Erlend Holm, noe for Fredrikstad?
Jeg har blitt imponert av Erlend Holm, på Ålesund i de kampene jeg har sett.. Er det noen som tror han kunne klart seg på Fredrikstad!? Han har jo god teknikk og en god pasningsfot.. Skuddet er ikke så altfor dårlig heller!
Njaa....- tror ikke det. En spiller på det gjevne som har spilt Aalesund ned. Er ikke det vi trenger nå....
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Er virkelig på tide å få kjøpt inn noen nye spillere for å få oppgradert stallen noe. Er tross alt bare 3 måneder igjen til seriestart nå. Men Erlend Holm er vel en av de vi burde klare å styre utenom. Har vel nok av de halvgode spillerne på laget allerede...
alt handler ikke om å kjøpe.. vi bør nok prøve ut det vi har først.. jeg er sikker på at det kan komme flere spillere, men da er vel det etter vi har tittet igjennom. hast værk er last værk.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av JH382
Er virkelig på tide å få kjøpt inn noen nye spillere for å få oppgradert stallen noe. Er tross alt bare 3 måneder igjen til seriestart nå. Men Erlend Holm er vel en av de vi burde klare å styre utenom. Har vel nok av de halvgode spillerne på laget allerede...
Vi har vel egentlig bare halvgode spillere, JH382.
Det kommer jo ann på hvilken målestokk man bruker, men man kan vel si at de helgode spillerne spiller på Chelsea, Barcelona, Milan osv.
Jeg tror tiden nå er inne til å tenke litt annerledes. Ikke kun kjøpe, men supplere + å få de mange talentene vi allerede har i klubben til å blomstre.
FFK på toppen i 2006
Som Superboy, kan jeg vel ikke være noe annet enn enig med Supergirl...
Neida, jeg har faktisk nevnt Holm her før, med samme lunkne respons.. Godt å se at noen er enig med meg!
Holm er ung og har mange gode år foran seg, er en lagspiller som blør for drakta, i tillegg har han en habil pasningsfot og stor arbeidskapasitet...
Neida, jeg har faktisk nevnt Holm her før, med samme lunkne respons.. Godt å se at noen er enig med meg!
Holm er ung og har mange gode år foran seg, er en lagspiller som blør for drakta, i tillegg har han en habil pasningsfot og stor arbeidskapasitet...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Håper vi heller kjøper en Klassespiller enn 3-4 stallfyll.......
tviler sterk... ingen andre har snusa på han...
Han burde nå få prøve seg litt, i allefall!
Jeg tror han kunne hatt mye å bidra med!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914