Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette trenger klubbene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 13 des 05, 11:56

Nettavisen har laget en oversikt over hva de mener de forskjellige klubbene trenger, og når det gjelder ffk så har de kommet frem til ca akkurat det samme som oss her på forumet, høyreback,høyreving samt en spiss. 

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article511765.ece

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 13 des 05, 12:19
Nettavisen leser seff forumet vårt. :)

Fuh! Fuh! Fuh!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 14 des 05, 00:32
Endret: 14 des 05, 00:33
Hva de forskjellige klubbene trenger, har selvfølgelig med klubbens målsetning å gjøre. Skal FFK være med å kjempe om seriegull allerede nå trenger de nye spillere på nesten alle plasser, men skal FFK bli litt bedre enn i år, og stabilisere seg rundt midten på tabellen, for så og ta et nytt skritt neste år, ja da trenger de ikke så mange spillerne.

De plassene jeg synes klubben trenger forsterkninger på kort sikt på er: Høyrekant, Høyreback og Midtstopper.
Dessuten har klubben mye stallfyll som bør fjernes, bl.a. Hornseth, Peters og en av høyrebackene. Hvem av de blir det samme for meg, men siden alle har slik en forkjærlighet for Czwartek, så blir det vel blixt som bør gå. Må jo holde på publikumsfavoritter. Synes det å bli kvitt slike spillere kan være vel så viktig som å hente inn nye backup spillere. Alle de jeg nevner her tar opp plassen til klubbens talenter, og kan være et hinder for de til å videreutvikle seg. Det kan være en vel så lønnsom invistering på sikt å satse på talentene. Det vil tiden vise.

Engasjert hovedtribunist!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 des 05, 10:29
Ja,ja. Når har vi jo fått Rami Shaaban og Christian Berg.

Da er jo keeperplassen sikret (1. Shaaban, 2. Sørlie og 3. Staw).

Da vil jeg gjerne ha en Høyreback (Jon INge Høiland eller Vidar Martinsen) og en spiss (som er god for +10 mål i serien) + høyrekant.

Da er alt i boks og vi kan sikte mot 1-6 plassen i TL.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914