Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiller på plass i løpet av kort tid?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 des 05, 16:29
Det vi kosenterer oss om nå er å sikre oss en spiller som kan brukes både som back, midtstopper og som midtbanespiller. Vi er dialog med en aktuell spiller og regner med en avklaring i løpet av kort tid sier KTE til Demokraten

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 16 des 05, 16:45
hmmm... dette høres interesant ut... lov å håpe på Vidar Martinsen...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 16 des 05, 17:36
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
hmmm... dette høres interesant ut... lov å håpe på Vidar Martinsen...

Dette sier Kværneng til FB i forbindelse med mediavtalen.

– Det avhenger litt av spillerkjøp før eller etter nyttår og hvordan vi avskriver nye kjøp, sier Kværneng.

De ser i hvertfall ut til å vurdere å kjøpe en spiller, eller fler, kanskje Vidar blir julegaven våres?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 des 05, 18:22
Tipper det er snakk om Are Tronseth.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til: 16 des 05, 18:56
tipper det er Steen jeg....

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 16 des 05, 19:16
Håper på Steen. Tror det er enten Steen eller Are

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 16 des 05, 20:07
steen har aldri spilt back..og jeg hakke hørt noe fra dama.... tror nok det blir tronseth selv.. eller en annen tidligere ikke nevnt spiller..

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 des 05, 21:08
Støtter Husgutt i at det er en spiller vi blir overrasket over. Ikke det at han er så sinnsykt god, men en ok spiller som ikke har blitt diskutert her på forumet.

Spennende!

Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 17 des 05, 09:23
Trondseth eller Steen hever ikke laget,  etter min mening.
Har stallfyll.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 des 05, 17:05
Steen åpner Ham-Kam-døren

Christian Steen sa nei til Ham-Kam. Nå har han snudd.

Av 100 % Fotball, 17.12.2005 kl. 16:43

HET: Christian Steen. Foto: Digitalsport.
- De satte en frist, og på det tidspunktet jeg måtte bestemme meg, så ble svaret nei. Jeg er imidlertid på nytt i dialog med Ham-Kam, og har snakket både med Frode Grodås og Lars Tjærnås, sier Christian Steen til Østlendingen.

Ser nok ut som han havner i Ham.Kam. allikevel.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 17 des 05, 21:44
Da håper jeg at det blir en spiller som vi ikke har diskutert, for are tronseth vil jeg ikke ha. vi har nok brukbare spillere. VM hadde vært konge, m en tviler nok på det.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 17 des 05, 21:50
Fra diskusjonsforumet tilm Ham - Kam i dag 
Snart klar for FFK, mangler bare personlig kontrakt. Dette ifølge Are selv
http://www.hamkam.no/presentation/chat/newsgroup_listmessagesQ2.asp?msg_id=49023&ng_id=1&clicked=49023&clicked2=49023&title=Are+Tronseth

lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 17 des 05, 21:54
Endret: 17 des 05, 21:55

Eggen bekrefter også at han vil ha Are Tronseth til FFK

http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051217/NYHETER/112160104

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 17 des 05, 22:17
Bra du fant denne linken, rart ikke Eggen ville si det samme til Demokraten i gå

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 18 des 05, 00:35
Endret: 18 des 05, 00:35
"I Fredrikstad vil han primært konkurrere med Raio Piiroja og Bora Zivkovic om en midtstopperplass."

Vil det si at de er på utkikk etter en høyre back også??

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 18 des 05, 09:56
Syns Tronseth virker som en spennende spiller og en ok erstatter for Roger Helland.
Tronseth har jo 8 U-kamper mens Vidar Martinsen bare har , så potensialet er der ihvertfall.
Syns derfor denne signeringen er positiv med tanke på at vi ønsker mer bredde i bakerste ledd, men mer usikkker på om det løser noe problem på høyrebacken.
Skulle gjerne sett en ny høyreback i FFK før sesongstart, men er usikker på om det virkelig skjer.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 10:52
Dette betyr vel game over for Lars Blixt ø

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 18 des 05, 13:26
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette betyr vel game over for Lars Blixt ø

ikke nødvendigvis, Lars Blixt kan spille både høyere og venstre back...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 18 des 05, 13:41
Opprinnelig postet av JJunior
Syns Tronseth virker som en spennende spiller og en ok erstatter for Roger Helland.
Tronseth har jo 8 U-kamper mens Vidar Martinsen bare har , så potensialet er der ihvertfall.
Syns derfor denne signeringen er positiv med tanke på at vi ønsker mer bredde i bakerste ledd, men mer usikkker på om det løser noe problem på høyrebacken.
Skulle gjerne sett en ny høyreback i FFK før sesongstart, men er usikker på om det virkelig skjer.

Enig i at han er en bra erstatning for Helland,ligger nok litt over nivået hans kanskje og blir nok en grei bakcup spiller, men tviler på at han tar plassen fra Bora og Piiroja

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 13:44
Nå er vel neste prio å forsterke første 11, hvilken spillertype trenger vi mest?

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 13:50
Høyreback og høyreving.
Håper en av disse er førstepri.
Hadde egentlig vært morro å satsa på MacDonald på vingen til året, men håper da på en ny høyreback som vil bli et klart førstevalg.

Vil kanskje tro at MacDonald/Berg blir prøvd ut i treningskampene og at FFK avventer for å se hvordan de gjør det der i kampsituasjon.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 14:02
Alexander Ødegaard er høyre ving, kunne kanskje vært noe, men er klar for Viking http://www.sa.no/fotball/article1873919.ece

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 18 des 05, 15:11
Enig med Dracul i at FFK har nok spillere på det jevne, det ser ut som en ny vinter hvor det blir "forsterket" med middelmådige spillere. Hvorfor skal FFK i høy grad satse på spennende spillere i stedet for å satse på noen de vet er bra? Merkelig opplegg. Tronseth er sikkert en bra spiller, men på de plassene han kan spille er FFK greit forspent. Uansett skal han ha lykke til.

-Her Var Det Glatt, Gett-

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 18 des 05, 15:13
Den nye spilleren er Are Tronseth,

Ødegård er for øvrig ikke klar for Viking. RBK har godtatt et bud, men spiller og klubb må også bli enige før en overgang kan sies å være i orden.

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 16:48
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Enig med Dracul i at FFK har nok spillere på det jevne, det ser ut som en ny vinter hvor det blir "forsterket" med middelmådige spillere. Hvorfor skal FFK i høy grad satse på spennende spillere i stedet for å satse på noen de vet er bra? Merkelig opplegg. Tronseth er sikkert en bra spiller, men på de plassene han kan spille er FFK greit forspent. Uansett skal han ha lykke til.

Jeg håper og tror at Rami Shabaan ikke er noen middelmådighet.

Når det gjelder Tronseth så er FFK absolutt ikke godt forspent med midtstoppere.
Jeg syns det er helt greit å hente inn en spiller på denne plassen som kan fungere som backup for Bora og Raio.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 18 des 05, 17:08
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster

Jeg håper og tror at Rami Shabaan ikke er noen middelmådighet.

Når det gjelder Tronseth så er FFK absolutt ikke godt forspent med midtstoppere.
Jeg syns det er helt greit å hente inn en spiller på denne plassen som kan fungere som backup for Bora og Raio.

Enig...   eller: Amen!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 18 des 05, 17:23
Endret: 18 des 05, 17:24
Var virkelig ikke Lindström bedre enn Tronseth? Eller ville ha kostet mer penger enn de ønsker på en back-up? Jeg syns i hvert fall ikke at en spiller som ikke er funnet verdig i troppen til Hamkam skal være god nok til å signere for FFK. Hvorfor ikke hente en god, ung spiller nå som kan ta over for Bora om noen år? Jeg tviler i hvert fall på at Tronseth, som i en alder av 24 år ennå har til gode å imponere, vil overta den rollen. Da må vi med andre ord hente en ny kvalitetsstopper om noen år.

Men det er kanskje for mye forlangt at vi skal treffe blink med en spiller som Bertie igjen? Noen år yngre enn Tronseth og allerede på et helt annet nivå...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 19:55
Kan jo hende at Eggen har fått mindre penger til spillerkjøp, fordi styret  ikke er fornøyd med spillerforsterkningene som har kommet og har kostet mer enn det har smakt

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 18 des 05, 20:43
Opprinnelig postet av FFK1903
Var virkelig ikke Lindström bedre enn Tronseth? Eller ville ha kostet mer penger enn de ønsker på en back-up? Jeg syns i hvert fall ikke at en spiller som ikke er funnet verdig i troppen til Hamkam skal være god nok til å signere for FFK. Hvorfor ikke hente en god, ung spiller nå som kan ta over for Bora om noen år? Jeg tviler i hvert fall på at Tronseth, som i en alder av 24 år ennå har til gode å imponere, vil overta den rollen. Da må vi med andre ord hente en ny kvalitetsstopper om noen år.

Men det er kanskje for mye forlangt at vi skal treffe blink med en spiller som Bertie igjen? Noen år yngre enn Tronseth og allerede på et helt annet nivå...

Lindstrøm trener fortsatt med FFK og da tyder vel det på at han fortsatt er aktuell for videre spill med klubben.

Når det gjelder Tronseth så er jo det en typisk backup forsterkning som kan brukes på flere plasser og ikke en som i utgangspunktet er hentet inn for å gå rett inn i start ellveren. Han er på en måte en slags "potet", som Peters, som kan brukes på mange plasser og det var jo nettopp det Eggen var ute etter.
Jeg tror det nå er sannsynlig at Peters forsvinner, da vi sannsynligvis ikke har bruk for to "poteter" og Tronseth innehar nok større kvaliteter enn Peters, selvom de ikke hadde bruk for ham i Ham-Kam.

FFK på toppen i 2006

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 18 des 05, 20:49
Eggen har vel sagt at han var ute etter en allround forsvarsspiller, men etter det jeg er blitt informert om så har Tronseth aldri spilt back. Han er riktig nok en allround-spiller, men det er sentral midtbane og spiss han har spilt foruten midtstopper!

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05

Lagt til: 18 des 05, 23:23

Agim fra jr.laget kommer opp vettu. Erstatter Bora om 2 år. Nesten helt lik spillertype, mangler bare fysikk, så kommer han til å bli veldig god. Utrolig plasseringsdyktig, god til å lese spillet og sterk teknisk. 
Han kommer for det meste til å spille bare 3div til året, så vi får satse på at han utvikler en bra fysikk der i tillegg til at han vokser mer. Han er jo født i 88, så hvis han blir fulgt opp riktig med god klaff, så kan han bli den vi trenger!! 

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen

FFK1903

Moderator

Lagt til: 18 des 05, 23:49
Syns de kunne beholdt Blixt (selv om Czwartek også blir), det finnes ikke all verden av spillere som kan brukes både som høyre- og venstreback. Enten det eller kjøpt en back-up til Bertelsen som også kunne gjort det godt som midtstopper. Da hadde vi fått en mer rendyrket stall. Selvsagt er poteter greit å ha, men en spiller som er 40% midtstopper, 30% midtbanespiller og 30% spiss vil aldri bli hundre prosent av noen ting... 

Og når det blir skader på spillere så vil jeg ha en spiller som primært er skapt for akkurat den rollen. Poteter er sikkert bedre å bruke som innbyttere i tilfelle det skulle dukke opp skader under kamp, eller vi trenger folk fremover eller bakover... Jeg vil i hvert fall ikke ha Tronseth som midtstopper hvis Bora for eksempel blir borte i tre mnd med skader, da trenger vi en som primært er midtstopper. Og kjenner jeg Eggen rett så vil ha vel heller omskolere en annen spiller enn å bruke den opprinnelige back-upen hvis det skulle bli skader.

Kampbillett 120 kroner

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 19 des 05, 07:34
Flott at FFK har hentet 1-en "klassespiller" i Rami Shaaban, men FFK trenger strengt tatt ikke mer stallfyll, som C.Berg og A.Trondseth. Ikke god nok for Kamma, men ønsket av Eggen, tja.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 19 des 05, 08:05
Syns de kunne beholdt Blixt (selv om Czwartek også blir), det finnes ikke all verden av spillere som kan brukes både som høyre- og venstreback. Enten det eller kjøpt en back-up til Bertelsen som også kunne gjort det godt som midtstopper. Da hadde vi fått en mer rendyrket stall. Selvsagt er poteter greit å ha, men en spiller som er 40% midtstopper, 30% midtbanespiller og 30% spiss vil aldri bli hundre prosent av noen ting... 

Og når det blir skader på spillere så vil jeg ha en spiller som primært er skapt for akkurat den rollen. Poteter er sikkert bedre å bruke som innbyttere i tilfelle det skulle dukke opp skader under kamp, eller vi trenger folk fremover eller bakover... Jeg vil i hvert fall ikke ha Tronseth som midtstopper hvis Bora for eksempel blir borte i tre mnd med skader, da trenger vi en som primært er midtstopper. Og kjenner jeg Eggen rett så vil ha vel heller omskolere en annen spiller enn å bruke den opprinnelige back-upen hvis det skulle bli skader.

Om dere ikke ønsker Tronseth hit så er det en ting, men jeg skjønner ikke helt argumentasjonen....

Tronseth er en midtstopper som også har blitt benyttet som midtbanespiller og som spiss.
Jeg skjønner ikke helt at det kan være noen ulempe å kunne mere enn en ting.
Raio har blitt brukt som midtbanespiller og spiss uten å bli en dårlig midtstopper.
Bertelsen er en god back selvom han har blitt brukt som ving.
Brian, Simen og Bjørkøy er andre eksempler på gode FFK`ere som har blitt brukt i mer enn en posisjon uten at det har gjort noe negativt utslag på dem som spillere.

Godt mulig at Tronseth ikke slår til, men gi nå gutten en sjans til å prøve først.
Håper ikke at nye FFKspillere leser dette forumet, for da er det ikke mange som kan føle seg velkomne....

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til: 19 des 05, 09:34

Godt mulig at Tronseth ikke slår til, men gi nå gutten en sjans til å prøve først.
Håper ikke at nye FFKspillere leser dette forumet, for da er det ikke mange som kan føle seg velkomne....

Dette er jeg helt enig i. Vi bør kanskje bli litt "snillere" mot nye spillere vi ikke har sett i aksjon ennå. Dessuten vil jeg få minne en del av dere om John Anders Bjørkøy, en annen spiller som imponerte for Hønefoss i fjor, og som vel svært få vil karakterisere som et bomkjøp.

Gi gutten en sjanse.

Jeg ønsker meg en 2006 sesong uten intern uro og bråk.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 19 des 05, 14:44

grodås uttaler at tronseth ønsket å spille fast i hamkam, og siden de ikke kunne tilby han det, er derfor han ønsker seg vekk.... så er spørsmålet om han er god nok til fast plass på ffk da......

http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051218/SPORT/51218004

sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04

Lagt til: 19 des 05, 15:24
Det må da være bedre å være "squad-player" i FFK enn å spille på HAM/KAM??

Tippy

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 19 des 05, 17:36
Kan hende han blomstrer opp når han føler seg mer pen i tøyet også.  Må jo være en grunn til at Tufte og HamKam har samme shortsfarge.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 19 des 05, 17:41
Hvis det er slik at han primært er blitt brukt som midtstopper og kun sporadisk er blitt brukt i andre posisjoner så er det kanskje greit nok, men hvis det er slik at han til stadighet blir flyttet rundt på banen så er jeg ikke noe for å hente han, med mindre han kun skal fungere som en potet, men jeg skjønner jo poenget ditt, for all del.

Og de andre spillerne du nevner, de er vel kun gode på de plassene de spiller nå, kanskje med unntak av Bjørkøy som høyreback. West var i hvert fall ingen hit som høyrekant. Og det er akkurat det jeg mener med mitt poeng, at det er bedre å hente spillere som er hundre prosent i sine posisjoner, så får vi heller hente inn en potet hvis vi mangler dobbeldekning enkelte steder, men jeg vil gjerne hatt inn kvalitet før vi fyller stallen med stallfyll...

Selvfølgelig skal jeg gi Tronseth en sjanse, men det må da være lov å være skeptisk ettersom det har blitt en del kjøp de senere årene som vi mer eller mindre visste ikke holdt kvalitetsmessig nivå? Og Eggen kommer vel også til å prøve Tronseth som både høyre- og venstreback sikkert også, er vi ikke snart ferdig med eksperimenteringen nå? VI kan ikke prøve og feile så voldsomt med spillere i Tippeligaen hvis vi skal gjøre fremskritt i forhold til tabellplasseringen...

Kampbillett 120 kroner

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 19 des 05, 21:53

Selvfølgelig skal jeg gi Tronseth en sjanse, men det må da være lov å være skeptisk ettersom det har blitt en del kjøp de senere årene som vi mer eller mindre visste ikke holdt kvalitetsmessig nivå? Og Eggen kommer vel også til å prøve Tronseth som både høyre- og venstreback sikkert også, er vi ikke snart ferdig med eksperimenteringen nå? VI kan ikke prøve og feile så voldsomt med spillere i Tippeligaen hvis vi skal gjøre fremskritt i forhold til tabellplasseringen...

Du skal selvfølgelig få lov til å være skeptisk, jeg bare reagerer litt på den negative måten du legger det frem på.
Virker som om du allerede nå vet at Eggen kommer til å prøve ham i posisjoner som han ikke kommer til å takle....

Når det gjelder spillerkjøp så er desverre FFK i en økonomisk posisjon som tilsier at vi må ta noen sjanser.
Vi har ikke råd til å hente så mange spillere fra øverste hylle desverre, og da er det eneste alternativet vi har å satse på at spillere slår til (som med Bertelsen, Bjørkøy, Hoås, Risholt, Ringberg osv...).

Men jeg kan ikke huske så mange signeringer hvor vi på forhånd visste at spilleren ikke hold mål....

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 19 des 05, 22:13
[quote=JJunior]

Når det gjelder spillerkjøp så er desverre FFK i en økonomisk posisjon som tilsier at vi må ta noen sjanser.
Vi har ikke råd til å hente så mange spillere fra øverste hylle desverre, og da er det eneste alternativet vi har å satse på at spillere slår til (som med Bertelsen, Bjørkøy, Hoås, Risholt, Ringberg osv...).

Men jeg kan ikke huske så mange signeringer hvor vi på forhånd visste at spilleren ikke hold mål....

kvisvik kostet 6 millioner..og berthelsen kostet vel et par han og... så pengene finnes... bare ikke bruke alt på en gang..

FFK1903

Moderator

Lagt til: 19 des 05, 22:20
Nå har vel Eggen omtrent prøvd å sette alle spillerne i troppen i uavante posisjoner, så om Tronseth blir prøvd både her og der bør ikke overraske noen. Eggen selv har jo selv sagt at han vil ha en allround-forsvarer, han henter Tronseth, selvfølgelig er det meningen at han skal bekle rollen som allroundforsvarer...

Er fullstendig klar over at FFK ikke har penger til å handle inn kvaitet, men hva er som tilsier at vi må bruke opp alle pengene? Er det ikke bedre å "spare" seg litt opp slik at vi kan få råd til å kjøpe kvalitet? Selv om vi har 500 000 igjen til spillerkjøp, så betyr ikke det nødvendigvis at vi må bruke dem opp. Dessuten, jo mer stallfyll, desto mer må vi kvitte oss med hvis vi skal få inn kvalitet. Vi husker jo i sommer hvor klubben desperat prøvde å selge unna spillere for å gjøre plass til nye, det blir dyrt å lengden, da er det bedre å hente inn kvalitet som varer en del år, fremfor stallfyll som blir brukt en eller to sesonger og som de velger å kvitte seg med.

Men det er klart at klubben må prøve og feile litt, ellers hadde vi vel neppe hatt for eksempel Bertelsen i stallen om vi kun skulle kjøpt etablerte spillere, men Tronseth er nå engang 24 år og har til gode å gjøre det godt på øverste nivå. At en annen Tippeligaklubb, som jo har mistet en god del spillere, ikke engang vil ha han som squad-player bør vel gjøre at det kanskje ringer ei bjelle. De har vel mer kunnskap om Tronseth enn Eggen?

Men jeg skal ta han imot med åpne armer jeg, det kan jo være at det er en lykketreff, men jeg tviler. At andre ikke gjør det er helt greit.

Kampbillett 120 kroner

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 des 05, 23:04
Jeg tror ikke alle modnes i samme alder. Se hvordan Bjørkøy blomstrer i tippeligaen nå. Da jeg så Hønefoss - sandefjorde i ligaen, så spilte Tronsen kjempebra. Jeg tror ikke Eggen bevisst henter inn stallfyll. Om eggen vil ha tronsen, så er det fordi han er god, intet mindre. Som dagt, så kan det hende han ikke har vært moden for tippeligaen før nå. Jeg tror Tronsen blir en "hit" i et, fra før, ikke alt for vanntett forsvar.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 19 des 05, 23:20
Jeg tror dessverre ikke Trondsen blir noen hit i FFK igjen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 des 05, 14:23
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tror dessverre ikke Trondsen blir noen hit i FFK igjen

Han bruker vel Tronsen som et klengenavn på Tronseth ?? Det kan godt hende at det er klengenavnet som blir brukt på han også fra andre hold.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914