Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiller på plass i løpet av kort tid?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 19 des 05, 22:13
[quote=JJunior]
Opprinnelig postet av FFK1903

Når det gjelder spillerkjøp så er desverre FFK i en økonomisk posisjon som tilsier at vi må ta noen sjanser.
Vi har ikke råd til å hente så mange spillere fra øverste hylle desverre, og da er det eneste alternativet vi har å satse på at spillere slår til (som med Bertelsen, Bjørkøy, Hoås, Risholt, Ringberg osv...).

Men jeg kan ikke huske så mange signeringer hvor vi på forhånd visste at spilleren ikke hold mål....

kvisvik kostet 6 millioner..og berthelsen kostet vel et par han og... så pengene finnes... bare ikke bruke alt på en gang..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 des 05, 22:20
Nå har vel Eggen omtrent prøvd å sette alle spillerne i troppen i uavante posisjoner, så om Tronseth blir prøvd både her og der bør ikke overraske noen. Eggen selv har jo selv sagt at han vil ha en allround-forsvarer, han henter Tronseth, selvfølgelig er det meningen at han skal bekle rollen som allroundforsvarer...

Er fullstendig klar over at FFK ikke har penger til å handle inn kvaitet, men hva er som tilsier at vi må bruke opp alle pengene? Er det ikke bedre å "spare" seg litt opp slik at vi kan få råd til å kjøpe kvalitet? Selv om vi har 500 000 igjen til spillerkjøp, så betyr ikke det nødvendigvis at vi må bruke dem opp. Dessuten, jo mer stallfyll, desto mer må vi kvitte oss med hvis vi skal få inn kvalitet. Vi husker jo i sommer hvor klubben desperat prøvde å selge unna spillere for å gjøre plass til nye, det blir dyrt å lengden, da er det bedre å hente inn kvalitet som varer en del år, fremfor stallfyll som blir brukt en eller to sesonger og som de velger å kvitte seg med.

Men det er klart at klubben må prøve og feile litt, ellers hadde vi vel neppe hatt for eksempel Bertelsen i stallen om vi kun skulle kjøpt etablerte spillere, men Tronseth er nå engang 24 år og har til gode å gjøre det godt på øverste nivå. At en annen Tippeligaklubb, som jo har mistet en god del spillere, ikke engang vil ha han som squad-player bør vel gjøre at det kanskje ringer ei bjelle. De har vel mer kunnskap om Tronseth enn Eggen?

Men jeg skal ta han imot med åpne armer jeg, det kan jo være at det er en lykketreff, men jeg tviler. At andre ikke gjør det er helt greit.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 19 des 05, 23:04
Jeg tror ikke alle modnes i samme alder. Se hvordan Bjørkøy blomstrer i tippeligaen nå. Da jeg så Hønefoss - sandefjorde i ligaen, så spilte Tronsen kjempebra. Jeg tror ikke Eggen bevisst henter inn stallfyll. Om eggen vil ha tronsen, så er det fordi han er god, intet mindre. Som dagt, så kan det hende han ikke har vært moden for tippeligaen før nå. Jeg tror Tronsen blir en "hit" i et, fra før, ikke alt for vanntett forsvar.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 des 05, 23:20
Jeg tror dessverre ikke Trondsen blir noen hit i FFK igjen

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 des 05, 14:23
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tror dessverre ikke Trondsen blir noen hit i FFK igjen

Han bruker vel Tronsen som et klengenavn på Tronseth ?? Det kan godt hende at det er klengenavnet som blir brukt på han også fra andre hold.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914