle 8 måla til VIF å jeg, så det er sagt!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 24 jan 06, 23:31
Har heller ikke noe imot å se fotball på TV, men å dra konklusjonen at du mente TV2 hatet FFK ettersom de ikke viste noe fra IFK-kampen ble en tynn begrunnelse, så jeg regnet med du hadde en god del flere eksempler der du mente at FFK var utelatt... Så for alt vi vet så var det en klønete fyr som ikke fikk redigert ferdig kampen mellom FFK og IFK som gjorde at den først kom på skjermen dagen etter...

Kampbillett 120 kroner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914