FFK vant - som forventet
Det var ikke mye som stemte for FFK i dette oppgjøret. De unge spillerne kom til kort i duellene og oppfinnsomheten var det så som så med. Alt spill ble kjørt inn i midten, og der lå hele Vansjø-laget og ryddet unna.
Så det er ikke så rart at vi tapte den kampen.
En fin måte for juniorene å prøve seg er det ikke? Videre er vi jo uansett..
---------------------------
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Vi vinner ikke denne cupen uansett. Mest sannsynlig stikker Sparta av som seierherrer. For meg spiller det mindre rolle. Jeg har til gode å se en eneste kamp i romjulscupen.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
En ting til, jeg betaler 60 kroner for å se på FFK spille kamp, hvorfor er ikke ffk spillere som kvisvik, brenne, hans erik og cwartek med da?? er de for opptatt med fritids sysler?? (utlendingene og de som ikke bor i østfold er unnskyldt, de er vel mest sansynlig hjemme i jula) men kvisa bør vel kanskje prioritere fotball istedefor å coache et innebandy lag??
Du betaler faktisk 60 kroner for en "dags-bilett" til Romjulsturneringen, Jørn.
En annen ting, det er faktisk gamleklubben din, Rolvsøy IF, som er teknisk arrangør. Dvs at der er Rolvsøy som stiller med alt av vakter, kioskmannskap, sekreteriat osv... Ganske mange dugnadstimer faktisk. FFK tjener ikke fem flate øre på denne turneringen lengre, er kun navnet som er igjen. Nå har det seg slik at det betyr litt for de andre lokale klubbene at FFK fortsatt stiller lag. FFK har null sportslig interesse av denne turneringen, utenom litt "trening" for de seniorene som har lyst.
Er det så ille å støtte gamleklubben med noen kroner da?
---------------------------
God bedring, Dagfinn!
Uansett er det bra at ikke alle lag som er med i turneringen har samme holdningen som FFK. Da ville det blitt en trist turnering......
Synes det er rart at folk gidder å se på i det hele tatt jeg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914