Husk meg
Brukernavn
Passord

Brian West ute i tre måneder?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 des 05, 14:43

Ingenting er bestemt men Vedeler røper at man vil foreta en beslutning innen rimelig tid.
Dersom West opereres må han regne med tre måneder på sidelinjen.
– Tidsmessig er nåværende tidspunktet en riktig tid å utføre en operasjon på, avslutter Tor Vedeler till FB

Hvis opperasjonen blir foretatt i januar, kan det spøke for om han rekker seriestarten, synes vi bør kjøpe inn en erstatter , jo før jo eller.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 17 des 05, 14:58
opereres han i januar rekker han det akkurat.. mener fremdeles at vi ikke trenger ny spiss foreløpig.. heller se an til sommeren.. viktigere med høyreving og forsvarer..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 des 05, 15:22
Med operasjon nå så får han ikke vært med på oppkjøringa i år heller. Jeg lurer i det hele tatt om vi noen gang får fullt utbytte av ham.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 17 des 05, 21:51

Hvis han må opereres så bør det gjøres nå sånn at han rekker seriestarten. Da er han tilbake i mars og får litt tid å trene seg opp på. Bedre det enn at han mister halve sesongen igjen. Med Brian i form trur jeg vi blir farlige til året.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 18 des 05, 01:30
Opprinnelig postet av ffkmufc

Hvis han må opereres så bør det gjøres nå sånn at han rekker seriestarten. Da er han tilbake i mars og får litt tid å trene seg opp på. Bedre det enn at han mister halve sesongen igjen. Med Brian i form trur jeg vi blir farlige til året.

der er jeg enig.. hvorfor vente om dem må så bør dem da ikke utsette det..  må dem og dem velger å vente så stiller jeg meg litt blank hvorfor.. er det kø ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 18 des 05, 01:35
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av ffkmufc

der er jeg enig.. hvorfor vente om dem må så bør dem da ikke utsette det..  må dem og dem velger å vente så stiller jeg meg litt blank hvorfor.. er det kø ?

Nå er det vel gjerne sånn at de kun gjennomfører en operasjon hvis de må. Jeg synes vi ofte hører om at de foretrekker at kroppen ordner opp selv framfor å ta en operasjon.

Bjørn Jervell Hansen

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 18 des 05, 04:51
Greit nok det at det beste er å la kroppen "fikse" seg selv, men nå virker det ikke som om kroppen til West klarer dette på egenhånd!Trenger han operasjon,så gi han det med en gang,blir det gjort nå,så rekker han kanskje litt opptrening før sesongen.Og da er det jo lov å drømme om at vi kan få brukt han mye mer til året!

PÅL

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 des 05, 05:39
Er det ikke like greit å klone han først som sist, slik at vi har flere av han vi kan bruke?

Men hvis en operasjon gjør at han blir mindre skadeutsatt så er jeg for operasjon i hvert fall, men dette kunne de muligens ha tenkt på for en måned eller to siden når serien var slutt? 

Men kanskje klubben gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å operere han? Han blir operert, gjør det godt igjennom hele sesongen og vi mister han til en bedre klubb fordi han ikke lengre er så skadeutsatt. Men slik går det selvsagt ikke an å tenke...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 10:32
Opprinnelig postet av FFK1903
Er det ikke like greit å klone han først som sist, slik at vi har flere av han vi kan bruke?

Men hvis en operasjon gjør at han blir mindre skadeutsatt så er jeg for operasjon i hvert fall, men dette kunne de muligens ha tenkt på for en måned eller to siden når serien var slutt? 

Men kanskje klubben gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å operere han? Han blir operert, gjør det godt igjennom hele sesongen og vi mister han til en bedre klubb fordi han ikke lengre er så skadeutsatt. Men slik går det selvsagt ikke an å tenke...

Det burde de ha tenkt for et par måneder siden ja. De har visst om dette lenge nok nå.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 18 des 05, 15:08
Så vidt jeg forstår har denne mannen vært skadet mer eller mindre i to sesonger. Når han er i form er han farlig i en omgang, og jeg mener FFK trenger en mer stabil spiss. Tror ikke han blir kvitt den skadesekvensen noen gang.

-Her Var Det Glatt, Gett-

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 18:24
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Så vidt jeg forstår har denne mannen vært skadet mer eller mindre i to sesonger. Når han er i form er han farlig i en omgang, og jeg mener FFK trenger en mer stabil spiss. Tror ikke han blir kvitt den skadesekvensen noen gang.

Enig med deg. Jeg vil ha en notorisk målskårer.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914