FFK vant - som forventet
Dette er bra
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Er det noen som klarer det er det du D
Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.
Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hvem er Mats Johansen? Og var det ikke en figur som het Solvang også? Hvem er i tilfelle han?
Juniorer.
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Opprinnelig postet av Hjælmen
Vansjø/Svinndal - FFK 6-3, hvorav 6. div laget bommet på 3 straffer!jada og vi er like stolte
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Hjælmen
Vansjø/Svinndal - FFK 6-3, hvorav 6. div laget bommet på 3 straffer!
Vi stilte nesten utelukkende med juniorer og sikret avansement og da Hjælmen, men det er jo søtt at du følger med som skapsupporter...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Heia v/s!
MFK - Østfolds stolthet!
Kjære illeluktende folkeslag (mossinger)
Dere diskuterer nå på supporter sidene til østfolds eneste TL lag, det vil si, østfolds beste lag pr. dags dato. om ett år eller to får vi nok litt konkuranse når FK sparta sarpsborg entrer TL scenen.
Det jeg vil frem til her, er at hvis dere konsentrerer dere om moss og bakgårds fotballen, så kan vi konsentrere oss om TL fotball og det som hører med der.
hilsen FFK gutt!
Men så til saken her, FFK tapte fullt fortjent kampen mot svindal eller hva det var. Jeg savner innsatts fra de som var utpå der! Ett par tre spillere somm ikke greide å ta imot en pasning engang jo! Det er greit vi kanskje fikk "en tung start" med tre baklengs, og det er greit at våre juniorer ikke er like gode som voksne menn til å sparke, men jeg krever litt innsatts!
En ting til, jeg betaler 60 kroner for å se på FFK spille kamp, hvorfor er ikke ffk spillere som kvisvik, brenne, hans erik og cwartek med da?? er de for opptatt med fritids sysler?? (utlendingene og de som ikke bor i østfold er unnskyldt, de er vel mest sansynlig hjemme i jula) men kvisa bør vel kanskje prioritere fotball istedefor å coache et innebandy lag??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Ellers synes jeg jo at juniorlaget vårt (+ Michael Røn) bør slå et lag som Vannsjø/Svindal. De fleste av juniorspillerne har vel spilt en del i 3. divisjon for FFK 2? Men arbeidsuhell kan skje...
At Moss diskuterer hva som skjer med FFK er jo egentlig bare litt gøy. De har til og med en egen kamptråd for denne kampen på forumet sitt!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hvor mange av oss diskuterer Moss når døm gjør det dårlig for eksempel? :P
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Costanza: Gi meg kamptrådlinken du snakket om. Åja, du mener den på "pp"-forumet ja. V/S er et lag i mosseregionen veit du. Må følge med på dem. Banens beste var for øvrig en 15-åring på v/s.
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Ja, det er skikkelig moro å se åssen de engasjerer seg når det går litt tregt med oss. Det viser jo bare at i motsetning til kråkebollane holder vi med et interessant lag.
Hvor mange av oss diskuterer Moss når døm gjør det dårlig for eksempel? :P
Tja dette går vel begge veier? Forsiden deres er jo preget av en artikkel hvor Moss, helt uten grunn eller relevans, trekkes inn. Så dere er nok ganske opptatt av hva som rører seg hos naboen dere også.
V/S er forøvrig Bjørnens moderklubb, så jeg forstår godt at han synes dette er ganske morsomt. Deres forsøk på å vise arrogant overbærenhet var ikke så veldig passende. Denne gang. God (rom)jul(scup) videre!
Men morsomt at hele mossetrekløveren har vært innom denne tråden nå, det setter vi stor pris på.
God Jul videre til deg og JanRafn, du og Bjørnen er alltid like velkomne til å more oss, det vet du
Hmmm, temaet sklei ikke noe mindre ut av dette innlegget men...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Mossetrekløveret må jo ta vare på de gule og svarte farger her inne slik FFK-trekløveret gjør det inne hos oss.
Sånn må det væra!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
å de samme fantastiske meldingene fra mosse supportere når 7 juniorer taper for 7 22-29 åringer....
Kjære illeluktende folkeslag (mossinger)
Dere diskuterer nå på supporter sidene til østfolds eneste TL lag, det vil si, østfolds beste lag pr. dags dato. om ett år eller to får vi nok litt konkuranse når FK sparta sarpsborg entrer TL scenen.
Det jeg vil frem til her, er at hvis dere konsentrerer dere om moss og bakgårds fotballen, så kan vi konsentrere oss om TL fotball og det som hører med der.
hilsen FFK gutt!
Men så til saken her, FFK tapte fullt fortjent kampen mot svindal eller hva det var. Jeg savner innsatts fra de som var utpå der! Ett par tre spillere somm ikke greide å ta imot en pasning engang jo! Det er greit vi kanskje fikk "en tung start" med tre baklengs, og det er greit at våre juniorer ikke er like gode som voksne menn til å sparke, men jeg krever litt innsatts!
En ting til, jeg betaler 60 kroner for å se på FFK spille kamp, hvorfor er ikke ffk spillere som kvisvik, brenne, hans erik og cwartek med da?? er de for opptatt med fritids sysler?? (utlendingene og de som ikke bor i østfold er unnskyldt, de er vel mest sansynlig hjemme i jula) men kvisa bør vel kanskje prioritere fotball istedefor å coache et innebandy lag??
Det er ingen som har bedt deg om å dra opp og se på turneringa. Du visste godt at FFK skulle delta med juniorer i år, så jeg synes ikke synd på deg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914