Husk meg
Brukernavn
Passord

Are Tronseth

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 06 des 05, 22:16
Endret: 06 des 05, 22:25
Are Tronseth aktuell for FFK?

Det var for kort siden at en eller annen på VGD, med bosted Verdal, ut av det blå nevnte at han hadde sikre kilder på at Are Tronseth var på vei til FFK. I en artikkel i Hamar Arbeiderblad bekrefter også Frode Grodås at Tronseth er på vei til en annen klubb. Til Østnytt i går sa visst Tronseth selv at han regnet med å være klar for en annen norsk klubb i løpet av uka. Kan det være FFK? Ganske mye taler jo for det.

Tronseth har en fortid i Rosenborg. Eggen er kjent med å hente spillere derfra. FFK er også ute etter en forsvarsspiller. Så hvem er denne Are Tronseth?

Han er en talentfull (ok, han er 24 år) midtstopper (har også spilt noe som spiss) og står oppført med noen få U21-landskamper. De kampene fikk han etter at Rosenborg lånte ham ut til Ham-Kam. Der gjorde han sakene sine så bra at Kamma skrev kontrakt med ham på permanent basis. Han fikk derimot veldig lite spilletid for Kamma i Tippeliga-sesongen 2004, og i 2005 leide de han ut til 1. divisjonsklubben Hønefoss hvor han har spilt fast i midtforsvaret. På den beryktede VG-børsen havnet han på 99. plass...

Det er jo heller ikke noe spesielt godt tegn at Ham-Kam velger å la Tronseth gå. Klubben er jo nærmest ribbet for forsvarsspillere, men likevel ønsker de ikke å beholde Tronseth. Tankene går tilbake til Dag Frode Hornseth...

Jeg skal uansett ta han i mot med åpne armer og åpent sinn dersom han skriver under for FFK!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 06 des 05, 22:27

Man bør vel ha bevist en del som fotballspiller hvis man er 24 år? Kan ikke helt se at Tronseth har gjort det. Er vel ikke et bra tegn at en spiller går til dårligere og dårligere klubber i en slik alder heller? RBK -> HamKam -> Hønefoss. Ingen imponerende utvikling egentlig. Blir litt som å gå fra direktør til ryddegutt på en, to, tre...

Hadde vel ikke skadet om vi fikk inn en i støtteapparatet som ikke så til Trønderlag hver gang han trengte nye spillere også? Virker litt som Eggen satser litt for mye på spillere han vet litt mer om enn andre spillere. Er jo greit å utvide horisonten litt også. Er vel snart slik at 50 % av de fastboende trøndere i byen har tilknytning til FFK på en eller annen måte

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 07 des 05, 00:04
Begynner å bli mer og mer oppgitt nå hvis dette stemmer, hva driver egentlig Eggen med,klarer han ikke å se lenger enn til Moss/tronheim når han skal hente spillere,alle spillerne han henter har jo omtrent vært i moss eller rbk,få opp øya på fyren hvis dette skulle vise seg å være sant

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 07 des 05, 01:34

Ja, klart han har hentet spillere som Simen, Dagfinn, Trondsen å Sørlie fra disse klubbene.... Dumt må jeg si!
Er samma hvor de kommer fra eller?? Enig i dette tilfellet at det kan virke som stallfyll, men blir for dumt å klage på at Eggen kun ser til gamle klubber!!!
Dessuten velger jeg å tro at vi ikke er ute etter Tronseth!

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 07 des 05, 01:50
Opprinnelig postet av frekkrik

Ja, klart han har hentet spillere som Simen, Dagfinn, Trondsen å Sørlie fra disse klubbene.... Dumt må jeg si!
Er samma hvor de kommer fra eller?? Enig i dette tilfellet at det kan virke som stallfyll, men blir for dumt å klage på at Eggen kun ser til gamle klubber!!!
Dessuten velger jeg å tro at vi ikke er ute etter Tronseth!

Eller spillere som blixt,hornseth og (han de kanskje er på utkikk etter nå)

-Drillo

Vi står fordi vi ikke klarer å sitte etter å ha blitt knulla knallhardt i rævva- En bitter rbk supporter forklarer innsatsen til spillerne,etter 1-5 nederlaget for FFK

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 07 des 05, 03:33
Latterlig av Eggen.   Hva med å skifte navn til Rbk 2 eller enda værre  Moss 2?

Nå venter jeg bare på at Rune Tangen, Mini og "Bruttern" dukker opp..

Håper virkelig at man ikke bare henter inn stallfyll, noe som Eggen i stor grad har gjort dessverre..
Må da virkelig være bedre å hente inn 1 Kvalitetsspiller istedenfor 5 Kokkos spillere!

Få opp Øya Eggen!  Det  eksisterer spillere utenfor Moss og Trøndelag!   Og denne Are Tronseth har aldri imponert meg i de kampene jeg har sett han spille.    Er en grunn til at verken Kamma eller Rbk vil ha han!

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!

Finn

Juniorspiller

Ble medlem: 26 mai 03

Lagt til: 07 des 05, 08:46
Endret: 07 des 05, 08:47
Har det vært en ulempe å hente spillere fra Moss og RBK??

Hva med spillere vi har hentet fra andre klubber? Spillere som Risholt, Ringberg, West, gutta fra Costa Rica, Bjørkøy, Berthelsen for å nevne noen? 

Vi har da henta mye bra spillere også! 

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 07 des 05, 08:48
Herregud, skal det aldri komme noen "Storfæsk"? Har vi dårlig økonomi? Føler at alle andre klubber får tak i spillere som går rett inn og styrker laget. Hva får vi? En mr. Nobody fra Huttiheita som ingen vil ha. Skal selvfølgelig være forsiktig med ordvalga her. Uansett hvem som skriver under vil bli backet opp 100%. Er FFK en lite attraktiv klubb? Vil i hvertfall ikke ha flere fra Måss FK.

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1

Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05

Lagt til: 07 des 05, 12:47
Kom bare å tenke på en ting.
Hadde ikke Arve M og Enerly diskutert innkjøp av spillere?
Enerly spilte vel sammen med Tronseth i Rosenborg en sesong elr to?
Bare en tanke...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 07 des 05, 17:31
Ser at noen ikke vil ha flere fra Moss........ Vel, vil i hvertfall ha  VM jeg da..... Håper at dagens pressekonferanse gjelder en ny keeper og ikke Tronseth.......

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 08 des 05, 16:09

Ser ut som han er høyaktuell for FFK

http://www.h-a.no/artikkel.asp?Artid=172972&EmneID=HAM-KAM-

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 08 des 05, 16:13
skjønner ikke et pip av dette, han blir vraket i ham kam,som ikke ønsker å ha han med vidre, var utleid til 1 div hønefoss i fjort. Og brått så skal han være god nok for FFK?

-Drillo

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04

Lagt til: 08 des 05, 16:16
han er jo trønder da...og har spilt for rbk

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 08 des 05, 16:16
Tronseth til eliteserieklubb
Are Tronseth (24) hører ikke med i Frode Grodås` og Lars Tjærnås` framtidsplaner. Trønderen er på veg til en annen toppserieklubb. Ham-Kam nøyer seg trolig med et par hundre tusen kroner for handelen. Ryktene sier at Fredrikstad er Tronseths nye arbeidssted.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 08 des 05, 16:17
Du har et poeng. Men Hoås var ikke god nok for Molde heller, og etter en treg start ble han knall god på slutten. Mye kan endre seg hvis man får tillit, god oppfølging og miljøskifte. Ikke koster han all verden heller. Tror det er verdt et forsøk jeg....

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 08 des 05, 17:05
Opprinnelig postet av stenhard
Herregud, skal det aldri komme noen "Storfæsk"? Har vi dårlig økonomi? Føler at alle andre klubber får tak i spillere som går rett inn og styrker laget. Hva får vi? En mr. Nobody fra Huttiheita som ingen vil ha. Skal selvfølgelig være forsiktig med ordvalga her. Uansett hvem som skriver under vil bli backet opp 100%. Er FFK en lite attraktiv klubb? Vil i hvertfall ikke ha flere fra Måss FK.

Herre Gud!! Hvor dårlig hukommelse går det ann å ha. Vi skrev nettopp en avtale med en storfisk i går. En større storfisk enn Rami Shaaban skal det godt gjøres at FFK får tak i.
Jeg vet lite om Are Tronseth, men har hørt at han er en allsidig spiller som kan spille på flere plasser. Sånn sett så kan det godt hende at han er spilleren som FFK nå jobber med og som man regner med skal være på plass før jul.
Hvorfor skal vi ikke stole på Eggen, etter alt han har utrettet for FFK? Jeg stoler ihvertfall på at hvis Eggen mener Tronseth er en av de spillerne vi trenger, ja så er det det.

FFK på toppen i 2006

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 des 05, 17:19
Endret: 08 des 05, 17:21
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Herre Gud!! Hvor dårlig hukommelse går det ann å ha. Vi skrev nettopp en avtale med en storfisk i går. En større storfisk enn Rami Shaaban skal det godt gjøres at FFK får tak i.

Nå var vel overgangen neppe kjent når Stenhard skrev innlegget sitt i går morges? Han skrev innlegget rett før 0900, ti timer senere var det pressekonferanse.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 des 05, 21:28
Mulig Tronseth kan ta rolla til Blixt ??

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 08 des 05, 21:38
Endret: 08 des 05, 21:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Mulig Tronseth kan ta rolla til Blixt ??

Det tror jeg ikke. Tronseth har vel kun spilt sentralt på banen, alt fra midtstopper til sentral midtbanespiller og midtspiss. Har aldri sett, hørt eller lest at han har spilt back....

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 des 05, 21:40
På managerspilla blir han vel brukt på back ??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914