Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem spiller høyre kant?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 13 jan 06, 15:42
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Marensius
Det er vel ikke så lett å vite hvordan laget neste sesong skal se ut, men alle spillerne har blitt et år eldre og dette bruker å medføre at de yngste spillerne får litt mer krutt i kroppen. Da tenker jeg spesielt på spillere som Yherland Mc Donald og Tarik Elyounoussi. Begge disse har et utrolig potensiale. Begge disse kommer sikkert også til å få en del tillit i de første treningskampene, siden Brian West har blitt operert og Øyvind Hoås straks skal under kniven. Så et typisk lag neste helg kan være

                                         -----------------------Rami---------------------------  

                                     ---Czwartek--------Bora---------Piiroja---------Bertil------ 

                                     ----Trondseth------Bjørkøy-------Raymond-------Brenne-------

                                            -----------------Tarik----------Mackie--------------------- 

Hvis disse to gjør det bra er det nok muligheter for at de også kan få en del tillit når sesongen starter. I hvertfall en tanke!!


Håper virkelig Toth får sjansen til å spille seg varm i trøya. Tarik og Mackie er spennende, men en tøff og erfaren tanksenter som har pøsa inn mål i tidligere klubber er å foretrekke. ;)


Så vidt jeg kan huske så stod det vel i FB at Toth var en av de spillerne som Eggen regnet med å ikke gi så mye spilletid, samtidig som han forventet mye av de unge spillerne. Det tyder vel på at han ønsker å satse på de unge fremadstormende da. Så jeg tror vel mer på en eller annen formasjon hvor Mackie og Tarik får mye spilletid.
Jeg personlig håper i hvertfall det. 
Det kan jo hende at det løsner for Wiig i år også, han er jo ung og fremadstormende han også :-)

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 13 jan 06, 16:14
Endret: 13 jan 06, 16:17
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Brennes mange guke kort sist sesong kom, etter min mening, av Rambergs taklingsvegring.


Artig påstand det der... 
Simen Brenne fikk totalt 7 gule kort forrige sesong.  Ved 4 av situasjonene der Simen fikk kort, var ikke Ramberg engang på banen.

Må vel unnskylde Ramberg litt da... Skulle likt å se reaksjonene dersom Ramberg hadde gått ut på banen og taklet en spiller når han ikke var blant de elleve som skulle være der...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 13 jan 06, 18:07
Opprinnelig postet av Marensius
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Marensius
Det er vel ikke så lett å vite hvordan laget neste sesong skal se ut, men alle spillerne har blitt et år eldre og dette bruker å medføre at de yngste spillerne får litt mer krutt i kroppen. Da tenker jeg spesielt på spillere som Yherland Mc Donald og Tarik Elyounoussi. Begge disse har et utrolig potensiale. Begge disse kommer sikkert også til å få en del tillit i de første treningskampene, siden Brian West har blitt operert og Øyvind Hoås straks skal under kniven. Så et typisk lag neste helg kan være

                                         -----------------------Rami---------------------------  

                                     ---Czwartek--------Bora---------Piiroja---------Bertil------ 

                                     ----Trondseth------Bjørkøy-------Raymond-------Brenne-------

                                            -----------------Tarik----------Mackie--------------------- 

Hvis disse to gjør det bra er det nok muligheter for at de også kan få en del tillit når sesongen starter. I hvertfall en tanke!!


Håper virkelig Toth får sjansen til å spille seg varm i trøya. Tarik og Mackie er spennende, men en tøff og erfaren tanksenter som har pøsa inn mål i tidligere klubber er å foretrekke. ;)


Så vidt jeg kan huske så stod det vel i FB at Toth var en av de spillerne som Eggen regnet med å ikke gi så mye spilletid, samtidig som han forventet mye av de unge spillerne. Det tyder vel på at han ønsker å satse på de unge fremadstormende da. Så jeg tror vel mer på en eller annen formasjon hvor Mackie og Tarik får mye spilletid.
Jeg personlig håper i hvertfall det. 
Det kan jo hende at det løsner for Wiig i år også, han er jo ung og fremadstormende han også :-)


KTE har jo også sagt at Toth vil få rikelige muligheter til å vise seg frem i treningskampene fremover. Og spesielt nå som både West og Hoås er ute etter operasjoner (Hoås var da full trening for et par dager siden), vil vi nok få se ham i de to kampene i Østfoldhallen. Mackie og Garro kommer visstnok hjem fra ferie på søndag og vil vel kanskje derfor ikke bli brukt allerede neste helg.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 14 jan 06, 22:03
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Eggen har uttalt at Raymond vil få en ny rolle i år, som ballfordeler bak spissene. det vil si at noen andre vil bekle både høyrekant og venstrekant, i forhold til i 2005. Når Eggen uttaler at Raymond skal være ballfordeler bak spissene, så lyder det nesten som om han har tenkt til å spille en formasjon nærmere 4-3-3 enn 4-5-1.

Kan det derfor i øyeblikket ligge ann til i nærheten av dette laget:

----------------------------Rami---------------------------

Trondseth--------Bora---------Piiroja---------Bertil

--------Bjørkøy-------Raymond-------Brenne-------

---West------------------Hoås--------------Mackie---
Tror ikke det nei... Det er meget usannsylig det du har skrevet

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 15 jan 06, 01:06
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Eggen har uttalt at Raymond vil få en ny rolle i år, som ballfordeler bak spissene. det vil si at noen andre vil bekle både høyrekant og venstrekant, i forhold til i 2005. Når Eggen uttaler at Raymond skal være ballfordeler bak spissene, så lyder det nesten som om han har tenkt til å spille en formasjon nærmere 4-3-3 enn 4-5-1.

Kan det derfor i øyeblikket ligge ann til i nærheten av dette laget:

----------------------------Rami---------------------------

Trondseth--------Bora---------Piiroja---------Bertil

--------Bjørkøy-------Raymond-------Brenne-------

---West------------------Hoås--------------Mackie---
Tror ikke det nei... Det er meget usannsylig det du har skrevet


Hva er det som er så usannsynlig?

---------------------------

FFK på toppen i 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340