Debuterer Shabaan til tirsdag?
Tenker på FFKs første kamp i Romjulscupen mot Borgar, er det noen som vet hvilke spillere vi skal bruke.
Begynner klokken 19
Begynner klokken 19
Opprinnelig postet av Patrioten
Tenker på FFKs første kamp i Romjulscupen mot Borgar, er det noen som vet hvilke spillere vi skal bruke.tror neppe den nye keeperen debuterer, men Knut.T.eggen er vel den som kan svare på dette, for jeg tviler på at noen sitter med dem opplysningene som du spørr om der. i FB unner Rami Sahaban står det følgende: Tidlig neste uke reiser Shabaan hjem til Sverige og Stockholm. Der skal han feire jul sammen med sin sønn.
Begynner klokken 19
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Det er vel vanlig at FFK kun stiller med dem som bor i nærheten av Fredrikstad i denne cupen siden spillerne offisielt har ferie i jula.
Opprinnelig postet av JJunior
Det er vel vanlig at FFK kun stiller med dem som bor i nærheten av Fredrikstad i denne cupen siden spillerne offisielt har ferie i jula.det stemmer det. derfor er nok Knut.T.Eggen den som kan svare på hvem som er tilgjengelig i jula. Ellers må vi smøre oss med tolmidighet til Fredrikstad blad har kontaktet han om det
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
KTE sa på medlemsmøte at han primært kom til å bruke juniorer i romjulscupen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
KTE sa på medlemsmøte at han primært kom til å bruke juniorer i romjulscupen.
Ja, riktig, pluss noen av de andre som ikke reiser hjem til jul eller som frivillig dropper "juleferien".
Rami reiser hjem til Stockholm og kommer sikkert ikke til å spille, mens feks. Raio skal feire julen her, og stiller kanskje opp.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914