Dadason.. blir´n klar???
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
jeg har en god følelse her......
når kan han eventuelt bli spilleklar hvis han skriver under i dag?
med ffk til champions league!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
med ffk til champions league!
Men det e bær om du ringer tæl han harry..
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Harry Hansen er på vei til Oslo nå kl 1500, det er ventet en avgørelse om ca 1 time og 30 minutter.
Man er ikke enige om kontrakten, hvis FFK ikke skulle rykke opp til Tippeligaen, det virker som Dadson kun vil spille i Tippeligaen
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Dadason har vel valget om å takke ja til FFK, eller bli i LSK uten å få særlig spilletid ut kontraktstiden for deretter å få bedre tid på seg i forhold til å finne ny klubb før neste sesong. Evt. kan han legge opp.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det er vanskelig å skaffe storfisker, kanskje vanskligere enn det Harry og klubben hadde anelse om, men det gir vel ikke oss grunn til å ytre mistillit. Det hadde vært verre om vi fikk regningen for Harrys bravader om en stund, og ikke klarte å betale den!!
Storfisk eller ei, det er ikke et være eller ikke være i opprykkskampen. Vi kan rykke opp med dem vi har. Dem blir bedre og bedre, og vi ligger faktsik på kvalikplass pr idag!!:ffk:
Macka fra start!
Og så til deg Costanza:
Du skriver om de såkalte uduglige lederne. Det må være himmelvid forskjell på å lede klubben før mot nå.
Det hele dreier seg mest om økonomi.
Nå når pengesekken har åpnet seg er er alt mye lettere.
I tillegg har klubben en trener som veit hva som skal til for å nå tippeligaen. Men selv KTE ville ikke ha klart noe som helst med de budsjettene som var for bare noen få år siden.
Ryktene vil ha det til at Dadson/FFK trenger mer tid
Kan de ikke se å få opp farten og si enten ja eller nei da ? Nå har jeg vært innom F-b.no, fredrikstadfk og denne siden her 40 ganger i løpet av dagen for å se nyheter om Dadason.
Hvis det er tvil om FFK rykker opp som er problemet, kan de da ikke bare gi ham en 2 års kontrakt ? Da kan hanjo selges igjen med en gang det er klart at FFK eventuelt ikke rykker opp. Hvis det er kun dette punktet det står på så burde jo det være mulig ?
Og igjen så skriver jeg fortere enn min egen tanke, det er vel ikke lovlig å bytte klubb 2 ganger per år, så det går vel heller ikke )c:
Noen andre smarte løsninger her inne ?
Og der om Supporter med nyheen om at de trenger mer tid .... Æsj, liker ikke mer tid ! Skriv under, nå !!
Anduril
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
En ærlig FFK supporter!
ER det ikke innenfor kalenderåret at man kun kan skifte klubb 1 gang. Dvs kan ikke Dadason evt skifte klubb etter 1 januar? (Christer fikk jo ikke gå tilbake til FFK i fjor, men kunne ha gjort det til inneværende sesong hvis FFK ville hatt han....)
Men det er jo mulig det er noen andre begrensninger også.
Synes stallen ser litt tynn ut nå, så jeg håper inderlig vi kan få en spiller til.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb