FFK tapte og vant =)
Rami Shaaban, gjorde en bra jobb i 2 omgang mot Hamburg.... Christian Petersen og Raymond Kvisvik og Michael Røn gjorde det også veldig bra =) Tror det blir bra til året jeg =D
Her er saken, hvis noen er interreserte: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060106/SISTENYTTFFK/60106017
Hva tror dere a folkens? Gjør vi det bra i Tippeligaen 2006? =)
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Sitter å ser på D:SF nå fra en annen turnering, gud bedre så populære disse turneringene er, det er fullt av liv på tribunen!
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av Husgutt
utrolig kult at de gjør det bra. greit nok, turneringen betyr ikke en damn shit. men bra med litt påfyll av selvtillitkansje vi slipper å bli dømt nord og ned av tv2 også
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ingen annen norsk klubb som har vunnet denne turneringen før.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
FFK kom derimot sterkt tilbake etter pause og styrte det meste. Hele fem ganger scoret FFK på de tolv minuttene, og da gjorde det lite om motstanderne fikk en liten redusering.
FFKs mål ble scoret av Tóth, Røn, Kvisvik, Tronseth og Wiig.
Kampbillett 120 kroner
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Deilig!
Håper dette førte med seg litt ekstra selvtillit og humør i gruppa!!!
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Er det noe penge premier i denne turneringen? eller er det snakk om heder og ære??
Uansett, dette er bare en liten forssmak på årets utgave av Norges flotteste fotball lag, Fredrikstad FK!
Frederikstad gewinnt Cup - Frühes Aus für HSV
Großansicht |
Hamburg (dpa) - Der norwegische Erstligist Frederikstad FK hat das 20. Hamburger Hallen-Fußballturnier um den Salzbrenner Cup gewonnen. Im Finale setzten sich die Skandinavier in der Sporthalle Hamburg gegen das Team Tschechien mit 2:1 durch.
In dem ausschließlich im Neun-Meter-Schießen entschiedenen Spiel um Platz drei behielt Regionalligist VfB Lübeck mit 4:2 gegen den zweimaligen Cupgewinner Team Croatia die Oberhand.
Die einheimischen Clubs waren frühzeitig auf der Strecke geblieben. Der Hamburger SV, der zur Enttäuschung der insgesamt 7500 Zuschauer an beiden Tagen ausschließlich mit A-Jugend- und Regionalliga-Spielern angetreten war, vergab seine Halbfinal-Chance durch eine 1:7-Niederlage gegen das Team Tschechien. Die Nachwuchsmannschaft schaffte zumindest einen knappen Sieg gegen Kickers Emden (1:0). Erfolgloser war Regionalligist FC St. Pauli: Der sechsmalige Turniersieger blieb als einziges Team ohne Punktgewinn. Auch Neuverpflichtung Jens Scharping konnte das Aus nicht verhindern.
Im Halbfinale hatte Team Croatia gegen Frederikstad mit 1:2 verloren. Team Tschechien setzte sich in der anderen Vorschlussrunden-Partie mühelos mit 3:0 gegen den VfB Lübeck durch..
erschienen am 07.01.2006 um 18:43 Uhr
© Hamburger Abendblatt
Hentet fra www.abendblatt.de Jeg skjønner det viktigste her, men ikke alt, så hvis en mer språkkyndig innen tysk kan oversette litt av det ville jeg blit meget glad!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Og at Shaaban har gjort det bra, gjør jo heller ingen verdens ting
Kampbillett 120 kroner
Fredd
Opprinnelig postet av Patrioten
Klubben fikk 5000 Euro for å vinne finalen og det måtte KTE skåle for http://fbimg.no.publicus.com/apps/pbcsi.dll/bilde?NewTbl=1&Avis=FB&Dato=20060107&Kategori=BILDEGALLERI&Lopenr=107008&Ref=PH&Item=4&MaxW=500&MaxH=550
hvordan vet du det??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
... og pokalen var ikke så rent lite stor heller! Ei heller denne som hadde det trygt mellom hendene til Kvisvik...
Kampbillett 120 kroner
står her at Hamburger sv bare brukte ungdoms og amatørspillere... jaja...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914