Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva skjer med våre hjemmesider?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 18 des 05, 19:44
Hverken denne eller den offisielle siden holder seg oppdatert på hva som skjer med FFK. Ingen nyheter av noe slag, og det som kan leses finner vi  i FB, osloavisene  eller Demokraten. Er det ingen som skriver lenger eller hva er  grunnen?

---------------------------

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 18 des 05, 20:34
Jeg og holters er dessverre mye opptatt med studier o.l. slik at vi ikke lenger har tid og overskudd til å skrive større saker. Selv holder jeg på med en mastergrad som er ganske tidkrevende og har også andre ting jeg må gjøre på fritiden. Har forsøkt å få noen til å produsere nyheter for oss, men jakten har ikke vært vellykket ennå. Angående fredrikstadfk.no vet jeg ikke. Men det skal sies at det er langt mer krevende enn folk tror å holde en nettside godt oppdatert til enhver tid. Og vi er ikke lønnede journalister som lever i og rundt FFK-miljøet hele tiden, slik bl.a. Vidar Henriksen i FB gjør... At verken jeg eller Holters bor i Fr.stad setter også sine begrensninger. Men enig med deg i at det er labert med oppdateringer for tiden, og det er fryktelig synd. Men sånn er det bare...

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 des 05, 23:40

Jeg kommer i hvert fall til å sende et forslag med bidrag til siden om ikke lenge, men det blir kanskje ikke akkurat nyhetsstoff, mer bakgrunnsstoff, så får det bli opp til dere om dere vil bruke det

Skal riktignok hjem om ikke mange dagene, så kanskje jeg kan bidra litt da med tanke på romjulscupen eller hva den heter...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 18 des 05, 21:05
Rent bortsett fra saken om Are Tronseth så er det kanskje ikke så mye nytt. Er vel vanlig på denne tiden av året tenker jeg, står ikke så fryktelig mye i F-b om dagen heller.

Og når det gjelder nye spillere og hva det jobbes med der så er jeg heller fornøyd om de ikke går ut så mye enn av vi mister de til en annen klubb på målstreken.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 des 05, 22:47
jeg er ledig og ville gjerne brukt tiden min til noe nyttig.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914