Dette trenger klubbene
Nettavisen har laget en oversikt over hva de mener de forskjellige klubbene trenger, og når det gjelder ffk så har de kommet frem til ca akkurat det samme som oss her på forumet, høyreback,høyreving samt en spiss.
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article511765.ece
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Fuh! Fuh! Fuh!
De plassene jeg synes klubben trenger forsterkninger på kort sikt på er: Høyrekant, Høyreback og Midtstopper.
Dessuten har klubben mye stallfyll som bør fjernes, bl.a. Hornseth, Peters og en av høyrebackene. Hvem av de blir det samme for meg, men siden alle har slik en forkjærlighet for Czwartek, så blir det vel blixt som bør gå. Må jo holde på publikumsfavoritter. Synes det å bli kvitt slike spillere kan være vel så viktig som å hente inn nye backup spillere. Alle de jeg nevner her tar opp plassen til klubbens talenter, og kan være et hinder for de til å videreutvikle seg. Det kan være en vel så lønnsom invistering på sikt å satse på talentene. Det vil tiden vise.
Engasjert hovedtribunist!
Da er jo keeperplassen sikret (1. Shaaban, 2. Sørlie og 3. Staw).
Da vil jeg gjerne ha en Høyreback (Jon INge Høiland eller Vidar Martinsen) og en spiss (som er god for +10 mål i serien) + høyrekant.
Da er alt i boks og vi kan sikte mot 1-6 plassen i TL.
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914