Burde ikke FFK hatt en sportsjef da?
Lyn har skaffet seg Bjarmann, Viking har Østenstad, LSK har Fjørtoft, RBK Bratseth, Ham Kam har Tjernås, Enga har Bohinen osvosv....... Eggen er etter min mening best på treningsfeltet og i garderoben, og burde hatt en høyre hånd/ administrativ sjef med god kjennskap til dagens Fotball, Klubber og spillere......
Ettersom jeg selv har nok annet å gjøre vil jeg anbefalle Nils Johan Semb...........
---------------------------
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Tore Pedersen kanskje, eller har dere noen andre bra forslag?
Tore Pedersen er sikkert like kompetent som Morgan Andersen!!?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvem burde vi fått inn?
Tore Pedersen kanskje, eller har dere noen andre bra forslag?
Det er et utrykk som brukes om topptunge organisasjoner, at det er " to many chiefs and no indians".
Aller mest ønsker jeg meg et par forsvars og midtbane indianere. Så får eventuelle høvdinger komme etterpå.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Lasse Båtstad
Spørs vel om vi får lurt han hit fra Trondheim/La Manga.. Han er jo på gjesteopptredener innimellom likevel..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Dette har jo mye med hvordan organisasjonen er strukturert.
Harry hadde jo nettopp det ansvaret som en sportssjef har. Argumentet for å kutte ut en slik stilling var nettopp det at Hovedtrener skulle være øverste sportslig ansvarlig, samt at man ville ha litt færre kokker. Med den organisasjonsstrukturen FFK har nå, så er det faktisk mer naturlig å styrke trenerappartet dersom hovedtrener får mye å gjøre som sportslig ansvarlig.
Mokkelbost er adminsistrativt ansvarlig. Har har formelt sett ikke noe med det sportslige å gjøre, men skal i stor grad være med på å ordne med ting etter at KTE bestemmer. SAmt at Mokkelbost i stor grad blir klubbens formelle ansikt utad.
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914