en spiss skal ut fra lsk!
hadad blir powell er vel enig med lyn og jeg håper sungot kommer til ffk
---------------------------
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
han vil nok ikke forlate lsk som du tror..hadad blir powell er vel enig med lyn og jeg håper sungot kommer til ffk
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
han vil nok ikke forlate lsk som du tror..hadad blir powell er vel enig med lyn og jeg håper sungot kommer til ffk
bare til å glemme, røsler var jo mer eller mindre mannen som stoppet overgangen til stabæk.
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Lasse Båtstad
Ble medlem: 10 mai 05
Lagt til: 22 jan 06, 20:45
Endret: 22 jan 06, 20:51
Lasse Båtstad
men det er ikkje uwe røsler som bestemmer! det er jan åge fjørtoft og han har sagt at de skal starte sesongen med 5 spisser nå har de 6!!!!slapp av gutt.. fjøra tørr nok ikke å gjøre noe bak ryggen til treneren
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
men det er ikkje uwe røsler som bestemmer! det er jan åge fjørtoft og han har sagt at de skal starte sesongen med 5 spisser nå har de 6!!!!
Men hvis Powell blir enig med Lyn, så har de jo 5....
Det er ikke bare å kjøpe en merritert spiller, og vips så scores det mål i bøtter og spann. Kampene i vinter har vist at vi er på rett vei. Og da har både Hoås og Brian vært ute.
"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"
Pr. i dag har vi Mihaly Toth (viser veldig lovende takter og ER en måljeger), Tarik Elyounussi (kjempetalent som må få spilletid for å utvikles videre), Øyvind Hoås (enormt god på sitt beste), Brian West (blant Tippeligaens beste om skadefri og i form), Martin Wiig (målfarlig og kan fort slå ut i full blomst) og Yherland McDonald (ung spiller med ekstreme ferdigheter).
Kan vi ikke gi disse spillerne tillit slik at de kan utvikle seg å bli så gode som vi håper? I hvert fall gi de en real sjanse! Jeg synes hvert fall vi har en rekke VELDIG spennende spisstyper nå. Skal vi forsterke, så mener jeg helt klart forsvaret (høyreback) og midtbanen bør komme foran spissplass i prioriteringsrekken.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Er enig at høyre back er viktigst. Sånn jeg ser det, så det vårt eneste svake felt.
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av Costanza
Enig med sistemann.
Pr. i dag har vi Mihaly Toth (viser veldig lovende takter og ER en måljeger), Tarik Elyounussi (kjempetalent som må få spilletid for å utvikles videre), Øyvind Hoås (enormt god på sitt beste), Brian West (blant Tippeligaens beste om skadefri og i form), Martin Wiig (målfarlig og kan fort slå ut i full blomst) og Yherland McDonald (ung spiller med ekstreme ferdigheter).
Kan vi ikke gi disse spillerne tillit slik at de kan utvikle seg å bli så gode som vi håper? I hvert fall gi de en real sjanse! Jeg synes hvert fall vi har en rekke VELDIG spennende spisstyper nå. Skal vi forsterke, så mener jeg helt klart forsvaret (høyreback) og midtbanen bør komme foran spissplass i prioriteringsrekken.
Er helt enig i alt du skriver, Costanza.
Dersom vi finner plass til en forsterkning til, bør det virkelig være en forsterkning, og det bør være en høyreback.
Den neste forsterkninger bør være en midtbanespiller (kanskje en rask høyreving) og ikke en spiss.
Den nye spilleren, Given, som ikke fikk prøvd seg idag bør være veldig god, hvis FFK skal satse på ham, først og fremst fordi vi allerede har for mange ikke EU spillere.
Det er forøvrig Emile Baron som har anbefalt FFK å se nærmere på denne spilleren, og han har visstnok spillt en kamp for A landslaget til Sør-Afrika.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914