Ny FFK-skrivebordsbakgrunn
Last ned her:
800x600
1024x768
1280x1024
Hadde egentlig planlagt å legge en terminliste inn i det bildet, men jeg gadd ikke. Kan hende jeg gjør det nærmere seriestart ;)
---------------------------
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
:)
Fuh! Fuh! Fuh!
Kanskje fått plass til terminlista på en også?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Jeg tok meg den frihet å rappe et par bilder her og der (håper ikke jeg blir saksøkt :P) og lagde en liten skrivebordsbakgrunn jeg tenkte jeg kunne dele med mine kjære medsupportere. :)
Last ned her:
800x600
1024x768
1280x1024
Hadde egentlig planlagt å legge en terminliste inn i det bildet, men jeg gadd ikke. Kan hende jeg gjør det nærmere seriestart ;)
Kan alltid regne med deg hvert år når det gjelder bakgrunner,takker for denne
Hadde kanskje vært kult å hatt terminlista bak ffk flagget,altså til venstre nærmest start knappen liksom
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Jeg tok meg den frihet å rappe et par bilder her og der (håper ikke jeg blir saksøkt :P) og lagde en liten skrivebordsbakgrunn jeg tenkte jeg kunne dele med mine kjære medsupportere. :)Du mener 1280x800 ?
Last ned her:
800x600
1024x768
1280x1024
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av morten
Nei, han mener nok 1280x1024....Ok... jeg har ihvertfall 1280x800
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Utvikler og Medeier.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Likte veldig godt den du lagde her ihvertfall...
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 19 apr 06, 14:06
Endret: 19 apr 06, 14:06
Den ligger på PC`en hjemme. Skal rett til Mysen etter jobb, så jeg rekker ikke å få lagt den ut før i kveld.
Har egentlig litt lyst til å lage en ny en også. Får se hva det blir til :P
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)
Stolt Oslo Aristokrat
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
Noen som er flinke til å lage skrivebordsbakgrunn som kan lage en ny for i år? Eller bare en litt nyere enn det fra 2006? Supert om noen har lyst til det
Drillo svarte følgende på et spørsmål om det var noe magisk ved ham.
- Nei, dette er ikke noe magi. Det har med avstander, vinkler,løpskapasitet,førsteforsvarsjobbing og overganger å gjøre, og ikke med magi.
Opprinnelig postet av A9$h
Noen som er flinke til å lage skrivebordsbakgrunn som kan lage en ny for i år? Eller bare en litt nyere enn det fra 2006? Supert om noen har lyst til det
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/1728/489/
Har de der da.
http://www.brigaderodhvit.com
Det ordner seg alltid for snille gutter!
Opprinnelig postet av danan
Har de der da.
Eneste som frister var bakgrunnen med medaljeutdelingen der, men av alle gode bilder fra den kvelden, så valgte de et bilde tatt med et dårlig mobilkamera ser det ut til.
Hadde det med lagbildet som bakgrunn på jobben! Jobben låste brått alt til å være en sånn kjedelig grå en, men artig nok kommer den opp hver gang noen logger seg på den pc'en og Windows driver og loader. Ganske kurant når jeg jobber i Oslo med en hel del Vålerengafans
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914