Husk meg
Brukernavn
Passord

Karim essediri?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 14 des 05, 20:11
dette ville jo ha vært et scoop for klubben! essediri er en voldsomt gjennombruddshissig høyrekant-den beste etter alex valencia i sin posisjon. og det er jo en posisjon som er svært prekær for vår del. KJØP! går heller ikke utover utenlands kvoten.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 14 des 05, 20:29
essidiri ville vært et scoop ja

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 des 05, 20:35
... så spørs det om vi kan hamle opp med RBK når det gjelder pris da. Har han fransk pass eller noe i tillegg?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 14 des 05, 23:01
Opprinnelig postet av FFK1903
... så spørs det om vi kan hamle opp med RBK når det gjelder pris da. Har han fransk pass eller noe i tillegg?
det kan vi for han sa nei

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 15 des 05, 00:18
Han har ikke sagt nei. Tromsø avviste RBKs bud. Dermed sendte de et signal om at de ønsker et høyere bud. Spilleren selv har ikke kommentert interessen fra RBK.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 15 des 05, 00:18
Opprinnelig postet av keiko99
det kan vi for han sa nei

Har Karim sagt nei til RBK?
Er det ikke TIL som sa nei til RBK på grunn av at budet var for lavt, og forventer at det kommer ett nytt bud?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 15 des 05, 01:40
Endret: 15 des 05, 01:40
sorry det var TIL som brøt, men det er lov å prøve for FFK også

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 15 des 05, 03:42
Essediri hadde vært en bra erstatter fro Dagfinn, men han er for dyr. Så vidt jeg husker takket Tromsø nei til et 10 - 15 millioners tilbud fra Benfica. Han er bare å glemme.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 15 des 05, 09:17
Opprinnelig postet av Funk1
Essediri hadde vært en bra erstatter fro Dagfinn, men han er for dyr. Så vidt jeg husker takket Tromsø nei til et 10 - 15 millioners tilbud fra Benfica. Han er bare å glemme.
Det er sant. hva med storflor i RBK da ?   han må vel bli en for mye om dem for essediri ?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 15 des 05, 11:07
Det er sant. hva med storflor i RBK da ?   han må vel bli en for mye om dem for essediri ?

Storflor blir nok rimelig dyr han også.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 16 des 05, 20:07
aldri i verden om essediri er verdt 10mill. det er helt sikkert bernier du tenker på. essediri er også bosmanspiller til året så det presser tromsø til å senke prisen. mail til mokkelbost?

savner "svensk magi" allerede

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 16 des 05, 23:05
Nå som Essediri har gått til RBK så er det vel liten vitsi å tenke mer på ham...

Dette åpner nok for at Ødegaard kan være på vei bort fra RBK.
Det er en spiller jeg absolutt kunne tenkt meg i FFK, men regner med at han blir priset for høyt siden klubber som Viking og Brann sikkert hiver seg inn i jakten på ham...

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 21 des 05, 19:57

Hører rykter i Trondheim om at Ødegård har dårlige holdninger. Tror ikke han er en mann for FFK. Har ikke troa på å kjøpe løs profillerte storspillere fra andre norske klubber. Altfor dyrt. De tar sikkert ekstra godt betalt når de vet at spilleren blir brukt mot dem senere.

Har troa på å hente fra Sverige. Det er vesntlig billigere. Det blir også mindre språkproblem med en svensk spiller enn med en fra afrika for.eks.

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 25 des 05, 17:31

Ja hva med Øyvind Storflor folkens? Syntes det er en god spiller jeg... Nå har jo RBK fått Karim alikavel så...

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 des 05, 18:17
Er ikke Essediri primært høyrekant og Storflor venstrekant/spiss? Er enig i at han er en god spiller, men hvis Ødegaard forsvinner, så tyder vel det på at RBK heller satser mer på Storflor?

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 des 05, 18:59
Er ikke Essediri primært høyrekant og Storflor venstrekant/spiss? Er enig i at han er en god spiller, men hvis Ødegaard forsvinner, så tyder vel det på at RBK heller satser mer på Storflor?

Alle disse er for dyre uansett.

JJunior

Landslagsspiller

Lagt til: 15 des 05, 09:32

Var det ikke Bernier som de avslo dette budet på?
Men jeg er enig med deg på at Karim sannsynligvis blir for dyr.
Vi har nok ikke på langt nær RBK`s kjøpskraft (enda:).

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914