Brian West ute i tre måneder?
Ingenting er bestemt men Vedeler røper at man vil foreta en beslutning innen rimelig tid.
Dersom West opereres må han regne med tre måneder på sidelinjen.
– Tidsmessig er nåværende tidspunktet en riktig tid å utføre en operasjon på, avslutter Tor Vedeler till FB
Hvis opperasjonen blir foretatt i januar, kan det spøke for om han rekker seriestarten, synes vi bør kjøpe inn en erstatter , jo før jo eller.
Hvis han må opereres så bør det gjøres nå sånn at han rekker seriestarten. Da er han tilbake i mars og får litt tid å trene seg opp på. Bedre det enn at han mister halve sesongen igjen. Med Brian i form trur jeg vi blir farlige til året.
Opprinnelig postet av ffkmufc
der er jeg enig.. hvorfor vente om dem må så bør dem da ikke utsette det.. må dem og dem velger å vente så stiller jeg meg litt blank hvorfor.. er det kø ?Hvis han må opereres så bør det gjøres nå sånn at han rekker seriestarten. Da er han tilbake i mars og får litt tid å trene seg opp på. Bedre det enn at han mister halve sesongen igjen. Med Brian i form trur jeg vi blir farlige til året.
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Nå er det vel gjerne sånn at de kun gjennomfører en operasjon hvis de må. Jeg synes vi ofte hører om at de foretrekker at kroppen ordner opp selv framfor å ta en operasjon.Opprinnelig postet av ffkmufc
der er jeg enig.. hvorfor vente om dem må så bør dem da ikke utsette det.. må dem og dem velger å vente så stiller jeg meg litt blank hvorfor.. er det kø ?Hvis han må opereres så bør det gjøres nå sånn at han rekker seriestarten. Da er han tilbake i mars og får litt tid å trene seg opp på. Bedre det enn at han mister halve sesongen igjen. Med Brian i form trur jeg vi blir farlige til året.
Bjørn Jervell Hansen
PÅL
Men hvis en operasjon gjør at han blir mindre skadeutsatt så er jeg for operasjon i hvert fall, men dette kunne de muligens ha tenkt på for en måned eller to siden når serien var slutt?
Men kanskje klubben gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å operere han? Han blir operert, gjør det godt igjennom hele sesongen og vi mister han til en bedre klubb fordi han ikke lengre er så skadeutsatt. Men slik går det selvsagt ikke an å tenke...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Er det ikke like greit å klone han først som sist, slik at vi har flere av han vi kan bruke?
Men hvis en operasjon gjør at han blir mindre skadeutsatt så er jeg for operasjon i hvert fall, men dette kunne de muligens ha tenkt på for en måned eller to siden når serien var slutt?
Men kanskje klubben gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å operere han? Han blir operert, gjør det godt igjennom hele sesongen og vi mister han til en bedre klubb fordi han ikke lengre er så skadeutsatt. Men slik går det selvsagt ikke an å tenke...
Det burde de ha tenkt for et par måneder siden ja. De har visst om dette lenge nok nå.
-Her Var Det Glatt, Gett-
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Så vidt jeg forstår har denne mannen vært skadet mer eller mindre i to sesonger. Når han er i form er han farlig i en omgang, og jeg mener FFK trenger en mer stabil spiss. Tror ikke han blir kvitt den skadesekvensen noen gang.
Enig med deg. Jeg vil ha en notorisk målskårer.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914