Sundgot er ledig
ringberg var også en tilrettelegger. knapt en feilpasning fra hans side, men enig i at sundgot er en sterkere spiller fysisk. sundgot "bøtter" nok ikke inn med mål. da bør man ligge på minst 15mål i TL som innehar 26seriekamper. og ringberg scoret bra med mål i sin første ses i TL for et FFK i bunnstrid. i år spilte han alene i en 4-5-1 formasjon-ikke rart det ble få mål. det er bare å se på kamma, samarbeidet mellom olsen og ringberg er glimrende, liksom samarbeidet mellom ringberg og west i sin tid var(eller er det allerede glemt av sindige fredrikstad folk?)
nå som enerly er ute tror jeg vi må hente inn en gjennombruddshissig ving skal innlegg fra høyrekanten bli en realitet, på venstresiden har vi et voldsomt potensiale i samarbeidet bertelsen-kvisvik. disse 2 kan gjerne bli enda mer samkjørt og overlappe hverandre. potensialet til å bli norges beste venstreside 2006, men i høst var det for få innlegg fra kanten. poenget er vel at en spisstype som sundgot ikke ville scoret like "mye" for FFK. mellom 8 og 10mål er forøvrig ikke så fryktelig bra det heller?? hvem har ikke angrepet ringberg for å score for lite mål i TL. gutten scorte 11mål i sin første sesong på høyeste nivå-attpåtil for en klubb i bånn. lsk er som regel å finne på øvre halvdel...hue i ræva folkens...sundgot er OK, en grunn til at blir rangert bak occean,myklebust,mifsud og haddad(powell er nok også på vei bort)
samtidig blir det helt feil å bedømme en spiss kun utifra antall scorede mål?? virkelig godt det er eggen og ikke du som styrer ffk skuta. west kommer aldri til å score mer enn 10mål i løpet av en sesong, men gud hvor mye han bidrar. FFK er et helt annet lag med west på banen. han stresser motspillerne, drar på seg spillere og lager rom for andre. blitt en god pasningsspiller også etterhvert. en skadefri brian west ville jeg ikke byttet mot noen andre spisser i TL. samtidig urettferdig mot hoås, selv du så vel at gutten fikk et slags gjennombrudd mot slutten av årets sesong? samtidig var dette hans første år som fast på dette nivået. og publikum hjalp heller ikke med all drittslenging. både west og hoås vil bidra i mer positiv grad neste sesong! neste spiss vi henter børe være av virkelig klasse. ala klassen vi hentet inn på keeperplass(dog selv her presterer enkelte inne på forumet å klage....herregud folkens....)
nå som enerly er ute tror jeg vi må hente inn en gjennombruddshissig ving skal innlegg fra høyrekanten bli en realitet, på venstresiden har vi et voldsomt potensiale i samarbeidet bertelsen-kvisvik. disse 2 kan gjerne bli enda mer samkjørt og overlappe hverandre. potensialet til å bli norges beste venstreside 2006, men i høst var det for få innlegg fra kanten. poenget er vel at en spisstype som sundgot ikke ville scoret like "mye" for FFK. mellom 8 og 10mål er forøvrig ikke så fryktelig bra det heller?? hvem har ikke angrepet ringberg for å score for lite mål i TL. gutten scorte 11mål i sin første sesong på høyeste nivå-attpåtil for en klubb i bånn. lsk er som regel å finne på øvre halvdel...hue i ræva folkens...sundgot er OK, en grunn til at blir rangert bak occean,myklebust,mifsud og haddad(powell er nok også på vei bort)
samtidig blir det helt feil å bedømme en spiss kun utifra antall scorede mål?? virkelig godt det er eggen og ikke du som styrer ffk skuta. west kommer aldri til å score mer enn 10mål i løpet av en sesong, men gud hvor mye han bidrar. FFK er et helt annet lag med west på banen. han stresser motspillerne, drar på seg spillere og lager rom for andre. blitt en god pasningsspiller også etterhvert. en skadefri brian west ville jeg ikke byttet mot noen andre spisser i TL. samtidig urettferdig mot hoås, selv du så vel at gutten fikk et slags gjennombrudd mot slutten av årets sesong? samtidig var dette hans første år som fast på dette nivået. og publikum hjalp heller ikke med all drittslenging. både west og hoås vil bidra i mer positiv grad neste sesong! neste spiss vi henter børe være av virkelig klasse. ala klassen vi hentet inn på keeperplass(dog selv her presterer enkelte inne på forumet å klage....herregud folkens....)
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
mine kollegaer har aldri vært spesielt begeistret for sundgot, selv årevis før occean og co... så det argumentet faller for egen fisk..
selv om hoås kanskje aldri vil bli toppscorer i eliteserien, må man se hva slags type spiss han er. han er et bra oppspillspunkt. det er pga han vi får tid til å flytte hele laget etter, slik at midtbanespillere også kan score mål..
og når ble 10 mål pr sesong så jævlig mye? hoås scora noe rundt 5 mål med halve sesongen som ving.. det vil da si at hoås i en dårlig sesong allerede ligger på samme nivå som sundgot...
folk her inne er så opptatt av navn... greit, sundgot er en habil spiller, men ingen supermann..
Jeg mener at det blir feil å satse på Sungodt nå. 27 år gammel. Vi har yngre spillere som heller burde bi satset på. Det er i hvertfall min mening.
Fredd
Helt enig i at vi heller burde satse på egne spillere.
Ikke minst på grunn av at det er mye viktigere å forsterke forsvaret enn spissplassen for øyeblikket, og jeg ser ikke for meg at FFK har så altfor mye penger til disp.
Når det gjelder "stjernespisser" så virker det som om enkelte her inne setter grensa på 10 mål per sesong.
Sundgot hadde strengt tatt kun 9 spillemål denne sesongen, siden 2 av hans 11 mål kom på straffe.
Han var i tillegg mindre effektiv enn både Toth og Wiig om vi ser på mål per spilte minutt.
:-)
Ikke minst på grunn av at det er mye viktigere å forsterke forsvaret enn spissplassen for øyeblikket, og jeg ser ikke for meg at FFK har så altfor mye penger til disp.
Når det gjelder "stjernespisser" så virker det som om enkelte her inne setter grensa på 10 mål per sesong.
Sundgot hadde strengt tatt kun 9 spillemål denne sesongen, siden 2 av hans 11 mål kom på straffe.
Han var i tillegg mindre effektiv enn både Toth og Wiig om vi ser på mål per spilte minutt.
:-)
Sundgodt er visst mer populær enn dere vil ha det til
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299142
Jeg er for øvrig bare opptatt av navn. La oss i tillegg hente inn Henke Larsson, Morten Gamst og kanskje Lundekvam som reserve til forsvaret .
Jeg er for øvrig bare opptatt av navn. La oss i tillegg hente inn Henke Larsson, Morten Gamst og kanskje Lundekvam som reserve til forsvaret .
Opprinnelig postet av Funk1
Sundgodt er visst mer populær enn dere vil ha det til
Se midten på forrige side, har til og med lagt ved link til Henke
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Sundgot sier selv at han ikke vurderer å gå til andre norke klubber idag.
Så da er han kanskje ikke så ledig allikevel.
Så da er han kanskje ikke så ledig allikevel.
Da får vi satse på Ødegård i stedet. Han kan jo spille både ving og spiss
la han bli i lsk!!! er får rææææva!!!!!!
Opprinnelig postet av wergis
la han bli i lsk!!! er får rææææva!!!!!!
Aah, så det var du som laga banneret til Ringberg? ;)
Fuh! Fuh! Fuh!
Hahaha!!!!!!!! beklager skriveleifen......
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914