Enerly er utskrevet
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20051208/SISTENYTTFFK/112090004
står litt om det her også
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK
Utrolig god nyhet å få nå. Juhu!
Dette ser litt mer positivt ut enn den siste meldinga
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Skuffende 70 medlemmer fra Plankehaugen, fy faen noe så dårlig. De er over 2000 og ikke klare mobilisere mere enn det er svakt
Opprinnelig postet av Patrioten
Skuffende 70 medlemmer fra Plankehaugen, fy faen noe så dårlig. De er over 2000 og ikke klare mobilisere mere enn det er svakt
Med all respekt for alle ph`ere som var tilstede under kampen i dag. Men selv syns jeg at dette blir i drøyeste laget. Greit at fotball er spennende, og at alle dagens inntekter skal gå uavkortet til Enerly. Men å dra inn til Oslo for å se en kamp mellom to lag som ikke interesserer meg, er ikke riktig for meg. Da vil jeg heller benytte meg av muligheten til å sette inn penger på en konto. Forhåpentligvis kan Enerly gi disse pengene videre til andre som trenger dette mer enn han, ettersom vi alle tror og håper at dette skal gå bra!
Men en flott gest av Lyn, det står respekt av tanken og gjøremålet!
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Opprinnelig postet av rundball
På tide å ta hensyn til alle de andre med nakkeskade som ikke får slengt penger og heder og ære etter seg hva? For oss som ser dette litt fra siden så får det hele en stor porsjon bismak. Greit at noen "elsker" fotball og "elsket" Enerly, men pass opp så han ikke blir misslikt av flere enn de som forguder ham.
Jeg har faktisk større tiltro til menneskene enn å gå rundt å tro at noen kunne finne på å misslike noen fordi di får støtte.
Det går en grense for hvor snevre menneskene kan bli.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Lykke til Dagfinn!
Mine tanker til Enerly!
FFK supporter midlertidig bosatt på sørlandet
Opprinnelig postet av Patrioten
Det var på en torsdag!!!!Skuffende 70 medlemmer fra Plankehaugen, fy faen noe så dårlig. De er over 2000 og ikke klare mobilisere mere enn det er svakt
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914