kan vi prøve det samme som lsk ?
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Opprinnelig postet av Husgutt
nå er jo wehrmann gift med en norsk jente da.. sikkert lettere da..det er vel ikke vanskelig for det..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Husgutt
nå er jo wehrmann gift med en norsk jente da.. sikkert lettere da..
Statsborgere fra de fleste land må være i Norge i 7 år før de kan søke om Norsk stadsborgerskap, og behandlingstiden er i øyeblikket ca. 12 måneder.
Dersom man er gift med en Norsk kan man søke om å bli Norsk etter 4 år.
Wehrmann har vel vært her i en del år allerede.
FFK på toppen i 2006
2006: CL, RL, "the double"...
Eller er det begrensninger for hvor mange som kan være på banen samtidig? (at man kan f.eks ha 5 utenfor EU i troppen, men kun tre av dem på banen om gangen?)
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så ofte som West er skada så hadde det vel vært greit å byttet på de 2, eller brukt begge hvis man ikke brukte noen andre.
Desverre er nok disse gutta for dyre i drift til at FFK kan gjøre det. Men tanken er god.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Så ofte som West er skada så hadde det vel vært greit å byttet på de 2, eller brukt begge hvis man ikke brukte noen andre.
Desverre er nok disse gutta for dyre i drift til at FFK kan gjøre det. Men tanken er god.
Hvis det er sånn så bør han heller ikke være med å trene sammen med oss.
Opprinnelig postet av aavdst
Hvordan er egentlig denne regelen med utenlandskvote: Er det begrensninger med max 3 spillere ansatt i klubben?
Eller er det begrensninger for hvor mange som kan være på banen samtidig? (at man kan f.eks ha 5 utenfor EU i troppen, men kun tre av dem på banen om gangen?)
Det er ikke begrensninger på hvor mange ikke EU/EØS spillere klubben kan ha ansatt.
Begrensningen er at man kun kan ha to slike i troppen. Det vil si på benken og på banen i en kamp.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Det er ikke begrensninger på hvor mange ikke EU/EØS spillere klubben kan ha ansatt.
Begrensningen er at man kun kan ha to slike i troppen. Det vil si på benken og på banen i en kamp.
OK. Takk for oppklaring.
Hvor mange har vi pr idag på denne kvoten? West, , Garro og McDonald? (Toth? husker ikke ifarta om han er innenfor EU). Så lite som West spiller, kan man vel trygt ha en til som er utenfor EU (hvis det skulle bli aktuelt).
Opprinnelig postet av aavdst
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
OK. Takk for oppklaring.
Hvor mange har vi pr idag på denne kvoten? West, , Garro og McDonald? (Toth? husker ikke ifarta om han er innenfor EU). Så lite som West spiller, kan man vel trygt ha en til som er utenfor EU (hvis det skulle bli aktuelt).
Vi har kun de tre første du nevner.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914