Husk meg
Brukernavn
Passord

VM til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 12 des 05, 12:17
Vi har lenge hørt om at Christian Steen kanskje skal komme til fredrikstad fra Aafk. Klubben har sagt at de skal styrke bak, men nå ser det ut til at Christian Steen forsvinner til TIL
Kan det bety at de forsøker å få tak i Vidar Martinsen fra Moss? 
Jeg ser på dette som et godt tegn. 

Vi vet jo også at Moss vil ha Lars Blixt, så hvis de vil ha ham så må de samarbeide.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 12 des 05, 12:39
Opprinnelig postet av Shadar
Vi har lenge hørt om at Christian Steen kanskje skal komme til fredrikstad fra Aafk. Klubben har sagt at de skal styrke bak, men nå ser det ut til at Christian Steen forsvinner til TIL

Vi vet jo også at Moss vil ha Lars Blixt, så hvis de vil ha ham så må de samarbeide.

Eller det kan være pga at Are tronseth er på vei

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 12 des 05, 12:41

*shh* du gjør mossingene sinte.
"Moss ønsker forøvrig ikke å avgi noen spillere, de skal til TL selv snart."

Vi kan jo håpe at Moss egentlig ønsker å selge, men at de vil presse prisen.
Regner med at FFK ledelsen har koll på hvor mye han er verdt.

Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 12 des 05, 12:46
Moss skal til tippeligaen ja... artig! :)

Kjøper vi VM nå, så er Moss etablert som farmer-klubben vår!

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 12 des 05, 12:52
Jeg håper de tar til vettet og henter inn Vidar Martinsen nå. Får de tak i ham nå, så har de styrket bra bakover og vist handlevilje. Da kan vi vente til sommeren med å hente inn angripsspillere for å se hvordan talentene utvikler seg videre. 
Vi må vel eventuelt kanskje handle inn en høyreving for Enerly riktignok, men ellers ser jo dette virkelig bra ut.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 des 05, 13:25
Eggen sier jo at han ønsker seg en allround-forsvarer. Christian Steen er vel utelukkende midtstopper. Are Tronseth er midtstopper/sentral midtbane/spiss (strengt tatt heller ingen allround-forsvarer, mer en allround-spiller), mens Vidar Martinsen vel også kun er midtstopper, selv om jeg tror han har spilt litt høyreback.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 12 des 05, 13:39
Håper på en mer allround-forsvarer jeg. Dersom VM kommer, hvem skal da på benken? Rajo, Bora, eller Vidar?
Invester heller i en "billig"allrounder som kan fylle tomrom i forsvar ved evt skader o.l.  Bruk så brorparten av ledig kapital på en goalgetter av opp mot topp nasjonalt nivå. Det er min mening.

Vi rykkær aldri ned!
Ja takk, til Moss i kvalik!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 13 des 05, 01:18
Opprinnelig postet av djpete
Håper på en mer allround-forsvarer jeg. Dersom VM kommer, hvem skal da på benken? Rajo, Bora, eller Vidar?
Invester heller i en "billig"allrounder som kan fylle tomrom i forsvar ved evt skader o.l.  Bruk så brorparten av ledig kapital på en goalgetter av opp mot topp nasjonalt nivå. Det er min mening.

Dette er jeg enig i!
Og med hensyn til en billig allrounder, så tror jeg også det er det Eggen har tenkt på. 
Eggen er rett og slett ute etter å finne en som kan gå inn å erstatte Bora, Raio, Czwartek eller Bertelsen ved skader eller karantener.
Og da er det meget sannsynlig at Tronseth er mannen det jobbes med.

FFK på toppen i 2006

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 13 des 05, 08:25
Endret: 13 des 05, 08:35
Eggen er rett og slett ute etter å finne en som kan gå inn å erstatte Bora, Raio, Czwartek eller Bertelsen ved skader eller karantener.

Snæbbussaristokrat 1, den mest karantene utsatte plassen innehar vel Simen Brenne ? en allrounder må kunne ta plassen hans (ca 1/2 parten av kampene) 
Kan VM fylle Simens plass?
På spissplass vil jeg ha kæmmisen til West.

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 13 des 05, 09:16
Endret: 13 des 05, 09:20
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Og med hensyn til en billig allrounder, så tror jeg også det er det Eggen har tenkt på. 
Og da er det meget sannsynlig at Tronseth er mannen det jobbes med.

Hva med Toni Kallio?
Han har jo spilt både midtstopper, midtbane og spiss tidligere i tillegg til at han er brukt mest på venstrebacken.
Er det allsidig nok tro?
Tror heller ikke at han blir så veldig dyr siden Molde ikke bruker ham noe serlig.
Ulempa er jo at han kommer til å bli backup på venstresiden, mens det er høyresiden som er mest prekært...

Personlig så skulle jeg ønske at FFK henta inn en midtstopper som kunne konkurrert med Bora allerede nå, siden det er ganske sannsynlig at Bora forsvinner til året.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 13 des 05, 13:36
Opprinnelig postet av Costanza
Eggen sier jo at han ønsker seg en allround-forsvarer. Christian Steen er vel utelukkende midtstopper. Are Tronseth er midtstopper/sentral midtbane/spiss (strengt tatt heller ingen allround-forsvarer, mer en allround-spiller), mens Vidar Martinsen vel også kun er midtstopper, selv om jeg tror han har spilt litt høyreback.

Saken er det at Vidar er så mye mer enn en vanlig midtstopper. Ikke bare det at han er god, men han er god på en spesiell måte. Finner på mange merkelige, men bra ting. Han har også en enorm fart få vil kunne matche ham på. Han er egentlig kapabel til å spille både midtbane og spiss. Han har ikke en all verdens teknikk, men heller ikke dårlig, heller bra, men han tar igjen det han skulle mangle på fart og fysikk. Vidar Martinsen er sinnsyk og jeg tror han vil vokse som fotballspiller i tippeligaen. 

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 13 des 05, 17:03
Det er selvfølgelig plass til både Vidar, Bora og Raijo på laget......... 

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 13 des 05, 17:13
Man har jo Christian Petersen i stallen og ut fra beskrivelsen til Shadar så virker jo han og VM å ha en temmelig lik spillerprofil, bare VM et hakk bedre, iallefall mer lovende. Man skulle tro med så gode stoppere som Raio og Bora tilstede så er det en backup-spiller man er ute etter og da synes jeg virkelig man skulle satse på Peters. Man må ikke shoppe bare fordi man kan og spilleren vil.
Investeringspoolen har sikkert også begrensede ressurser og jeg ville heller satset pengene på en slik tanksenter som Klokan lanserte. Selv om spissene i FFK har sine kvaliteter så er jeg redd det er her FFK har sin største svakhet. Hoås har jeg ikke tillit til, for treg og lite smidig til å kunne stokke bena og han kjemper dårlig. Wiig er for beskjeden, Toth vet jeg lite om, men han kan ikke være så veldig god og er skadeutsatt. West er meget god, men hvis han har fått en kronisk skade så blir det jo lite spilletid. Den kroatiske spissen er neppe kjempehypp på å komme til FFK, men hvis han har havnet i en bakevje i karrieren fordi treneren har en annen spiss som gullunge, så kan dette være en gyllen sjangse for FFK. Folk og spillere i Øst-Europa er ikke så bortskjemte og storforlangendes som norske nordmenn fra Norge og kan vel tenkes å ta et skritt tilbake for å komme i gang igjen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 13 des 05, 17:21
Vi må også huske på at Bora mest sannsynlig er inne i sin siste sesong i FFK....... Så når vi har lokale gode spillere, så bør vi gjøre det vi kan for å skaffe oss dem......... Peters er på ingen måte like god som VM, og skal vi oppover tabellen må vi ha bedre spillere også på benken selvom VM garantert ikke havner der...........

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 13 des 05, 17:22
Endret: 13 des 05, 17:22
Opprinnelig postet av Shadar

Han har vel takket nei til TIL, har han ikke?

Dagfinn Enerly i våre hjerter!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 des 05, 17:26
moss avkrefter at bud har kommet fra FFK til VM.. dette for meg til å tenke(kansje dem har fått bud
http://www.moss-dagblad.no/mfk-magasinet/article1867479.ece)

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 13 des 05, 21:36
Steen har takket nei til TIL bare så det er klart.

Men angående VM så synes jeg det er synd hvis FFK bare ser på at han går til en annen klubb. Å sammenligne ham med Peters kvalitetsmessig blir for meg litt feil. Selv om man kan sammenligne fleksibiliteten deres. 
Martinsen har en fysikk som Peters ikke besitter i lik grad.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 13 des 05, 23:31

Peters får vel strengt tatt litt for mye skryt her inne? Han har fortsatt til gode å imponere på toppnivå, uansett i hvilken posisjon på banen.. 

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914