Tippeligaoppsettet
Opprinnelig postet av keiko99
Du mener ikke at FFK per dags dato er et topplag?Opprinnelig postet av MegSelv
jeg skrev ikke at alle var det, men flere av de..ja å der er vi også, men i følge deg så ser det ikke slik ut desverre..
---------------------------
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
ikke pr i dag, men føre serie start såOpprinnelig postet av keiko99
Du mener ikke at FFK per dags dato er et topplag?Opprinnelig postet av MegSelv
jeg skrev ikke at alle var det, men flere av de..ja å der er vi også, men i følge deg så ser det ikke slik ut desverre..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Personlig synes jeg det også er mye bedre å dra til ullevaal 16.mai med 23000 på tribunene, enn å møte stusselige stabæk hjemme, men det er vel ikke økonomiansvarlig i FFK helt enig i kanskje..
Engasjert hovedtribunist!
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 08 des 05, 12:55
Endret: 08 des 05, 12:56
Opprinnelig postet av Julekake
Var dette akkurat som ønsket? Trodde FFK hadde håpet å få første kampen borte jeg, pga banen? Dessuten er det vel ikke akkuratt det beste å avslutte mot rosenborg, som antageligvis kommer til å være med å kjempe om gullet igjen neste sesong.
Personlig synes jeg det også er mye bedre å dra til ullevaal 16.mai med 23000 på tribunene, enn å møte stusselige stabæk hjemme, men det er vel ikke økonomiansvarlig i FFK helt enig i kanskje..
Dette var vel mere enn det vi kunne håpet på.
Banen blir sikkeret bra nok til den 9/4, og Brann er jo alltid en populær motstander, så her blir det 10500 innenfor porterne.
!6. maikampen blir utsolgt uansett motstander. Kampen mot Vålerenga på Ullevål kommer til å trekke mye folk uansett hvilken dato den spilles.
Når det gjelder Rosenborg i siste serierunde hjemme, så er jo det helt perfekt. Det blir (antagligvis) den siste kampen som kommer til å bli spillt på gamle ærværdige Fredrikstad Stadion og både Rosenborg og FFK kommer til å kjempe om medaljer.
FFK på toppen i 2006
Ser at unibet har satt odds allerede! Artig:)
Fredrikstad - Brann |
2.50 | 3.30 | 2.70 |
Ære være plankebyen!
typisk kampprogram for ffk. vi møter flere storlag på rad, for så å møte flere av de antatt svakere lagene på rad...aldri en sunn mix her. men fryktelig glad for hjemmekamp mot brann 9april! glimrende. samt 16mai kamp og avgjørende siste runde på eget gress. idag er vi alle norges fotballforbundere!!
savner "svensk magi" allerede
For min del passer det egentlig helt perfekt med hjemmekamp 16. mai. Disse kampen selger ALLTID, så her skal det bli rød/hvit fest!
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Opprinnelig postet av Julekake
Var dette akkurat som ønsket? Trodde FFK hadde håpet å få første kampen borte jeg, pga banen? Dessuten er det vel ikke akkuratt det beste å avslutte mot rosenborg, som antageligvis kommer til å være med å kjempe om gullet igjen neste sesong.
Vi møtte jo Start borte i år! Det var jo ikke noe problem. Og vi slo jo RBK 5-1 på hjemmebane, så det blir lett kamp...
Fredd
Opprinnelig postet av A9$h
Tre kampene akkurat som ønsket; første,16 og sisste hjemme...KNALLBRA
Uenig!
På denne tiden ifjor var mange på forumet irriterte over at tre lag fikk både første, siste og 16.mai hjemme, mens tre andre lag, driblant FFK, fikk de samme tre kampene borte. Jeg synes det var latterlig den gang, og synes det er like latterlig nå at noen lag ikke får noen av de tre kampene hjemme. Denne gangen gikk det utover Tromsø, Odd og Sandefjord. Nok en gang viser NFF seg inkompetente når det gjelder å sette opp et "rettferdig" serieoppsett. Blir bare dumt å juble over at dette gikk til FFKs fordel iår når vi klaget over dette ifjor. Dobbletmoral!
Dessuten så var det vel ikke som ønsket? FFK ønsker jo ikke å spille første seriekamp hjemme pga banen og årstiden. Spesielt ikke når serien starter så tidlig som 9.April.
Det jeg synes er positivt er at jeg slipper å "bruke opp" Osloturene første serierunde og 16.mai.
God bedring, Daginn!
WOOOT! Seriefinale mot RBK
*host*
Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.
Bør nok bringe noen ekstra kroner inn i kassa.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914